Mé budoucí já 16.díl

Mé budoucí já 16.díl

Opřela jsem hlavu o jeho rameno a nohy natáhla na stolek. Promnula jsem si oči, nasadila brýle a znovu otevřela rozečtenou knížku.
„Neruší tě ta televize?“ Zvrátím hlavu, abych na něj viděla. Brýle se mi posunou dopředu a on mi je zatlačí zpět ke kořeni nosu.
„Neruší.“ Nechám hlavu zakloněnou a zavřu oči.
„Nechceš si jít lehnout?“
„Ne.“ Brýle znovu sklouznou níž. Tentokrát je opatrně vezme, složí a položí na stolek.
„Už nečti.“
„Co chceš dělat?“ Zavřu knížku, natočím se k němu celá a obejmu ho a hlavu mu položím na prsa.
„Když si spala, volal Kristián.“ Zpozorním.
„Co chtěl?“
„Jak se máme, jestli jsi v pořádku a jestli má přijet.“
„Cos mu řekl?“
„Že bys mu neodpustila, kdyby nepřijel.“ Natáhnu se, abych mu dala pusu na tvář. Kleknu si na kolena a ruce mu položím na krk. Když se dotknu rty jeho tváře, cukne sebou. Jeho rty vyhledají mé. Rukou mi vjede po tričko a hladí mě po zádech. Když mi palcem přejede poblíž lopatky, přeskočí mi tam.
„Nebolí tě záda?“ Přikývnu. Jemně mě otočí zády k sobě a přetáhne mi tričko přes hlavu.
„Máme nějakej krém?“ Ukážu na skřínku za sebou. Jáchym se z pohovky natáhne do skřínky a vytáhne masážní gel.
„Neber ten zelený, pak mi bude zima.“
„Mám univerzální.“ Položí gel na stolek, rozepne mi podprsenku a vlasy mi stáhne do culíku gumičkou, kterou jsem mu podala.
Rozetře mi gel po zádech, zpevněnými prsty mi kreslí po zádech obloučky,po prstech následuje kroužení patkou ruky, prstů a následně palcem a zatnutou pěstí. Když mi stáhne ruku dozadu, aby vykoukla lopatka a začne kreslit palcem její obrys, poprosím, aby přitlačil.
Po chvíli se mi uleví. Když masáž dokončí, podá mi tričko.
„Půjdu do sprchy a pak si vlezu pod deku.“
„Přinesu ti z ložnice župan a pyžamo.“ Zvedne se. Natáhnu se pro jeho ruku a pevně ji chytím.
„Půjdeš se mnou?“ S úsměvem přikývne. Vydám se do koupelny a vysvléknu se zbytků oblečení. Po chvíli se ozve klepnutí do dveří a potom pomalu vstoupí Jáchym.
„Můžu?“ Pověsí župan na háček a naše pyžama položí na pračku. Našteluju si skoro horkou vodu a vlezu do ní. Stáhnu si z vlasů gumičku a hodím jí Jáchymovi k nohám.
„Umyju ti záda.“ Na houbu vymáčkne sprchový gel, nejdřív mě políbí do vlasů a potom mi začne houbou hladit po krku a sjíždí dolů po zádech. Když umyje záda, vrací se nahoru ke krku a pomalu přejíždí dopředu. Zachytím jeho ruku a vedu ji na břicho. Krouživými pohyby mi myje břicho a já zakláním hlavu, opírám se o něj a nechávám si na obličej volně téct vodu.
„Máš mokré vlasy.“ Cuknu sebou. Natáhne se pro šampon a rozmasíruje mi ho ve vlasech. Otočím se k němu, sama si nakápnu na dlaň trochu šamponu a vetřu mu ho do vlasů. Klekne si na kolena, abych na něj dosáhla, obejme mně kolem pasu, hlavu položí na břicho a nechává se vískat ve vlasech. Z vlasů mu vymyji zbytky šamponu a něžně ho plácnu do ramene. Postaví se, chvíli se na mě dívá a pak mi bradou ukáže na moje prsty. Otočím ruce dlaní vzhůru a začnu zkoumat rozvlněnou kůži.
