Černá a bílá - opáčko

Černá a bílá - opáčko

Anotace: tak jo, je pravda,že jsem sem skoro 2 roky nic nepřidala a všichni jsme asi zapomněli,o co v tomhle díle jde.takže semn se nechala překecat a přidávám krátké zopakování

Hlavní hrdinkou je Eva (to si někteří pamatují :D), studentkou gymnázia,která se hned na začátku rozejde se svým dlouholetým, avšak nudným přítelem Vojtou,který ji urazil. Ve stejnou dobu se poprvé potkává se Štěpánem.Štěpán je stejně starý student z učiliště.Ihned je jí však nesympatický a přes všechny mírové pokusy jej Eva přehlíží. K prvnímu kontaktu dojde na místní zábavě, kde už se rozčílený Štěpán neudrží a Evu políbí. Ta se na chvíli poddá,nakonec mu však vrazí facku a uteče.
Vojta se s ní rozejde z pro ni nepochopitelného důvodu.Náladu ji zvedne až příchod nového spolužáka,sympatického Davida,se kterým se okamžitě spřátelí.Toto přátelství přeroste v něco víc,jenže pak se Davidovo chování o stoosmdesát stupňů otočí a Evu odmítne.Zdrcená a uražená Eva uteče od kamarádů do lesa, přestože zrovna začal silný déšť. Vyčerpaně skončí před dveřmi malé chatky, kde ji najde Štěpán, jemuž chatka patří. Vezme ji dovnitř, dá ji suché prádlo a uloží k spánku. Eva si uvědomí, že je Štěpán fajn kluk, se zájmem o výtvarné umění, který hraje na kytaru, čte zajímavé knížky. Začne si připadat hloupě kvůli svému předchozímu chování a najednou o Štěpánovi přemýšlí jinak. Ráno se s Štěpánem v dobrém rozloučí a odejde domů.
V následujících týdnech vyhledává setkání se Štěpánem,přestože ho vždy jen pozdraví.Potkají se až jednou večer v baru,kde se dají do řeči.Štěpán zjistí,že není Evě úplně lhostejný, a v nastalé romantické atmosféře se políbí.Tím začal jejich vztah.
Dále spolu vycházejí dokonale,vše vypadá dobře. Až do kamarádovi oslavy. Tady Eva najde v ranních hodinách Štěpána v náručí jiné a zbytek noci probrečela v pokoji pro hosty. Jenže Štěpán byl v celé té situaci nevinně. Eva si však nedá říct a vše spěje k jejich rozchodu.
Oba jsou z toho zdrcení, avšak nejsou schopni spolu promluvit. V tom navíc David vyzná Evě lásku, i když ta jej odmítla a navrhla mu jen přátelství. Díky kamarádkám se dozvěděla, jak celá Štěpánova nevěra doopravdy byla. Rozhodla se mu odpustit,ale k sobě se už nevrátí.Jsou pouze přátelé.
Po několika měsících přátelství se jejich vzájemná důvěra vrátila a když pak Eva pomůže Štěpánovi před nechtěnou nápadnicí, vše je zapomenuto a oni se k sobě vrátí. To už se blíží prázdniny.
Na začátku července Eva vyráží se Štěpánem, jeho matkou a o rok starším bratrem Alešem na jejich rodinnou chatu. Jednou dopoledne však zůstane na chatě s Alešem sama. V blízkém rybníku skončí v jeho náručí a pak si tento polibek vyčítá. Ani Aleš nemá vůči bratrovi čisté svědomí. Evě se udělá špatně a celá skupina se vrací do města.
Následné léto Eva prožívá se Štěpánem a zároveň s Alešem. Až na konci léta se s ním miluje, když ví, že tento románek končí a Aleš odjíždí na školu. Eva zůstala se Štěpánem.
Druhá část pokračuje až po jejich úspěšném složení maturity,kdy si Štěpán sehnal kapelu, které se teď plně věnuje. Eva si proto našla brigádu na místním koupališti. Jejich parta se postupně rozpodá, stejně jako její vztah se Štěpánem. Navíc se objevil Aleš, se kterým sice už vycházela dobře, ale on s sebou přivezl přítelkyni Moniku. Na první pohled nepříjemná zmije. Když Aleš odjede s Monikou do Anglie, Eva se s Štěpánem rozchází, neboťsi už nemají co říct, ztratili všechny společné zájmy a on na ni už nemá čas.
Na koupališti se do ní ale zakouká plavčík, který nechtě odráží všechny Štěpánovy pokusy o usmíření. Eva ví, že Jirka, onen plavčík, je místní děvkař a uvědomuje si,že se jí nejspíš snaží svést, ale jen těžko se vzpírá. Na konec mu jen na chvíli podlehne. Jirka však ví, že Eva je jiná, nechce ji ranit a předčasně odjíždí za prací do Švýcarska. V tuto dobu už Štěpán spí se členkou jeho kapely, kterou má místo drogy, aby zahnal myšlenky na Evu.
Pak se ale nečekaně Štěpán dozvídá o Evině nevěře, o Alešovi a odsoudí ji. Stejně jako její kamarád Mirek.Jediná Štěpánova matka jí stojí po boku.Ale Aleš se vrátí z Anglie a snaží se celou spoušť zklidnit. Místo toho ale Eva odjíždí s jejich matkou na chatu, aby si pročistila hlavu. Neúmyslně tam ale dojede i Aleš a oba vzpomínají na to,jak to celé začalo.Bez jediného selhání odtam Eva i paní Bílá odjíždí do města. Ještě toho večera se u Evy doma objeví Aleš s vyznáním lásky a oba končí u ní v posteli.
Nyní však řeší stejný problém jako před rokem. Musí se skrývat, neví, jak zareaguje okolí, Štěpán, paní Bílá, ... A Štěpánův "vztah" s klávesistkou se také ještě zkomplikuje ...
Autor Ta Naivní, 21.02.2010
Přečteno 431x
Tipy 4
Poslední tipující: Someday, Lavinie
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

děkuju, já si to připomět musela, přece jen už uběhlo spoustu vody:)

23.02.2010 10:13:00 | Cagi

Souhlasim... Jojojojojojojojojojojojojoojojojo
Tvoje povidky jsem hltala jednim dechem, doufam ze v tom hodlas zase pokracovat, protoze mi cely ty dva roky tve pribehy moc chybej... jdu si rpecist konecne pokracovani!:)
jojojojojojojojojojojojojojojojo!!:)

22.02.2010 20:31:00 | Someday

nemusela sem si nic připomínat..tvé vyprávění je nezapomenutelné :))

22.02.2010 10:51:00 | pohodářka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí