Poděkování
Anotace: Povídka nasáklá Brněnským hantecem o tom že se život někdy zamotá a dostat se zpátky do roviny , vyžaduje někdy cizí pomoc , i když nepřímou.Brno má zvláštní vůni totálního blázince co nese život.Jedna smyšlená povídka o seznamkách na internetu.
Poděkování
Předem bych Vám pánové chtěl hodit děkovačku, za to že se najde ještě pár slušných kořeňů, který ti ukážou směr ,když zabloudíš. Je to asi rok co jsem házel doma sicnu a v proglganý budce měl nějakej eror. Špiznu do noťásku jestli nemá někdo volnoběžku z haklbery , že by jsme hóply na hrnec. Kurva všici dřou jak bakeliťáci a já abych se šel ovlažit sám . v tom na mě z rohu jukne krásnej odkaz ve kterým stojí . Jseš solo bogie a chtěl bys koc na dejchačku ? Říkám si , na dejchačku seru, ale štejchnout si by nebylo vůbec špatný . Tak to otevřu a špizuju co by se tak dalo navlíct na hůl. Nahodím udičku a pár kocnám jsem srazil do štricle takový šupy , že jsem sám z toho koktal. Dopodrobna jsem jim líčil , že su za vodou a že rád bóchám na zahrádce, nekalím, zajímá mě umění a už vůbec že bych si pudroval heligon. Že mám doma starou ,jsem si nechal buď pro sebe nebo jsem hókl že jsme v roztyplu. Fungovalo to betelně za pár dní už si to klapu na první lauf. Na ksicht hodím obraz pitomce , jako že to gómu a live mám zmáknutej . jdu na čas a už vidím postávat tu kocnu na srazovým fleku. Říkám si ´´ kurva ty fotky byly asi staršího data , ty co poslala. Ale jinak dobrý . Už předem se pérovala že na prvním laufu hůl škeblu neuvidí ale za půl hodiny už se rozhlížela kde by padla na krovky . Tak to šlo dál a byl to docela hezkej koníček.
Stará sice doma dělala můru , ale jinak juchů. Haify byly jak diví, jen ucho jsem měl o dva centimetry větší jak furt házely drát. Pak ale přišel den, na kterej nezapomenu . Natrefil jsem na nádhernou koňu, vypucovaná, štilko jak z partesu a úžasnej kukuč.
Na první laufnu jsme šli na prygl a já kolem hopsal jak vytřepanej batlesák. Dělal jsem náramě chytrýho a uvědomělýho kořeňa . Na prvním laufu nedala .
Na třetí lauf mě pozvala k sobě do perníku. Dorazil jsem, celej vyleštěnej a to jsem se ještě zalil nějakým pičifukem , což nikdy nedělám. Pár slov , pár pohledů a začlo to . jako by nic mě začala fučet hůl, a já uviděl všechny svatý. To co se mnou vyváděla jsem viděl jen v solidním péčku. Nic jí nebylo svatý . Prostě děsnej nářez . vyklepanej jak virginka jsem tachtil domů a glocnu měl v gébišu. Byla tajemná, nevěděl jsem co dělá . Typl jsem ju tak na zapisovatelku u exekutora . Po třech týdnech totálního ždímání mýho vocasu mě to hókla . Kemo víš já su bengo . Ztuhl jsem. Break protnul tanec svatýho víta. Hókám jí proč jsi to udělala. A vona že je chycená vod hercny a že by se mnou chtěla mít kindoše. Já idiot starej , jsem zblbl a chvíli jí to žral.
Ta haitra neměla žádný zábrany, přišel jsem za ní do té hokny . Kurva barák plnej hémonů a já. Zavlekla mě do kanclu a za chvíli už házela fumáre, Když jsem ju nabral do čestru spustila takovou melu, že vedle v kanclu co vyslýchaly nějakýho elpíčkáře, tak začal koktat a potrefená švestka ho pustila dom, jako že už bude hodnej. Kurva já idiot si ani nevšiml kam to všechno padá. Začal jsem mluvit slušně,přestal jsem krást a bílej prach jsem odsuzoval. No prostě úplná dylyna. Nevím jak by to se mnou dopadlo, kdybych si nepřečetl ten vzácnej svitek, co psala ta Vaše povedená partička . další den hlásím bengolině že jí dávám mávačku . Takovou můru jsem ještě neviděl a to nejsu žádný ořezko. Je fakt že se teď pořád otáčím a čekám co přijde a vím že to přijde . Ale ten pocit svobody za to stojí. Benga na mě číhají až se jim chytím do sítí, ale ta halda tupců mě nezajímá. Tak tímto bych Vám pánové rád vzdal dík, a kdy bych Vám mohl s čímkoli hodit helfku, tak velmi rád . Díky . Jeník.
Komentáře (1)
Komentujících (1)