Anotace: Ne díky!! Kéž by si to řekl i můj bývalý přítel. Tohle ja taková povídka nepovídka, nevěděla jsem kam to zařadit ..
Souhlasím s komentáři přede mnou. Každý sám svého štěstí strůjcem a v tomhle to platí dvojnásob. Pomoc je důležitá a podpora taky, pokud to chce změnit hlavně ten dotyčný. Přeji hodně štěstí.
31.05.2007 20:31:00 | čertíček24
Hezké...Ale myslím si,že Ty si absolutně nemáš co vyčítat.Tito lidé mají na drogy vlastní názory a budou spíše věřit svým zkušenostem,než reakci jiných lidí.I kdyby jsi mu chtěla pomoct jakkoliv,nebude to nikdy k ničemu,pokud to nebude chtít hlavně on.
07.05.2007 19:17:00 | Trinyta
Po přečtení tvé povídky sem se rozbrečela.Zažila a zažívám to stejné.Můj bejvalí přítel jede v pervitinu.Tedka je ve vězení ale já vím že až se vrátí pojede v tom zase.On sice tvrdí že nechce ale nikdy to nevydržel bejt bez toho.Pořád si vičítám že sem mu nedokázala pomoc ale když nad tím tak přemejšlím on nechtěl.Nebo možná chtěl ale nedokázal to.Je to blbec ale stejně ho miluju.Doufám že tvůj příběh co žiješ dopadne líp než můj
06.05.2007 23:08:00 | polibek.smrti
Tvoje dílo je bolavé, myšlenkové, plné citu, jistého zklamaní z lásky a také se tu objevují výčitky ... Životje někdy až příliš těžký, někdy mám pocit, že nevím, jak a kudy dál, cítím se na dně, tak zoufale ... pak přindou také výčitky, bolest, stesk, jistá samota, slzy .... Člověk dělá chyby, aby se z nich poučil, jsou ale chyby, které se asik už nikdy opakovat nebudou, tudíš člověk pak už nemá co napravovat. Třeba ho ještě potkáš, třeba ho ještě nandeš... Tvé dílko se mi líbí, je dobře, že tu je.
06.05.2007 19:58:00 | NikitaNikaT.