Někdo tě trápí...

Někdo tě trápí...

Anotace: Je to o mojí kámošce, která je jak 12-letá. Je to kravina. Já jenom ze sebe potřebovala dostat vztek, protože to samé dělá každému klukovi... :( A mě už to naštvalo, třeba si to přečte a dojde jí to..

Když jsem byla malá, tak mi nevadilo, že se na mě holky vykašlou a ani mi nevadilo, že se na mě vykašlou i kluci, spíš mě to těšilo, protože jsem mohla být v klidu někde na dovolené. Ale teď jsem přece jenom starší a všechno mě mrzí čím dál víc...
Třeba dneska: Měla jsem domluvenou schůzku s kamarádem a on mi deset minut před ní napíše, že nemůže... Přitom mohl. Chjo nevím, co s ním je, ale já už ne něho kašlu. Píšu to kámošce. Ta mi na to jenom řekne, že chlapi jsou svině, ale to já vím.
Večer mi pípne sms, že se mi moc omlouvá a samé takové kecy, na které já ale bohužel skočím, takže si s ním zase píšu.
Další den se za mnou staví... Přece jenom... Dneska se konečně políbíme. Večer všem na icq vyprávím, jak je úžasný, vydrží nám to tak dva měsíce. Po týdnu si jenom řeknu, že to byla krátká láska a aspoň mi nezevšedněla. Hlavně mě strašně psychoval a dělal ze mě celou dobu magora (to sice není pravda, ale něco jako důvod udat musím.)
No konečně se ozval tenkluk ze septimy, věděla jsem to... Přece jenom to jde všechno stejně, jak minule. A já ho přece tááák miluju. :)
Autor dolfik131313, 03.06.2007
Přečteno 511x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Přidal jsem ti pár procentík k hodnocení... :-)
Byť, literárně je to nic moc, ale tenhle příběh znám moc dobře :-)

17.06.2007 19:25:00 | Eclipse

líbí

Ja s tebou sohlasím... Přece jenom je nenávist tak velká, že je mi dokonce jedno, jaké to dílo je...

03.06.2007 20:43:00 | dolfik131313

líbí

Asi budu znít nudně, ale chápu tě. Na literární úrovni je to zlé, ale chápu, že někde a nějak si to prostě vylejt musíš.

03.06.2007 20:22:00 | miškahrabalka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí