ZEMŘÍT PRO LÁSKU

ZEMŘÍT PRO LÁSKU

Anotace: Fan Fiction psaná pro kamarádku před pár lety. O kapele McFly. Berte s rezervou je to dost starý. Ale určitým způsobem se mi to pořád líbí.

ZEMŘÍT PRO LÁSKU

Jmenuju se Tracy Campbell a jsem naprosto normální holka. OK, ne úplně normální, vlastně spíš nenormální. Teda podle mýho normální jsem, ale podle všech lidí na umělecké universitě Roberta Louise Stevensona v Londýně, kde studuju prvním rokem, nejsem. V Londýně žiju už deset let, narodila jsem se v Kanadě, v Torontu, žila jsem tam s rodičema do sedmi let, pak se naši rozvedli a já zůstala s tátou, kterej měl přítelkyni v Londýně, tak jsme se přestěhovali. Londýn miluju a jsem pyšná na to, že jsem britka, i když jen poloviční.
Ale to není jediný rozdíl mezi mnou a mými spolužáky. Kromě kanadského přízvuku, kterého jsem se ani po deseti letech nezbavila, je dalším a pravděpodobně podle našich profesorů nepřekousnutelným rozdílem moje oblékání. Chodím totiž zásadně v černé. Naše angličtinářka pořád říká, že v černé barvě se mnou žádný kluk chodit nebude, já se nesnažím jí to vymluvit, protože stejně už nikoho jinýho nechci. Sice chodím s Aaronem Gatesem, ze začínající kapely McFly, ale on není moje osudová láska. Moje osudová láska je jeho nejlepší kamarád Harry Judd. Díkybohu bydlí každej jinde, takže když bych náhodou vylezla z Harryho pokoje a potkala na chodbě Aarona tak by to byl pravděpodobně hodně velikej průšvih, ale to díky tomu, že bydlí jinde nehrozí.
„No, milí studenti, pro dnešek máme hotovo, takže se můžeme rozejít.Nashledanou.“ Propustí nás profesor z modelovny. Všichni se zvedneme a jdeme. Ze třídy se se mnou baví jako jediná Natalia, ale ta je dneska nemocná, takže jedu domů sama. Díky bohu, že už mám řidičák i autíčko. V Torontu bych čekala ještě čtyři roky, tady můžu mít auto od sedmnácti, taťka mi koupil černýho forda, je sice malej, ale stačí mi. Rovnou ze školy jedu domů, kam si hodím učebnice a hned zase sedám do auta a jedu do centra, kde mám sraz s mojí nejlepší kamarádkou Michelle Spencer. Má totiž v plánu jít si dneska udělat další, v pořadí už osmý, piercing. Já se spokojím s mými pěti:D. Ale jsem naprostej blázen do tetování. Mám jich dvanáct, to Michelle jenom tři. Já vim, že nedočkavostí už hoříte, takže vám i řeknu kde a co:D.
Michelle Spencer-piercingy-dvě činky v obočí, pecka v nose, v jazyku, madona (nad horním rtem), v bradě, v pupíku
Tetování-mezi palcem a ukazováčkem na levý ruce hvězda, kolem pupíku cosi co má bejt asi slunce, na pozadí arabsky 15.7.1985, to je datum jejího narození
Tracy Campbell, neboli já-piercingy-chrupavka v pravém uchu, krouzek v nose, kulička v jazyku, kroužek ve rtu a bradavka
Tetování: zezadu na krku čínský znak přátelství, čtyřlístek na dekoltu, pásek na paži, pentagram zespodu na zápěstí, na druhé ruce na tom samém místě hlava tygra, na prstě římským číslem číslo 7, což je moje šťastné číslo, hvězda na boku, kobra na stehně, čínským písmem LOVE na lýtku a pásek kolem kotníku.
„Čus Trac.“ Zdraví mě Michelle před tattoo & piercing studiem.
„Hoj Mich.“ Odpovím jí, plácnem si a jdeme dovnitř. Tatéra známe obě už hrozně dlouho, takže mu řeknem „čau“ a Mich se už jde posadit do křesla, kde je pečená vařena, stejně jako já:D. Nick k ní přijde s jehlou a náčiním, Mich nastaví ucho a Nick jí prorazí dirku v chrupavce naproti, obě dirky jí spojí tyčinkou s hroty a jdeme na kafčo. Po kafču mi napíše SMSku můj kluk Aaron, takže se s Mich rozloučim a jedu za nim domů.
„Ahoj zlato.“ Vítá mě pusou.
„Ahoj.“ Odpovím mu, je zajímaví, že já mu žádnou mazlivou přezdívkou neřekla už víc jak měsíc, ale jemu prostě nedojde, že ho už nemiluju.
