Přání

Přání

Venku pošmournej podzim, doma čurbes jak v tanku. Jsem tu sama a můžu si dovolit luxus vlastního nepořádku. Už se brzy stmívá a já mam na výběr. Buďto pustím telku a budu koukat na bezduchej seriál, kterej jsem viděla už mockrát, nebo si zalezu do vany, kterou napustím horkou vodou s bublinkama a budu se tam několik hodin válet a přemýšlet nad sebou a svým životem. Zvolila jsem variantu vany. Ve vodě je všechno lepší, snazší, pozitivnější. Svlékám se před zrcadlem. Tričko, podprsenku, legíny, i kalhotky a stojím nahá a prohlížím si svoje tělo. Zažilo už hodně. Toho negativního, i toho pozitivního. A nikdy mě nenechalo ve štychu. Mimoděk se pohladím na prsou, břiše a bokách. Odcházím do vany, kde strávím další hodinu. Ležím, relaxuju se zavřenýma očima a semtam se pohladím v rozkroku, když zaslechnu kroky ve verandě. Rozsvítí se senzorový světlo a klika vchodových dveří se sune směrem dolů. Se zatajeným dechem čekám, až vstoupíš a naše pohledy se střetnou. To je výhoda koupelny přímo proti vchodovým dveřím. Vcházíš dovnitř, zavíráš dveře a konečně se na mě podíváš. Tvůj pohled je hodně rozpačitej, čekal jsi určitě, že mě najdeš v obýváku a že odstartujeme další kolo hádek. Lehce se na tebe usměju a dám ti najevo, že druhé místo ve vaně je volný. "Můžu?,, ptáš se a já jen přikývnu. Oči stále upřený do těch tvých. Svlékáš se a oblečení zůstává v chodbě na zemi, přistupuješ ke mě do vany a sedáš si proti mě. Jsou to pro tebe trošku muka, já vím. Nemáš rád horkou vodu. Ale já nepočítala s tím, že přijdeš a už vůbec ne s tím, že se po roce přidáš k mojí koupeli. Pohneš se směrem ke mě. Pořád se mi díváš do očí a já v nich nedokážu číst. Bereš do ruky lahvičku se sprchovým gelem a trochu si odliješ do dlaní a začneš mě umývat. Nejdřív krk, poté ramena, ruce, přesouváš se na prsa, mydlíš mě na každým milimetru mýho těla. Pokyneš mi abych vstala a já tě ihned poslechnu. Pokračuješ přes břicho, boky, nohy až na zadek a kundičku. V koupelně je slyšet jenom šplouchání vody a moje občasný tichý vzdychnutí. Když už jsem umytá, je řada na tobě. Beru ten samý sprcháč a opakuju tvoje pohyby. Ramena, hruď, ruce, nohy a to nejlepší si nechám na konec. Věnuju se svejma namydlenejma rukama tvojí chloubě. Tý části těla, kterou mám tak ráda. Je dokonale tvrdej, držím ho jemně a přejíždím rukama po celý jeho dýlce. Když konečně stáhnu i předkožku, zasyčíš nahlas a zacuká ti v něm. To je ten správnej čas na to, abysme ze sebe smyli pěnu a pokračovali v ložnici. Vedeš si mě k posteli, oba zabalení v ručníkách. Stojíme před postelí a ty se ke mě skláníš, abys mě poprvé políbil. Líbáš mě něžně. Jinak, než vždycky. Ochutnáváš mé rty svými. Jazykem mě jen hladíš, ale nedobýváš. A mě se tmí před očima. Kombinace líbání, hlazení a dotyku našich dvou nahých těl, když ručníky spadly, jsou dechberoucí a kolena podlamující. Na svým těle cítím tvojí mužnou hruď, hrubý chlapský ruce, který mě hladí tak něžně, jak jen to jde. Pokládáš mě na postel a tvé rty mapují moje tvary přesně v pořadí, jak jsi mě umýval. Vzdychám nahlas a přivírám oči, když tvá ústa přejíždí přes třísla a rty se dotknou mých nejcitlivějších míst. Nejenom tvé rty bloudí po mým těle, ale hladíš mě a dotýkáš se mě rukama. Jsme jako kočka a myš. Hraješ si se mnou a já se ti nabízím úplně celá. Chci být ve tvé moci, hýčkaná tvými polibky, tvým hlazením a tvým zastřeným pohledem. Klekáš