Anotace: A život se mění, i když zůstává stejný. Prosím o komentáře.
Tuhle povídku jsem si od tebe vybral proto, že ji máš ve fantasy, i když mi přijde spíše jako sci-fi, ale o tom žádná. Pochopil jsem, že přirovnáváš budoucnost, kdy se roboti starají o lidi, k současnosti, ve které se lidé, jako stroje starají o své mazlíčky, s pravidelnosti, přestože například kočkám jsou konkrétní lidé u zadnice a zvyknou si u kohokoli, kdo se o ně bude starat. Myšlenka dílka se mi moc líbí. jen prosím, v prvním odstavci máš pětkrát robot, a trochu to ruší, zkus jej někde nehradit třeba strojem, mašinou, atd... dílko by na tom pak bylo ještě o něco lépe. Za mě máš tip a těším se na další tvé povídky ze žánru sci-fi nebo fantasy :-)
13.01.2014 10:51:28 | Firren
Díky za komentář. Pár robotů jsem odstranil a pár strojů jsem přivedl k životu, tedy, alespoň k tomu textovému tady.
Omlouvám se za zařazení ve fantasy, nevím, jak se to stalo, tohle opravdu má být ve sci-fi. A teda, už snad je...
13.01.2014 11:08:47 | Akitenshi-inu
Velice povedené dílko. Jde na něm vidět, že čteš Karla Čapka. Nedělám to často, ale dnes posunu svou myší na "Tip", protože si to tvá povídka zaslouží. A přiznám, že ani nevím, že tam byly hrubky, tak dobře se to četlo :)
29.05.2010 14:51:00 | M.A.K.
Pěkné!
To přirovnání člověka - mazlíčka a kocoura - mazlíčka s páničky robot a člověk (nevím, jak to říct, myslím, že víš, o čem mluvím :D ) je dokonalé.
Akorát... nedokážu si představit, že by úslužný, uctivý a podlézavý robot vytkl člověku, že přišel pozdě. To roboti nedělají, protože se předpokládá, že byl do jejich pozitronických mozků zabudován program právě oné úslužnosti. Nicméně chápu, že ti šlo o to, abys ukázal výměnu těch rolí.
I občasné hrubky se objevily, ale to jsem opravil.
Kdybych známkoval, bylo by to 1.5, ale můžu dát jen Téčko (nic mezi Téčkem a STéčkem není :D )
09.04.2010 15:14:00 | Gafrad