„Nechceš dneska se mnou na tu party? James, Charlie a Matt dělaj akci, tak se tam máme objevit a mě se tam nechce samotnýmu, tak pojď se mnou. Danny prej vezme Michelle.“ Dělá na mě psí oči, ale já souhlasím ne proto, že bych tam chtěla, ale proto, že v tom vidím možnost se nenápadně vytratit s Harrym, řeknu, že jdu pro pití a pak zdrhnu a až se mě Aaron bude ptát kde jsem byla tak mu řeknu, že jsem ho pak už nenašla, tak jsem tancovala s Dannym, Mich a Harrym. Po chvíli se teda zvednu s tím, že se musím domů dojet oblíct na party a, že v osm budu u Busted v domě. Abyste byli v obraze, Busted je kapela Jamese, Charlieho a Matta, to jsou kámoši kluků, oni jsou vlastně taky kapela. McFly, teprve začínají, ale zatím se jim moc nedaří. Danny, Michellin kluk, hraje na kytaru a zpívá, Tom to samý, Harry bubnuje a Aaron je baskytarista.
Doma si na sebe vezmu černou minisukni (aby Harry neměl tolik práce), černý dírovaný silonky (tak jo, bude mít hodně práce), černý tílko pod prsa, přes to černé síťované s dlouhými rukávy, pod prsa, na krk si přivážu širokou černou tkaničku, kterou si často zdobím krk, na prsty si jen nasunu dva stříbrné prstýnky, na nohy nazuju černé martensky a s líčením si moc hlavu nedělám. Jenom pomocí černých linek, stínů a černé rtěnky vykouzlím na svém obličeji celkem solidní punkovej výraz. Takhle chodím normálně, teda bez tý pusy, to se ve škole nesmí. Přesně v osm už zvoním na dveře domu Busted. Otevře mi Charlie, alias dvoumetrovej křeček.
„Čus Chazi.“ Pozdravím ho a nechám si dát pusu na tvář.
„Ahoj Trac. Pojď Aaron je v obýváku, čeká tam na tebe.“ Říká mi Chaz křikem, abych ho přes řvoucí Britney slyšela. Já jí sice nesnášim, ale kluci jí milujou:D.
„Ahoj zlato.“ Pozdraví mě Aaron a dá mi pusu na tvář.
„Ahoj.“ Odpovím mu a jdeme tancovat. Když už je kolem nás asi tak dvacet lidí tak mu řeknu, že si jdu pro něco k pití a za chvíli jsem zpátky, Aaron kývne a tak se mu konečně můžu ztratit. Rychle na mobilu, který mám v botě, napíšu SMSku Harrymu: Už jsem mu zdrhla, sejdeme se v Jamesově koupelně. Trac. A už jdu do patra, přitisknutá ke zdi, aby mě Aaron neviděl, zalezu do Jamesovi koupelny a čekám až dorazí můj miláček. Netrvá to dlouho a ve dveřích se objeví jeho rozčepýřená hlava a poté i zbytek jeho těla, Harry zavře dveře a zamkne. Hned jak to udělá tak na něj skočím a hladově se políbíme.
„Nebaví mě furt se skrývat.“ Říká mi.
„Ani mě ne, ale já se neumim rozcházet, chtělo by to aby nás Aaron nachytal.“ Mrknu na něj, Harry to okamžitě pochopí a tak dveře do koupelny odemkne. O nic víc se nestaráme a přisajeme se k sobě a o necelou minutu dýl už mám dole síťované tričko, tílko a boty. Harry je na tom podobně, líbáme se a dotýkáme jeden druhého do půl těla svlečeni.
„Tracy, Tracy.“ Slyším Aarona na chodbě, ale nevšímáme si toho, ani já, ani Harry, jen ať nás najde. Už měsíc se skrýváme a ani jednoho to nebaví. Po chvíli se otevřou dveře v koupelně a Aaronův hlas se omluví za vyrušení, ale ještě než se otočí tak si uvědomí kdo jsou ony dvě osoby, co si tu vyměňují sliny a zaručeně by to za chvíli nebyli jenom sliny.
„Tracy, Harry.To si děláte srandu?“ Zařve. Jenom se na něj podívám a pokrčím rameny.
„Jednou to stejně muselo prasknout.“ Odpovím mu a Aaron jenom zatřepe hlavou.
„Cože? Jednou? To není jenom dneska? To už je delší dobu?“
„Měsíc. Hele, Aari, chodíme spolu skoro půl roku, prostě už to není ono a já se zamilovala do Harryho.“
„A to mi říkáš jenom tak?“
„Jo, neumim se rozcházet, tak jsem se k tobě chovala chladně a doufala, že to pochopíš. Asi ne…“
„No to si piš, že ne, takže tohle je jako konec?“ Ptá se, jenom kývnu, Aaron se otočí na patě a odejde.
„Jsem mrcha, já vim, ale já miluju tebe Harry.“ Říkám mu a objímám ho kolem krku.
„Já vim, doufám, že nám to časem odpustí, bylo by zlý aby se McFly rozpadli kvůli lásce.“ Jenom kývnu a rozhodneme se, že si tím nebudeme lámat hlavu, takže si užijeme nádherný milování v rohové vaně, kterou jsme si napustili.