si mezi má stehna a jazykem ochutnáváš můj klín. Chvěju se a nepřeju si nic jinýho, než aby tahle chvíle nikdy neskončila. Prsty přejedeš přes žlábek mezi mými prsy s pokračuješ přes pupík až dolů, kde pomalinku zastavíš a opatrně do mě jedním prstem vnikneš, zatímco jazykem laskáš nejcitlivější místo mýho těla. Když si všimneš mého chvění, pochopíš, že tak přesně to děláš správně a pokračuješ dál. Tvůj prst uvnitř mě opisuje pravidelně stejný pohyb, jazyk krouží přes výběžek mojí kundičky a nepřestáváš, dokud neutichne můj křik a tvůj prst nepřestane svírat pulzace doznívajícího orgasmu. Přisuneš se ke mě, obejmeš mě a políbíš. Bylo to tak silný, že se mi chce plakat a ještě pořád se třesu. Když se trošku zklidním díky tvému objetí a polibkům, je řada na mně. Chci ti dopřát stejnou slast, jako jsi dopřál ty mně. Leháš si na záda a já zase opakuju tvoje pohyby. Ústy sjíždím po tvym těle níž a níž. Zastavím se u kotníků, na kterých cítíš můj horkej dech a rukama mapuju místa, kde byly před okamžikem moje rty. Letmo se dotýkám tvojí kůže na vnitřních stranách stehen a vracím se zpět, výš. Vidím na tobě i na něm, že už se nemůžete dočkat, tak tě levou rukou jemně chytím po celém obvodu u kořene, pravou ruku přesunu na tvou hruď a ústy opíšu celou tvojí dýlku. Cítím, jak zatínáš svaly na nohou, ruce máš v pěst a očima mě povzbuzuješ k akci. Nenechám se pobízet dlouho. Jedním pomalým tahem odhalím hlavičku a jazykem na ní nakreslím srdíčko. Prohýbáš se v zádech a syčíš, a to mě povzbuzuje k tomu, abych si tě vzala víc. Otvírám pusu a tvoje chlouba mizí hluboko v ní. Užívám si tvojí chuť, vůni i tvou slast a oplácim ti něhu, kterou jsi mi poskytl před chvilkou. Moje pocity jsou jako na horský dráze. Cítím vzrušení, lásku, zájem, chtíč, ale i strach. Strach z toho, co bude, až tohle skončí. Vrátíme se zase zpět tam, kde jsme byli? Tohle je totiž to, co mi chybělo. Intimita, láska, porozumění. Já to nikdy nepotřebovala tak, jako v tvrdym pornu. Rychle zaháním chmurný myšlenky, když na mě promluvíš a řekneš, abych si lehla na záda. Zase tě bez zaváhání poslechnu a ty mi roztahuješ nohy a nasazuješ hlavičku na mojí kundičku. Oba jsme připravení, ale ty si ještě chvilku hraješ, netlačíš na pilu, nespěcháš. Jen si užíváš toho kontaktu a spojení, který máme mezi sebou. První to nevydržím já a přitahuju si tě, abych tě mohla políbit. Oba jsme tak mokří, že do mě celý zajedeš bez jedinýho pozastavení. Držím tě kolem ramen a ty vsouváš svoje ruce pod mojí hlavu. Proto, aby sis mě přidržel, abys mi byl blíž a mohli jsme se dívat jeden druhýmu zblízka do očí. Pánví začneš pohybovat dopředu a dozadu, já ti jdu tou svou naproti a naše tempo je zatím pomalé a uvolněné. Moje oči říkají jediné - ,,Miluju Tě,,. Nohama tě objímám kolem pasu a ty zrychluješ svoje tempo. Cítím, že už dlouho nevydržíš a já sama taky stoupám opět k naprostýmu vrcholu. Tohle se nám povedlo po druhé v životě. Oba zároveň dosahujeme orgasmu společně. Zatímco já tě pevně obepínám, cítím, jak ty pulzuješ, cukáš a celé tvoje tělo se nekontrolovatelně třese, zatímco oba sténáme slastí, líbáme se a spokojeně oddychujem ještě stále spojení. Po chvilce si leháš vedle mě, objímáš mě, já objímám tebe a společně usínáme spokojení a šťastní.

Autor Fallenvirg, 23.10.2024
Přečteno 59x
Tipy 1
Poslední tipující: NastyinyObjetí
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí