narozeninové překvapení

narozeninové překvapení

Anotace: můj první femmslash... čtenářům nad 18 let :)

"Počkej tu"zašeptala dívka.Hnědovláska se na ni jen zmateně podívala,ale poslechla.Posadila se na postel a vyčkávala,co se bude dít.Dívka zmizela s tajemným úsměvem na tváři.Ve vedlejší místnosti ze sebe svlékla šaty a zůstalo na ní jen černé krajkové spodní prádlo.Vytáhla ze skříně černou hedvábnou látku a obtočila si ji kolem hrudi.Stříbrnou sponou ji pak sepla a vytvořila tak volně spadající dlouhou robu.pak vzala rudou stuhu a zavázala si ji kolem pasu na mašličku.Rozpustila si své dlouhé plavé vlasy a podívala se na sebe do zrcadla.Musela se usmát.Doufala že se bude své lásce líbit.Bosa se plížila do pokoje a s potlačovaným smíchem čekala na její reakci.Když vešla do pokoje Liz stála zrovna u okna a zamyšleně koukala ven.Jakmile uslyšela tiché kroky otočila se a zůstala na Mayu v němém úžasu zírat.“Jsi nádherná“pronesla do ticha a usmála se.Maya potěšena její reakcí o pár kroků přistoupila a pro jistotu se zeptala:“Opravdu se ti líbím?“.Se šibalským úsměvem se svůdným krokem přiblížila až těsně k ní...tak těsně,že se takřka dotýkaly těly.Liz ucítila vůni jasmínu....její vůni.Dívala se na svou dívku a byla jako omámená.Pohled jí zklouzl na rudou stuhu,která ji stahovala pas.“Můžu si tak krásný dáreček rozbalit?....Když mám ty narozeniny..“ Maya ani nestačila odpovědět a stuha během okamžiku ležela na zemi.Jen se svůdně usmála a upírala na svou dívku své safírové oči.Vyčkávala...věděla co bude následovat.Liz se na ni roztouženě dívala a pomalu se její prsty blížily ke sponě...Za chvíli ležela na zemi i lesknoucí se látka...Odstoupila pár kroků od ní ,aby si ji mohla pořádně prohlédnout.Štíhlé tělo bylo ozařováno světlem ze svíček na nočním stolku..Přiblížila se zpět k ní a objala ji rukama kolem pasu.Tvář zabořila do jejích vlasů a užívala si jasmínového nádechu na celém jejím těle...Maya zavřela oči a pevněji si dívku přitiskla k sobě.Tolik jí chybělo její objetí.Konečně se cítila zase šťastná....Už se nebála...už ne...

„Dáme si víno drahá?“ zašeptala jí do ucha.Nenechala dívku ani odpovědět a už brala z police karafu s rudým vínem.Nalila oba poháry a jeden jí podala.“Na tvé narozeniny lásko“.Poháry cinkly o sebe a dívky se políbily.Odložily poháry na stůl a lehly si na postel.Něžně se přitulily a obě zavřely oči.Bylo jim krásně.Už to bylo hodně dlouho,kdy měly celý večer pro sebe..Liz se ke své dívce otočila a rukama si ji přitáhla co nejvíc k sobě.Konečky prstů jezdila po obrysech krajky na jejím prádle a sledovala její reakci.Maya měla jen zavřené oči a spokojeně se usmívala...Liz dlouho nezahálela a ke konečkům prstů se přidal i nosík, kterým přejížděla dívce po rozpálené líci přes krk až k jejímu dekoltu Polibky lehkými jako motýlí mávnutí dívku víc a víc provokovala...Dívka už nemohla nečinně ležet. Otevřela oči a divoce si Liz přitáhla.Následoval dlouhý polibek plný touhy.Maya nenechala svou dívku dlouho oblečenou.Za okamžik ležely její věci kousek od hedvábné černé látky...
Ruce obou brouzdaly chamtivě po hladké kůži.Polibky na rozpálených tělech ne a ne skončit...dotyky plné touhy...vášně...lásky...Slastné vzdechy provázející pocity,které dovádějí k šílenství...
.Kdoví jak dlouhá doba uplynula než si obě konečně lehly vedle sebe...Usmívaly se...ale ani jedna stále nic neříkala.Liz Mayu pak pohladila po tváři a jemně ji políbila...“Děkuji za krásný dárek...“zašeptala.Únavou jim už pomalu klesala víčka.Chytily se za ruku a tulíc se k sobě spokojeně usínaly...
Autor Caladwen, 15.04.2009
Přečteno 541x
Tipy 2
Poslední tipující: kourek
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

zajímavé.Líbí se mi to, hlavně nápad!

24.04.2009 19:08:00 | Punkypunk

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel