Anotace: Tento příběh je můj vlastní. Potřebovala jsem se vypsat, ale myslím, že by se Vám to mohlo líbit.
Vidim ze zde je debata v plnem proudu takze se k vyznamu povidky tolik vyjadrovat nebudu....Akorat ze je to napsane docela slusne, ac tomu chybi jakysi nadhled.
PS: to Tömätäri: Docela me prekvapuje co na tobe dotycna videla...jestli se bezne chovas tak jak pises komentare...Myslim ze kazdy pribeh lasky je svym zpusobem jedinecny, i kdyz pokud ty si pod laskou predstavujes sex tak to bude slozitejsi se s tebou domluvit..sice si taky myslim ze laska v sedme,osme nebo devate tride neni laska v pravem slova smyslu (az na vyjimky), ale neznamena to ze by dotycny nemohl mit nekoho rad...
12.12.2006 17:20:00 | Thaien
mno tak zas takový ignorant nejsem... jen snad trochu staromódní... já totiž myslel, že je to zakázané (mít ve 14 sex). A neříkej mi, že lásce neporoučíš v žádném věku... Jestli je v pořádku, že se spolu děcka v sedmé třídě základní školy vyspí, dělají to přes igelitový sáček, předtím vychlastají dvě piva na stodolní a myslí si, že jsou pány světa, a za devět měsíců je uvidíš na chodníku s kočárkem(přeháním samozřejmě, ale znám pár osob), tak to o něčem svědčí... Nechci ti to tu shazovat, jen chci, abys pochopila, že nevidím špatnost v té povídce, ale v těch sračkách, kam to všechno spěje...
A ty motýlci jsou výplod Brava z mého mládí... Kdy si to holky předčítaly a my kluci jsme se tomu smáli... A ano, přiznávám, také jsem se do toho občas začetl... :)...
Hodně štěstí při dalším psaní, nechci, abychom se tady vzájemně nesnášeli...
09.12.2006 09:36:00 | Tömätäri
to Tömätäri: No nechci bránit své dílo, ale spíš pocity všech dívek. Jestli si myslíš že ve 14 není možné mít orgasmus tak se velmi mýlíš. No a mimochodem, motýli v podbřišku jsou opravdu symbolem zamilovanosti. Orgasmus bych přirovnala k motýlkům někde jinde, než v podbřišku. Až budeš holka tak se o tomhle budu s tebou narovinu bavit.
27.11.2006 15:44:00 | Catherine Noir
:)))
Tak to je dobry joke...
By me zajimalo co je na tom tak skveleho...
Nekdo mi rikal, ze kdyz ma holka motylky v podbrisku, resp. v brise, tak ma orgasmus... Na to, ze ti je ctrnact, fakt dobry pocit...
Moc se v tom nebi nevznasej, je to jedna ze spousty stejnych, nudnych povidek...
Ale snad je uspech, ze sem to precetl do konce...
26.11.2006 15:35:00 | Tömätäri
Tak dobře, tady je moje ICQ 336 274 241. Ještě jednou moc děkuji, ale bojím se, že jsem si touhle povídkou nasadila moc vysoukou laťku, kterou nebude lehké přeskočit.
25.11.2006 19:23:00 | Catherine Noir
Všem Vám moc děkuji za krásné komentáře. Ani nevíte jakou mi udělali radost na můj svátek. Dali jste mi ten nejkrásnější dárek :) Děkuju
25.11.2006 12:13:00 | Catherine Noir
Naprosto souhlasím stím, že milovat v našem věku snad nelze... Ten příběh je skutečný.. není to vycucaný z prstu jako leckterý tady... píšeš hezky, čtivě...
24.11.2006 18:27:00 | Venite se stále směje
fakt hezký.připomíná mi to trosku mojí uvahu a muj život...fakt moc hezký
24.11.2006 18:22:00 | Denda