Anotace: není to až tak povídka..jako spíše zpověď jedné krátké pocitové chvíle..ulevení duši..smutek po mém andělu
Nádherně napsáno!!!
Opravdu jsem si početla...
Dávám zasloužený supertip :)
16.03.2009 13:24:00 | Lilly Lightová
Sedím tady, oči zavřené, tiše dýchám a sním.
Ano zažil jsem to, vím co jsi prožila a zároveň Ti děkuji.
Nejenom za dnešní večer, prožitý s Tvými slovy,ale i za to, že jsi připomněla a nechala znovu prožít.Děkuji.
08.12.2006 21:13:00 | kouzelníček
Poprvé jsem četla tvé nerýmy a 100 dávám...pro odhodlaná slova bez bázně a z odvahy!!! Kdo je ponížil JEN na orgasmus...nikdy nepoznal ORGASMUS Z LÁSKY!!!
03.10.2006 17:01:00 | Mirka Hedbávná
Ahoj Šuměnko,
přes Tvoje péčka jsem zjistila, že už jsem tohle vyznání četla, ale musím řít, že znovu s velkou chutí.
PS: Až mám chuť polepšit se.
08.04.2006 08:47:00 | Anny
Musí to být nádhera, cítit se být takhle zaplněna láskou. Mně je takovéhle odevzdání se cizí, hledla jsem cit ryzí a oboustranně vyvážený.
Už jdem to vzdala, poznala jsem, že vlásce doplácí ten, co miluje víc a odvahu milovat víc, jsem nikdy nenalezla.
Přála bych Ti, aby zrovna Tvoje láska byla ta pravá a vyvážená.
26.02.2006 09:17:00 | Anny
To není síla,jen tak obyčejná..je to drtivý dopad komety,která dokáže vychýlit planetu z oběžné dráhy.Popis tvých citů dává jednoznačnou odpověď nevědomým na otázku,co je to LÁSKA......
Mráz,který mi běhal po zádech a zježené chloupky na rukou,když jsem to četl,mi daly jednoznačnou odpověď,zda se mi tvé dílo líbí....Mrazivě nádherné..;o)
05.11.2005 09:33:00 | Jackyl
Mrkni k Beankovi na tu podzimkovou,
pokusila jsem se o třetí verzi,
ale jsi lepší.... v poslední sloce jsem ujela :o(
19.10.2005 12:07:00 | Cecilka
hezké vyznání... dokážeš popsat své pocity s takovou lehkostí a zároveň silou, až mrazí... pro mě je hodně těžké dokázat popsat, nebo vajádřit co cítím a proto u druhých tohle hodně obdivuji...
08.10.2005 14:37:00 | Popelka
Láska sama. Nahá, odevzdaná, silná a přesto bezbraná. JE to velmi působivé a plné Tebe, jak Tě vnímám. Takže moc moc moc opravdové. Jestli tohle dokážeš cítit a říct to jemu, nic a nikdo Vám to nemůže lásku vzít. HOdně jsem si z téhle ovídky vzala i pro sebe, děkuju Ti za ni moc.
07.10.2005 12:10:00 | Písnička
Božínku, to je nádhera!!!
To jsi ty!!! Takovou tě znám a poznávám tě ještě víc v každým písmenku... a jen kývám hlavou, prosakuje mě úsměv a říkám si: "To je ono, holka zlatá!!!"
06.10.2005 12:47:00 | Cecilka