Anotace: Nosit houby z lesa když rostou, není žádná věda. Ale nosit houby z lesa když nerostou…..
mně se to líbilo
přesto
že houby nejím
hezky z toho jde atmosféra
a čte se to jedním dechem...
:-)
06.10.2017 09:46:05 | piťura
Děkuji Ti moc, moc mne to potěšilo! Jsi milý, přeji Ti krásný den a ještě hezčí víkend!
06.10.2017 10:58:45 | Anděl
po té Tvé dnešní dotýnané
která se Ti mimochodem
taky povedla
si asi dovedeš představit
jak divoký ten víkend bude...
:-)
06.10.2017 11:06:53 | piťura
Hm. Jenom víkend??? :):):) jj, bude dotýkaná 3 :):):) ale nevím kdy. až si to vyzkouším:):):) mimochodem, před barákem spravují chodník, chodí tam chlápek s takovým tím dusadlem. pořádně to s ním lomcuje. no, nechci říkat co to se mnou udělalo představit si, že na tom dusadle sedím:):):)
06.10.2017 12:36:33 | Anděl
Když tak sleduju ty obdivné komentáře, přemýšlím nad tím, co tu obdivují...ten text asi ne, prostě mají asi rádi přírodu, nebo autora, možná je to tím, že je paní čarodejnice a tak je očarovala...
Pozitivní je, že to není nijak strašné, ani vyloženě pitomé, je to prostě jen nijaké. Pár lyrizujících popisků krajinky, houby a víc nic. Nelíbí se mi zbytečné vykřičky, kterých tam je jako máku a přeskakoní časů sloves. I slůvka se dost opakují, například oblaka a lesy. Přitom existují i mraky, mráčky, háje, hvozdy, takže mi to připadá i drtek chudší na slovní zásobu.
Skutečným tajemstvím je zařazení... děti nesmí do lesa?
03.10.2017 11:22:05 | Jezero
Děkuji za komentář. Ale ano, děti smějí do lesa...prostě jsem se nechala unést přírodou. Jelikož jsem tu teprve nějaký ten měsíc, tuším dva? byla jsem na rozpacích kam zařadit. Bylo to tak napůl. Pokud jsem někoho tímto rozhněvala nebo zklamala - omlouvám se. Vnitřně to tak prostě cítím když přijdu do lesa. Pokud se najde alepoň jeden čtenář, který toto neřeší, jsem za to nesmírně vděčná...
03.10.2017 15:09:05 | Anděl
Jéééééé:-):-) Andílko:-) To je.. Přenádherné! :-)
27.09.2017 13:35:30 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA
Třpytko střpytící, já ti děkuji!!!!!! to ty jsi zířící třpytka našich dní!
27.09.2017 14:55:27 | Anděl
boží procháska děkuji za ni a za kouzelná slůvka miluju tajemSTví :-))
25.09.2017 11:23:17 | Iva Husárková