Už týden chodím oficiálně s Harrym, jediný co je na to špatný je, že Aaron se na mě ani na Harryho ani nepodívá, oba nás naprosto ignoruje a vypadá jako tělo bez duše.
„Hele, měla by sis s ním o tom promluvit.“ Říká mi Michelle, když si usrkne svýho kafe.
„Já vim, ale on mě nechce poslouchat. Psala jsem mu už snad dvacet SMSek, každou chvíli se snažim dovolat mu, ale furt mi to pokládá a na SMSky neodepisuje. A když jsem na něj zvonila u něj doma tak mi ani neotevřel.“ Pokrčím rameny.
„No jo…to chce odchytit ho až půjde někam pryč.“ Jenom přikývnu a začneme řešit školu. Ve čtyři odpoledne sedím na bobku za keřem před Aaronovým bytem a čekám kdy odsud vyjde. Konečně se po půl hodině ve dveřích objeví jeho utrápený obličej. Rychle vystartuju ze svého úkrytu a jdu za ním.
„Ahoj Aarone.“ Pozdravím ho, jakmile mě zaregistruje chce se otočit a jít domů, ale chytím ho za ruku.
„Počkej, chci ti něco říct. Já vim, že jsem se zachovala zbaběle, měla jsem ti to říct hned, ale já na to neměla odvahu, tak mi to odpusť, prosím. Já tě fakt milovala, ale pak jsem se nějak zamilovala do Harryho a on do mě. Moc mě to mrzí…“ Dívám se radši do země.
„Hele, mě už je to jedno. Choď si s nim, prostě mě už je to všechno jedno. A musim jít, promiň. Slíbil jsem mámě, že za ní zajdu.“ Jenom kývnu a nechám ho jít. Sednu si na lavičku a z kapsy bundy vytáhnu mojí poslední záchranu, cigaretu. Nekouřim už víc jak rok, protože se mi rozjelo astma, ale tohle fakt asi jinak nezmáknu, takže si cigaretu zapálím a potahuju nahořklej kouř. Šel za mamkou…to je ale blbost, vždyť Aaronova mamka umřela před dvěma lety, počkat, ne, to snad ne, doufám, že to není pravda. Jako by do mě střelil vyletím z lavičky a běžím tím směrem kterým můj bývalí přítel odešel. Jasně, šel do parku, na naše místo, tam kde jsme se poprvé milovali, tam kde jsme se poznali, prostě naše místečko. Ale přijdu pozdě, jen co dorazím na místo tak už vidím jak Aaron stiskl kohoutek u zbraně jeho otce, to je poslední co si pamatuju, pak jsem omdlela.

Světlo, vidím světlo, pomalu otevřu oči a vidím Michelle a Harryho jak sedí vedle mě.
„Ahoj, kde jsem? A proč tu jsem?“ Ptám se jich.
„Omdlelas.“ Řekne mi Mich.
„Jakto?“
„No vidělas…“ Ale doříct to nestihne, protože Harry jí přeruší „psssst.“ Ale to první mi stačí abych si vzpomněla na to co jsem viděla.
„Aaron, já vim, co se s nim stalo?“
„Nepřežil to, byl na místě mrtvej.“ Řekne mi Mich, někdy bych brala, kdyby říkala některé věci opatrnějc a ne narovinu. Pomalu cítím na tvářích horké slzy.
„Trac, to bude dobrý.“ Obejme mě Harry a dá mi pusu do vlasů.
„Jo…časem snad jo.“ Popotáhnu a po chvíli zase usnu.

Už je to měsíc co Aaron umřel. Docela jsme se z toho všichni zberchali. Ale datum 15.2.2003 bude v našich srdcích navždycky, zrovna jdu na sraz s klukama, prej mě a Mich musí něco ukázat. Když dojdeme do kavárnu vidíme, že spolu s naší trojkou sedí u stolu i nějaký čtvrtý klučina, blonďaté vlasy, modré oči, v uších tunýlky, červený tričko DEATH a vypadá fakt mile a mladě. Dojdeme až ke klukům, všichni se zvednou a ten klučina se na nás nervózně usměje.
„Ahoj holky, tak tohle je náš novej baskytarista Dougie. Dougie, tohle jsou naše kámošky, tahle kráska je moje láska Tracy a ta druhá krasotinka je Michelle, Dannyho holka.“ Představí nás a Dougie mi podá ruku.
„Dougie Poynter.“ Představí se a dá mi pusu na seznámení, ale jen na tvář. Jsem poučená, Harrymu budu už do smrti věrná, nebo do tý doby než ho to se mnou přestane bavit.
Autor WiXXie, 30.01.2009
Přečteno 343x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Nemůžu si pomoct, ale ta holka mi ani na chíli nebyla sympatická...

31.01.2009 09:48:00 | Swimmy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel