Anotace: ...nemám dalších slov :(
Víš, já možná měla víc štěstí než ty, rozchod nebyla zatím naše cílová stanice. Ale, těch pár dní.. ztratila jsem naději, že se vrátí, byla jsem zoufalá, vybrečela si oči a napsala pár dílek.
Přebolí to, ale ne teď a ne hned. Teď máš pocit, že všechno ztratilo smysl, ale pak to bude zase lepší.
Breč, křič, piš, něco rozbij, opij se.. všechno to jsou chvilkový léky, ale je to rozptýlení a to je potřeba nejvíc, věř mi. Bolí to, moc, vím:( Přeju ti hodně moc sil a hodně moc štěstíčka
23.09.2007 10:24:00 | Katitek
"vážně jen doufám, že se probudím, že je to jen zlý sen" - to já taky :( je to moc hezky napsaný a procítěný. A ty dvě německý vety sou hezký, akorát..ta druhá, proč je v minulým čase, když ho máš pořád ráda? Nebo tam chybí přehláska a má to bejt 'möchte' ? Každopádně je to strašně hezký ;)
18.09.2007 15:35:00 | czokies
Přijde mi to, jako bych to psala já...teď prožívám uplně to samý...Můžu ti k tomu říct jen, že je mi to líto. Ne řeči, jakože ti rozumim, protože vim, že ne...a vim, že řeči typu bude líp nepomáhaj...Takže: je mi to líto.
15.09.2007 23:52:00 | be-happy-forever
Děkuju vám moc... No, s těmi důvody je to složitější, to tu vypisovat nebudu... Jasný, já vím že není jedinej kluk na světě, ale až s ním jsem zjistila, co je milovat, s ním se prožila své poprvé a spousty a spousty dalších věcí... Ten čas, co sem s ním byla, je pro mě nenahraditelný... Jednou snad bude líp. Už jen to, že jsem všechny ty pocity vypsala, mi trošku pomohlo - nemusela jsem pořád přemýšlet nad tím, co cítím a co bych chtěla říct - viděla jsem to před sebou napsané. Ještě jednou děkuju, mějte se krásně a hodně štěstí!
12.09.2007 14:45:00 | Aziel
tak tomu říkám opravdová bolest... dokázala si ji ukázat tak, že jsem se do toho uplně vcítila.. a proč se s tebou rozešel? já mám teď taky špatný období..ale ráda bych ti pomohla... věta takovejch ještě bude ti asi momentálně nepomůže, protože chceš právě jeho... no buď tomu dej čas, nebo se říká nejlepší lék na nešťastnou lásku je láska nová ;-) a taky hodně pomůže hudba a klidně se vybrečet, ono to pak přejde neboj. ber to jako "čekací" dobu na lepší časy. a jinak pěkná povídka, za 100 :-)
12.09.2007 12:25:00 | mcr
Krásné...
držím ti palce, at to vsechno dobre dopadne,
takové pocity jsem mela kdysi taky...a mam je vlastne dodnes:-D
11.09.2007 17:44:00 | Megs