Anotace: Tak zase jedno moje stýskání, opět jsem si představila, že dotyčný sedí přede mnou a mluvila jsem k němu... Prosím ohodnoťte a okomentujte
Tak sem sfouknul tvoji první povídku :) Byl to pro mě trosku "nadlidsky" vykon, protoze, sem přece jenom na akčnější literu ( fantasy, sci-fi a tak ).. Ale pises fakt poutave, takze to ani nebolelo ;) Docela by me zajimalo, jak ti to nakonec dopadlo..
11.06.2007 14:34:00 | Seal
Dala sem sto páč sou noci, kdy fakt nemůžu spát a taky dny, kdy myslím na někoho, koho sem sotva dvakrát viděla...Dík, že nejsu sama!
16.05.2007 18:23:00 | B.B.Black
byla jsi někdy na srazu literu?:) já poprvé teď o víkendu..:) v Ostravě.:) se podívej na všechny...jsem tam taky:) Ale nelekni se:D stejně mě nepoznáš...ale napovím Ti..ten nejhorší ksichtík:D
www.postřeh.cz ... fotogalerie ... sraz literu 2007 Ostrava:))) nějak to najdi..:)
03.04.2007 15:09:00 | Favi
A k té tvojí otázce... napsat "veselý text", který pobaví i ostatní, je hodně těžké, zvlášť když tě tvůj život nijak zvlášť nemotivuje.
Píšu, jak cítím.
02.03.2007 13:14:00 | Gina Rocca
Tak jo, nerada věci okecávám a nerada mlžím, když přesně vím, co chci napsat. Ale vlastně to ani není potřeba, protože názor, aniž to možná tušíš, máš napsaný přímo svou rukou v textu: kdyby to vyprávěl někdo jiný, budeš se smát, o čem přemýšlí... (tak nějak to tam je) To samozřejmě neznamená, že se směju, protože ruku na srdce, občas takové bezespánkové noci máme všichni.
Co mi bohužel zkazilo (i když tohle je hodně silné slovo) celkový zážitek z díla, je ta nevyváženost - na začátku, popis zimní krajiny a světla v pokoji je skvělý, ale bohužel příliš tématicky kontrastuje s tím rozplýváním se nad dotyčným neznámým... no a v závěru ta... jak to tu někdo nazval schizofrenie, ta se nehodila ani k jednomu z předchozích, ale zároveň musím souhlasit, že je to asi nejsilnější část textu.
Takže shrnuto a podtrženo, tahle povídka v sobě nese tak nějak tři různé texty, které jsou k sobě připoutány jen tenoučkým vláknem, které může velmi snadno prasknout.
02.03.2007 13:11:00 | Gina Rocca
to je krasny!tohle preeesne zazivam,vypisovani se kdyz nemuzu spat:o))
jinak ti diky moc za tve komentiky k mym strasným textum.
Moc se mi tvun styl,touto povidkou,zalibil.My mame neco spolecneho..nemas ICQQ???
14.11.2006 22:30:00 | Me and you and all the others
MNo až an pár stylistických nedostatků... pěkné.. hezky zpracované naví myšlenak je dobrá.. na konci trožku schizofrenie, ale proč ne..:)
06.11.2006 16:58:00 | Venite se stále směje