Anotace: ..nevím co napsat. Snad jen : kdo hledá, najde..
Souhlasím s předchozíma komentářema, já na tom byla stejně a tak vím, jaké to je:)
a tobě gratuluju a přeju hodně štěští:)
15.08.2008 13:16:00 | Cagi
"...řekneme si sotva ahoj. hmmm fajn. tak zase nic! Nálada prudce klesá a bezmoc a zoufalství vyplnuje každičkou částečku mého..."
Tak toto, milá moja, poznám hádam lepšie než ktokoľvek iný. Nádej a... sklamanie. Tak nic.
Aspon že tebe to vyšlo, že?
07.01.2008 00:06:00 | Sarazin Faestred
Když nechám stranou otázku toho, zda jde o deníčkovou realitu, či nikoli (i když v tomto případě patrně ano), tak mi to jako text připadá docela v pohodě. Zejména první polovina, má spád a čte se to samo. Jazyk připomíná takové to vykecávání alá Deník Bridget Jonesové, což je jedna z knížek, které mám v knihovničce.
Možná by bylo zajímavé, kdybys tohle téma nezpracovala "podle skutečnosti", ale udělala z toho vyloženě literární věc bez toho očekávatelného happyendu:o), zato s nějakým dalším vtipným vyústěním "dalšího nevyvedeného pokusu hlavní hrdinky". No nic, jen mě to tak napadlo.
04.01.2008 21:37:00 | Gina Rocca
Milujeme ty, co nás odmítají... je to pravda. Taky jsem byla nepoučitelná a vyhledávala kluka, který mi za to nestál a kterýmu jsem za to nestála já. Tak proč si jima kazit život? Protože to je právě to, co sice bolí, ale na co se sladce vzpomíná...
13.11.2007 17:02:00 | Smajlinka
Když jsem to četla, chvílema mi připadalo, že je to o mně. Teda jen ten začátek...Půl roku se kvůli někomu trápím a zároveň jsem strašně šťastná za každý jeho slovo, za každej pohled, kterej mi věnuje a vyhledávám ho úplně stejným způsobem jako Ty:o)A taky to podobně končívá:o( Jen jako tenhle tvůj "hrdina" netahá holky do kumbálu, spíš ony jeho, resp.se po něm plazí přímo na parketě, nezřídka mně na očích, mezi nimi i moje exkamarádka...a to věděla i ty nejosobnější detaily mýho citovýho života. Moje štěstí tim pošlapala, ale vím, že se zas vrátí. Ty už jsi to svoje, vypadá to, našla, tak Ti přeju, ať to dlouho vydrží a ať Ti to dává jen ty krásný pocity a ani trochu smutku a trápení. Hodně štěstí ;o))
29.06.2007 18:34:00 | xavian