Absolutní příliv vášně
Anotace: V moři a s medvědem...
Byli jsme poprvé u moře a fakt chutnalo slaně.
Chuť moře je podobná chuti orgasmu, chutná slaně, jako slzy štěstí, jako kapičky rozkoše.
Dováděli jsme ve vlnách před východem sluníčka a vyzkoušeli jsme také milování za odlivu, když moře v moci noci hučelo tajemně z dálavy vesmírné. Naskočila mi husí kůže z té přitažlivé síly měsíce, ale jenom na okamžik pouhý, než můj miláček otřel se mi o nahý zadeček, jako delfín v akvaparku. Touha přemohla strach a já poprvé zažila splynutí s vesmírem.
Mořské vlny nás vtáhly na černý samet posetý hvězdným třpytem a náhle, v mžiku, nás zhouply zpátky na zem.
Všude kolem zbyl jenom mokrý písek a hvězdy zdály se být zase nedostupně vzdálené. Zbylo jenom absolutní ticho po dlouhém táhlém barytonu z hlubin vodní říše. Ještě jedno krátké pomazlení na mořské pláži, už bez vody, ještě jeden dlouhý polibek a v bláznivém úprku jsme již na příliv nečekali. Nepokoušeli jsme dál tu tajemnou moc, varoval nás náhlý chlad.
Nakonec, východ sluce má také zvláštní kouzlo i když pro lidi zdá se být více okoukaný. Další milování ponechali jsme již do přílivu moře a slunečních paprsků. Usínali jsme v bezpečí bungalovu a tulili se ještě více jako obvykle, to jsme vůbec netušili, že další den zažijeme rozkoš s aplausem.
Bulharský večer byl pro nás překvapením velmi exotickým.
Hrála nám místní folklórní kapela, pojídali jsme výtečné skopové a popíjeli jiskřivé vínečko provoněné jižním sluníčkem.
Zlatým hřebem večera byl tanec medvěda u plápolájící vatry z obrovských polen. Medvěd ještě pořád nepřitančil a nám zachtělo se po těch všech lahodných afrodiziakálních pochutinách mazlení.
Odvedl si mě v objetí za dřevěnou ohradu do lesa.
Všude byla tma tmoucí, jenom na nebi zářily hvězdy a malým průzorem východu z ohrady amfiteátru problikávaly plameny žáru ohně. Zdálo se nám, že jsme zcela sami, schováni v hluboké noci. Podezřelé mi přišlo pouze kolečko plné polen, nicméně se k milování v přírodě skvěle hodilo. Tlumeně k nám doléhal zpěv a potlesk bavících se rekreantů a my v té nezvykle vzrušující kulise zvuků nijak nepospíchali.
Milovali jsme se nenasytně a opakovaně do příjemného umdlení.
Před vchodem jsme pak celkem vyjeveně koukali na usměvavý špalír personálu.
Bylo nám jasné, že Bulhaři medvědovi netleskali.
Komentáře (5)
Komentujících (4)