„Měla bys vylézt.“ Bez odmlouvání vylezu ze sprchy, natáhnu se pro ručník a začnu se utírat. Najednou se za mnou objeví Jáchym, tiskne se mi na záda a dýchá za krk.
„Teď se budu muset znovu utírat.“ Otočím se a natisknu se k němu. S úsměvem zavrtí hlavou. Natáhne se pro župan a zabalí mě do něj. Sám se narychlo utře a oblékne se do pyžama.
„Jsi unavená?“ Zavrtím hlavou.
„Mám hlad.“ Protočí oči a odvede mě do obýváku, kde mě zabalí do deky a podá ovladač od televize.
„Jdu ti udělat něco k jídlu.“ Zapnu televizi a začnu přepínat programy. Po chvilce se přede mnou objeví chleba se šunkou a sýrem. Hladově se po něm natáhnu, Jáchymova ruka mě zadrží.
„Tady máš zeleninu.“ Položí mi na talířek kousky papriky a okurky.
„Zítra jdeme na kontrolu.“ Prohodím s plnou pusou. Obejme mě kolem ramen a zakousne se do svého chleba.
„Jdeme.“
„Všiml sis, že je teprve sedm hodin?“
„Už?“ Nakrčí obočí.
„Myslela jsem, že už je tak osm, půl deváté.“
„Spát můžeš jít i teď.“
„Nejsem unavená.“ Položí prázdný talířek na stůl, přitáhne si mě k sobě blíž a já si přehodím nohy přes jeho.
„Je ti teplo?“ Rukou vklouzne pod deku a položí mi ji na stehno. Chvíli ji nechává ležet a pak ji pomalu sune dolů.
„Ty nemáš ponožky!“ Vykřikne.
„No, taky nemám pyžamo.“ Pomalu mě odsune a odchází s prázdnými talíři do kuchyně, když se vrací, v ruce drží ponožky. Vyhrne mi deku ke kolenům, natáhne mi je na nohy a znovu přikryje.
„Jsem unavený, nepůjdeme spát?“
„Chceš?“ Zaostřím na něj. Nerozhodně přikývne. Vypnu televizi a pomalu se přesouvám s knížkou v podpaždí do ložnice.
„Můžu si číst?“ Přikývne a počká až si lehnu do postele, aby mě přikryl.
„Zvládla bych to.“
„Já vím.“ Opřu se o polštář, natáhnu se pro brýle a otevřu knížku. Jáchym se lehne vedle mě a hlavou se mi opírá o rameno.
„Chceš si taky číst?“ Zavrtí hlavou a zavře oči. Zadívám se do textu a na chvíli přestanu vnímat okolní svět. Jáchym něco zamumlá a já se odtrhnu od knížky. Můj pohled upoutá čas na budíku. Blíží se jedenáctá. Hlasitě zívnu, zaklapnu knížku a i s brýlemi ji odložím na noční stolek.
„Jáchyme?“ Dotyčný otevře oči a vyletí do sedu.
„Stalo se něco?“ Zavrtím hlavou.
„Jdeme spát.“ Pohladím ho po tváři a natáhnu se, abych zhasla lampičku. Ložnici pohltí tma. Jáchym se ke mně přitulí a políbí mě.
„Dobrou, Terezko.“
„Dobrou.“ Rukou vklouznu do jeho obrovské dlaně. Sevře ji a spokojeně si zamumlá.
Přečteno 448x
Tipy 17
Poslední tipující: Tapina.7, Lili Holiday, Someday, kourek, Tasha101, Veručka, Coriwen, Lavinie, Anup, Aaadina
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krasny krasny krasny!!!:)

18.10.2009 17:53:00 | Someday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí