Možná skutečný sen:)

Možná skutečný sen:)

Anotace: v podstate je to taková kratší verze mého snu, nevim zda se sny zdají z napětí a nebo z obav.:) každopádně jde tam o moji vysněnou představu jednoho krásnýho dne..:)

Tak a je to tady! Nastal ted den "D". Je 30.dubna 2011 a stávám se konečně 15letou dívkou . Jsou tři hodiny odpoledne a já jeste lítám v teplákách a bráchovým tričku po zahradě. Naši se rozhodli že pojedou na naši chatu na Seči, když je tak pěknej víkend ,a že mi nechají volnej dům aby jsme to mohli s holkama pořádně oslavit. Jsem jim za to vděčná protože mi na tomto dni záleží už z toho duvodu že je to taková poslední oslava mých narozenin s těmito lidmi.. Za hodinku příjdou holky a tak bych se měla jít pořádně připravit.Osprchovala jsem se , vyhrabala jsem ze skříně černé legýny a zelenou sportovní sukni a k tomu černí tričko které odhaluje ramena. Vlasy jsem si nesušila a nechala je tak jak jsou ... Naličila jsem se jenom černou tužkou a řasenkou, stíny jsem vynechala. Ještě jsem doma trochu poklidila, aby se neřeklo a čekala jsem až holky zazvoní u dvěří. Nečekala jsem že holky příjdou všechny společně a tak sjem byla velmi překvapená. S holkama jse si povídali a kolem 5 jsme se rozhodli že vyrazíme na nějakou tu akci v tom našme malém městěčku. Jelikož jsou čarodějnice tak se oslavuje uplně všude. Šli jsme na akci kterou pořádali naši hasiči a pořádně to tam rozjeli. Asi po třech hodinách mě holky donutily jít s nima na diskotéku. Na disko jsem nikdy nechodila , nikdy mě to nejak zvlášt nelákalo , ale výjímku jsme udelala už kvuli holkám. Čekala jsem že mě zatáhnou na disko tady u nás , ale ne nasedli sme do busu a jeli sme nekam uplně jinak ani mi neřekli kam a v te tmě už jsme cedule s nápisme mest nepřečetla ,ale mě to bylo celkem jedno hlavně že si to užijeme. Dojeli sme na místo a nikde nikdo, naprostý ticho , říkám si tady asi žádná akce nebude... Ale holky mě zatáhli do takové staré garáže a najednous e rozsvítilo a spustila hudba... Byli tam všichni moji kámoši. Byla jsem nejštastnejší. Řeknu vám nejhezčí narozky jaký jsme kdy zažila.. Ani nevím do kdy jsme tam byly ale už jsme doma ve své posteli to vím jistě a staršně mě bolí hlava.... Kouknu na hodinky a.... Doprčic!!... Holky vstávat,křičím na ně. Protože máme jet se podívat tady kousek na taneční soutěž které jsme se meli učasnit ale nakonec si to naše trenerka rozmyslela a taks e tam apson pojedeme kouknout. Vylítli jsme z postele a rychle se oblíkaly. Holky se "fintili" jak kdyby jeli na přehlídku a divili se že já se oblíkám skoro stejně jako včera. jediný co jsem změnila byla sukne. vzatla jsem si takovou khaki sukni s kapsami a černé tričko odkrývající ramena. Vlasy jsem měla rozpuštěné a namalovala jsme se opět ne nák extra.. Holkám jsem neodpovedela na otázku proč to nák neřeším. Abyste vědeli duvody jejich otázek. Asi před měsícem jsem v opilosti plácla před jedním kamarádem , že bysme se spolu mohli vyspat a on se toho samozřejmě chytnul, ale co už mě to nevadí a dokonce se i těším. Vyznívá to jako bych byla holka co si to rozdá s každým ale nejsem bez lásky bych do toho nešla, do něj jsem už 7 měsícu zamilovaná , ale to vubec nák do toho nezahrnuju . Dojeli sme tam kolem 11 dopoledne , šly jsme na tu soutěž a pozorovali všechny možný tanečníky a jejich výkony . Najednou mě někdo chytil ze zadu za ruku . Otočila jsem se a videla tam HO. Byla jsme ráda že už tam je a tam jsme se rozloučila s holkama a odešla s ním... Byl krásnej den a tak sme šli lesní cestičkou kamsi do kopce. Najednou mě chytil za ruku, bylo mi to divný protože spolu máme přece jenom spát a ne se chovat jak kdybysme spolu chodili , ale neucukla jsem protože se mi líbilo jak mě držel silně abych mu neutekla , ale přitom něžně aby mi neublížil. Zastavili jsme až u nějakého rybníčku uprostřed lesa. Nikde Nikdo. Roztáhl deku a sedli jsme si chvíli jsme si povídali co novýho a a jak se máme. A pak mi položil ruku na tvář, přitáhl si mě k sobě a nádherně mě políbil.Celá jsem se rozechvěla, chtěla jsem ucuknout , ale nešlo to jeho polibky jsem mu náležitě vracela. Po chvíli jsem přece jen ucukla. Podival se na mě se starchem v očích ale mlčel opřel se o strom u kterého jsme meli deku a pobidl mě abyhc si přisedla za ním. Bez váhání jsem přikývla , seděla jsem těsně u něj a opírala se o něj, uplně jsem cítila jak mě jeho tělo hřeje a jeho pevné ruce objímají. Seděli jsme tam mlčky a pak mi tiše řekl :,, Miluju tě."V tu chvíli jsem byla na pokraji blaha a polibila jsem ho na tvář se slovy :,, Já tebe taky ". V tu chvíli mě začal líbat ještě vášnivěji než předtím. Najednou jsem tušila že z našeho puvodního plánu sešlo a že spolu spát nebudeme. Tedy rozhodně ne dnes. Na tohle jsem čekala 7 měsícu, už jsem přestávala věřit tomu že by se to mohlo stát a stalo . Byly sme spolu 6 hodin a nastává čas loučení. Musím stihnout vlak kterej jede v 18:31 z nádraží. Vubec se mi nechce pryč, pryč od něj ,na nádraží jsme se jeste dlouho loučili, byla jsem staršně ráda ež to takhle skončilo , s dlouhám a vášnivým polibkem mi řekl ahoj a já nasedla do vlaku a odjela domu. Když jsem přišla domu na icq mi psal ON. Byla jsem nejštatsnejší. Uvidíme co bude dál.
Autor Maryje, 13.04.2011
Přečteno 525x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí