Ježiš už po druhé jsi mě rozbrečel !
Krásný příběh.A CHERRI vedle tebe prožila šťastný a spokojený život.
Každý pejsek nemá takové štěstí.
Vidím,že mám 3 a půl roku zpoždění,tak doufám,že už je lépe a vzpomínáš už jen s úsměvem na rtech.
Znám to,také jsem měla psího kamaráda.
Když zemřel,prořvala jsem 3dny v kuse a nevylezla z postele.
Teď už je to 9 let,tak už to nebolí :-)
02.11.2010 13:12:00 | Iv
Až se za to stydím... ale brečím tady jako hloupá... Cherri byla živým důkazem toho, že pes je nejlepším přítelem člověka... mnohdy lepším než člověk sám...
30.09.2007 20:51:00 | prostějanek
Díky za Tvá hodnocení i komentáře. Karla už jsem předělala na Pavla, to je prostě profesionální slepota a i když to čteš stokrát, chybu nevidíš. Takže dík za upozornění. K Tvému dotazu odkud to beru, tak samozřejmě z praxe. Jak jinak. Zdravím a těším se na další Tvoje reakce.
13.09.2007 17:04:00 | Aliwien
Jsem na tom stejně jako ostatní, nemám co dodat... jen slzy stékají po tváři...
12.09.2007 11:24:00 | kitty24
Krásně napsaný příběh. Moc se mi líbil. Přeji hodně dalších nápadů, snad i trochu veselejších. Pokud máš rád příběhy ze života, přečti si na literu některou z mých povídek. Možná i tebe potěší.
11.09.2007 13:22:00 | Aliwien
měla štstí že těch čtrnáct let mohla strávit s tebou a ty jsi měl štěstí že ti darovala všech svých čtrnáct let. Věřím že vám spolu bylo krásně, ale psí ráj je prý taky krásnej...já vím bolí to, i já jsem takhle přišla o moji nejlepší psí přítlkyni z dětsví...hodně štěstí! Ahoj Rozárka (vzpomínám na Vás!)
27.05.2007 22:21:00 | Rozárenka
Děkuji vám všem tati a věro že dokážete napsat o CHERCE povídku nebo báseň o ní já to nedokážu jen mužu číst a brečet už jsem to psala u Levandule prosím přečti si to tam nenech mně bolest s kterou sem to psala prožívat znovu mám jí ráda a moc a v mém srdci zůstane pořád!!!
09.05.2007 21:26:00 | lucy1
Tak tohle jsem nechtěla... vážně ne... je pondělí a mě se do očí vrátil pátek plný slz...
Napsal jsi to krásně - vyťukávají mokrá písmena do klávesnic slova pro Tebe...
Žila jsi šťastně - letí mokrá písmena na průhledných křidélkách slz někam... někam do Tvého nebe, Cherri :-*
07.05.2007 15:40:00 | Levandule
... pokaždé při zavčení víček a tvého chtění
... vzpomeneš a uvidíš ...
... to co jsi na ni miloval ... zůstane ti v srdci ...
07.05.2007 11:43:00 | Marcella