Bea,Violet a Veritas (díl 1.)

Bea,Violet a Veritas (díl 1.)

Anotace: Pochopí Meus archangelos a já.Ostatním se to bude zdát normální příběh.Další díly připravuji.Děkuji za komentáře.

Kráčely spolu ruku v ruce.Jejich pohledy se střetávaly ve významu"miluji tě a nikdy o tebe nechci přijít".
Pokračovaly dál až k plotu,který je dělil od jejich místa.V tu chvíli si uvědomily,že tam společně už dlouho nebyly.Ale zároveň věděly,že se tady dneska stane věc,co jim oběma změní život.
"Opravdu tam chceš jít?"zeptala se nebojácně Bea.
"Jo jasně.Už jsem pevně rozhodnutá.Co se má dneska stát,to se staně."odvětila Violet.
Ladný skokem přeskočily naráz plot a vydaly se dál.Každá přemýšlela o tom,co se bude dít dál.Ale ani jedna si tim nebyla jistá.
Když došly na jejich molo ONA už tam byla.
"Konečně jste tu,myslela jsem,že už snad ani nedorazíte.Vše je připraveno.Můžeme začít."přivítla se s chladným úsměvem VERITA.
bea s Violet se na sebe jakoby překvapeně podívaly.Ikdyž obě dvě věděly,že tu na ně bude čekat,nebyly si tím jisty.Dnes se má opravdu vše změnit.
Když sem vyšly,tak bylo krásně,svítilo slunce a ptáci zpívali.Ale v tuto chvíli se zatáhlo a začal vát vítr.V dáli krákal krkavec.
Všem třem dívká začaly divoce vát černé vlasy.Ale podivné bylo,že svícím,které byly kolem nich rozsvícené,se plamen ani nehnul.Vlastně JIM to ani divné nepřišlo.
Sedly si do kruhu a začaly řešit jejich problém...

Chystám další díl.
Autor Caecus archangelos, 11.04.2007
Přečteno 290x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

je tezke pochopit tvoje myslenky.je tezke je chtit pochopit.

13.04.2007 16:12:00 | ruach

líbí

Ten nápad je velmi poutavý, jen by mě více potěšil lepší sloh. Stojí to hlavně na obsahu, což by dle mého názoru nemělo, spisovatel by měl udělat dílo i z prosté situace, ale určitě si ráda přečtu další díl! Hodně štěstí!

13.04.2007 14:37:00 | Irene Forsyte

líbí

zajímavé, ale až moc krátké. Chtělo by to víc rozvést, ten děj. Takhle to vypadá jako by to byl nějaký ústřižek z nějaké větší povídky. Začátek je dobrý, ale ke konci už se mi to tolik nazamlouvá. Je to sice napínavý, ale až moc krátký. Můj názor.

11.04.2007 20:21:00 | Nikytu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel