Splněný sen

Splněný sen

Anotace: Saskie je 20-ti letá holka,která právě složila maturitu a touží být s krásným a neodolatelným Filipem,který ovšem pomalu neví,že existuje...Nebo ne??...Loučení s bývalou třídou se ovšem tak trochu zvrhne...

Teda tohle jsem nečekala.Maturita na 1 a dokonce jsem se dostala i na medinu.Celá třída mi gratulovala a já se cítila naprosto spokojená sama se sebou.Konečně ke mě přišel on.Napřáhl ke mě svojí ruku a potřásl si jí semnou.Oslnivý úsměv,který na mě vrhl mě vrhnul málem do mdlob,ale udržela jsem se v reatitě a otřeseně jsem mu úsměv oplatila.Dneska večer je loučení s třídou.Sakra.Byli jsme spolu 8 let a to prostě nejde zapomenout.Na něj nejde zapomenout.On je můj tajný cíl už celých 6 let,ale nikdy jsem mu to neřekla.Pro bych měla,stejně by se mi vysmál.To odpoledne jsme se rozešli každý domů,aby jsme se pak večer potkali na loučení a aby se mohlo stát to co se stát mělo.
***
No jo.Sedím taky na lavičce v obrovském hlučném byru,který je ted jenom pro naší třídu a třídního učitele.Tančí se,zpívá a hlavně pije.Nejsem opilá,ale už v sobě něco málo mám.Zpívám a tleskám do rytmu písničky,kterou pouští moje kámoška,jako DJ téhle párty.Přišel ke mě.
,,Bavíš se?"ptá se.
,,Jasně,že se bavím!!!To ani jinak nejde!!"zařvu na něj,protože to v tom hluku se slova strácejí.
,,To je super!!"zařve naoplátku.
Posadil se vedle mě a zpíváme duet.
,,To je úlet co?"ptám se ho.
,,To jo.Prosím tě,vždyť ty zpíváš hezky,ale to moje kvákání,"usměje se.
Ha!!Kompliment!!Bože rozpadnu se štěstím!!Rychlá písnička skončila a začal hrát ploužák.Wow...Metalica.Teda to sem zvědavá jestli pro mě někdo příjde.To víte jsem ze starý školi a tak čekám dokud si pro mě někdo nepříjde.Okolo Filipa se zhlukli 4 spolužačky,značně podnapilé a žádají ho o tanec.Byli to holky,které ho nepokrytě zbožŇvali a dávali to zatraceně najevo.Poklesla jsem na mysli,protože jsem počítala s ím,že půjde s jednou z nich.V tu chvíli řekl něco,co bych od něj nečekala.Představovala jsem si to v krásných snech,ale nemyslela jsem si to.
,,Prominte holky,ale já už tanečnici mám...viď Sas?"zeptal se mě.
Smysli jsem něla otupené a tak jsem jenom kývla.Chytil mě za obě ruce a vyhoupnul.Postavila jsem se a chytila ho okolo krku.V tu chvíli ty čtyři koukali jako by jim měli oči z důlků vylézt.Cítila jsem na šíji jeho teplý dech a naskočila mi husí kůže.V tom se všechno vyjasnilo a já jsem se usmála.Plně jsem si uvědomovala s kým tančím a užívala jsem si to.Jedna jeho ruka mě něžně pohladila po zádech.Měla jsem šaty za krk a úplně bez zad a jsem jeho dotek cítila na vlastní kůži.Hluboce jsem se nadechla a pak pomalu vydechovala.
,,Máš krásný šaty,"zašeptal mi do ucha.
Musela jsem zčervenat jak rak a svítit jako semafor,ale zdálo se,že si toho nikdo nevšimnul.
,,D-díky.Tobě to zase sluší v tom...no řekněme obleku,"řekla jsem s úsměvěm.
,,Jež díkes,ale tomu se ani oblek říct nedá.Snažil jsem se,aby to tak vypadalo,ale oblek z maturiťáku je v čistírně a tak jsem na sebe něco hodil,"začal ze sebe chrlit.
V tu chvíli mi to bylo jedno.Trochu jsem se na něj přimáčkla svýma velkýma vnadama.Cítila jsem jak se mu trochu napjali svali.Usmála jsem se spokojená sama se sebou.Zřejmě podnapilí spolužáci co spolu tanco vali do nás narazili.Oba jsem zakolísali a pak na mě Filip spadnul a já jsem se zhroutila na zem.Začala jsem se smát.Jakmile se trochu vzpamatoval přidal se ke mě.Chvíli jsme se tak smáli a pak jsme si všimli v jaké jsme vlasně poloze.Ležela jsem na parketu on nademnou opřenej rukama vedle mojí hlavy a obličejí nebezpečně blízko u sebe.Cítila jsem,že se mu zrychlil dech a když na nás zasvítil reflektor viděla jsem,že má červené tváře.Byl sladkej,k nakousnutí.Usmál se a přibližoval se svými rty k těm mím.Pak se poprvé za těch 8 let setkali.Tohle jsem si vysnila,tohle jsem vídala každou noc ve svých snech.Jak mě líbá a líbí se to i jemu.Jeho rty krásně chutnali a voněl naprosto božsky.Samozřejmě,že jsem si toho,jak voní všimla už dřív při tanci,ale ted to bylo nějak výraznější.Jednou rukou mě vzal pod zádama a líbajíc mě,vytáhnul mě na nohy.Pak jsme se pomalýk krokem poslepu po souvali ke schodům do pokoje,který nám sloužil jako šminkovna a některým i přvlýkárna.Byl to normální obývák s velkou sedačkou a malým stolečkem před ní.Zabouchli jsme za sebou dveře a Filip je zamkl.Ucítila jsem příval vášně.Čekala jsem to,ale né v takové míře.Opatrně mě položil na sedačku.Začal mi přes šaty hladit prsa.Zčervenala jsem.Pomalu jsem mu sundala sako a pak ledabile vypadající pomačkanou košili.Rozmotal mi za krkem šaty a pak rozepnul zip na zádech.Sundal mi je a já před ním ležela jenom ve spodním prádle.Začal mě líbat na krku a pokračoval přez klíční kost na hrudník.Rozepnul mi podprsenku a sundal jí bez nejmenších problémů a nezabralo mu to víc jak deset vteřin.Vzal moje pravé prso do ruky a začal s ním jemně pohybovat.Z hlavy se mi vykouřil mozek a zbyla jenom vášen,touha a neukojený chtíč.Rozepla jsem mu pásek u kalhot a pak sundala kalhoty.Sotva si na mě znova lehnul ucítíla jsem jeho vzrušené mužství a i přes kalhotky mě to vzrušilo.Jazykem skoumal moje břicho a sem tam ho políbil.Pak mi pravou rukou zajel pod kalhotky.Vzdychla jsem a zvrátila hlavu dozadu.Zdálo se,že už to nemůže vydržet.Sundal mi kalhotky a sobě trenýrky a pomalu si začal dobývat cestu.Moje srdíčko se rozběhlo jako splašené a dech se zrychlil.Ve chvíli kdy do mě vnikl jsem se prohla v zádech a můj vzdech dušený mojí rukou se vznesl do prostoru.Pomalu a opatrně přirazil a překvapivě mě nic nebolelo.Začal mě znova vášnivě líbat a já jsem mu polibky oplácela.Naše vzdychy se nesly pokojem jako něžná symfonie zvuků.Vyvrcholila jsem,ale cítila jsem,že on ještě ne.Měla jsem pocit,že exploduju.Po pár minutkách vyvrcholil i on.Pomalu ze mě vyšel a natěsnal se vedle mě na sedačku.
,,Já...no..Sas..já tě asi miluju,"zašeptal.
,,Že ti to trvalo blázínku,"usmála jsem se.
Objal mě,dal mi pusu a pak vstal a žačal se oblíkat.Po chvíli jsem se k němu přidala.Kdyý jsme sešli dolů patřičně upravený většina spolužáků bylo na mol a potáceli se po parketu.To byl tanec opilců jako doopravdy.Chňapsla jsem jeho ruku a protáhla se okolo jednoho kluka na lavičku,kde dnešní večer začínal.Počakali jsme a občas si zatancovali.Večírek končil v 5 ráno a my pomáhali ještě asi třem spolužákům s těma opilíma a nakládali jsme je na aoutobusy k nim domů.Bylo mi jasný,že teď se s Filipem moc neuvidím a bylo mi smutno.Studium bude těžký,ale když si najdu chvíli budu s ním.Bydlí jenom 2 zastávky odemě.Lehký že??
,,Já tě doprovodím domů,"bylo to spíš konstatování než otázka.
,,Prosím tě,ještě si budeš zajíždět,"řekla jsem.
,,Nevadí,"odpověděl objal mě okolo pasu a naskočili jsme na autobus domů.Pře dveřma do paneláku mě ještě vlepil pusu a pak se ubíral ke svému domovu....
Autor Lan-Lain Ukazami, 17.06.2010
Přečteno 459x
Tipy 7
Poslední tipující: Ta Naivní, Pevya, Fighting Dreamer, pohodářka, Lavinie
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Kawaine!!!
Akorát ty chyby..Válíš,čteno 60x...

20.06.2010 19:31:00 | San Furan

líbí

Velice pěkný, mě se todle nestalo ještě. Ale dával bych si pozor s tím milováním to už má nádech erotické povídky:-D ale jinak krásné :-D

19.06.2010 18:09:00 | sandrovny

líbí

Prima povídka. Jooo, pomaturitní euforie, to byly časy :-)

19.06.2010 16:42:00 | Pevya

líbí

škoda chyb :) jinak je to dobrý, čtivý...

18.06.2010 21:52:00 | Fighting Dreamer

líbí

je to hodně čtivej příběh :o) pokud bude pokráčko tak si ráda zase počtu :-) ST

18.06.2010 09:17:00 | pohodářka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel