Život můj a život tvůj

Život můj a život tvůj

Anotace: Aneb jak se člověk setkává s náhodou, měnící mu život. Hehe, z části dle skutečné události. :-D Část první.

Sbírka: Život

Prolog

Všude je ticho. Ani šepot listí není v tu chvíli slyšet. Když najednou to ticho cosi prorazí! Zvuk gum, protáčejících se na silnici a rychle se vzdalujícího auta.
Moje nohy mě nesly směrem k anatomicko-patologickému ústavu, kde jsem měla mít hodinu. Jenže mi nebylo ten den souzeno, tam dojít...
V místě, kde cesta zatáčela k ústavu ležel člověk. Na nic jsem nemyslela a rozběhla se. Co se mu asi stalo? I když jsem již 3tím rokem studovala medicínu, nikdy jsem si nemyslela, že budu muset podávat první pomoc. Slabomyslné, že?
Tomu člověku jsem si v rychlosti klekla a podívala se na něho. Přes slzy jsem na něj pořádně neviděla, ale ohledala jsem kosti a našla zlomený radius na ruce a pár zlomených žeber. Ten muž krvácel z otevřené rány na boku a skoro nedýchal. Než jsem všechno stihla zaregistrovat, přestal dýchat úplně. V tu chvíli se mi do žil vlil adrenalin!
Bohužel ihned klesl, když jsem v té nekonečné vteřině poznala jeho tvář. Jestli jem předtím měla problém s první pomocí, to co jsem musela udělat, mě děsilo milionkrát víc díky němu!
Měl totiž nějakou překážku v krku a já mu musela zavést náhradní přívod vzduchu! Čili proříznout tracheu v určitém místě a zavést do ní trubičku. Přestože jsem musela sebrat všechny své síly a stálo mě to 14 dní na psychiatickém oddělení, zvládla jsem to.
Vydržela jsem se nesesypat do příjezdu záchranky. Zvládla jsem odpovídat na otázky. Dovedla jsem to. Ale v mých myšlenkách se vynořil zase na povrch...
Ondra...
Autor Mahtiel.quicksnake.cz, 15.06.2011
Přečteno 371x
Tipy 6
Poslední tipující: eleasiva, Lenullinka, Lavinie, Bambulka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

... hmmm a co bude dál :-)?

Jen by mě taky zajímalo, kde se u náhodný kolemjdoucí najde taková výbava, která je potřeba po poskytnutí první pomoci /byť je to medička/ a hlavně - standardní výbavou lékárničky opravdu není skalpel, ani ona trubička ... ale možná je všechno jinak :-)

Ale celkově - fajn - zaujalo - jsem zvědavá na pokračování :-)

15.06.2011 21:21:00 | Bambulka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí