Anotace: Inspirováno jednou nejmenovanou reklamou (abych nedělala reklamu…). A tak trochu reakce na Albertovo „Milostné vábení“.
To budu berušky...hej Gino, Zuzzak jednu beruku doma chová celou zimu, třeba jí přiletí nějaký přítel a stane sepřesně to, co v té tvé povídce! Každpoádně je to husté, a sklízelo to údiv v polovině mé třídy..četla jsem to totiž v administrativě... prostě mega fakt!!
17.03.2008 07:44:00 | Aaliyan
že to jsou broučci mi došlo i bez reklamy. brouček nebo beruška - záleží na tom? :o)
05.03.2008 17:02:00 | Darwin
No nejsou berušky úžasná stvoření? Krásné, jak jde popsat jejich završení a zpečetění lásky;))
02.09.2006 18:56:00 | Katitek
Za prvé-je to úžasně napsané, když jsem začínal psaát, kamarád mi poradil, že to chce košatější věty. A ty je košaté máš, to se mi líbí.
Za druhé-neznat tu reklamu, tak MOŽNÁ ani nepochopím o co se jedná.
Za třetí-dal bych to do zamilovaných povídek:)do erotických povídek většinou zabrousí uchyláci z netu a těch se asi milovaní berušek moc nedotkne...:)
07.08.2006 21:00:00 | Walome
Mám ráda košaté věty, víc rozvíjejí fantazii...početla jsem si...kdo by to do těch berušek řekl...(:-))
27.06.2006 16:34:00 | Mara*
V tuhle chvíli bych to napsala jinak. Mám sice svoje košaté věty ráda, ale neměla bych to s nima přehánět. Někdy se to nehodí. A teď mě omluvte, jdu najít tu minimalistku v sobě, která si zřejmě někam odskočila (možná truchlí nad fotbalem - a nebo ho zapíjí:-)
22.06.2006 18:30:00 | Gina Rocca
Máš strašně moc košaté věty.v každé z nich je mnoho slov, sdělení.Je to pěkné leč si připadám jako když sleduji zprávy na Nově titulky běží nahoře i dole do toho komentátor něco sděluje a já má pocit mdlého rozumu, že nedokážu patřičně rychle vstřebávat. Upozorňuji, že ty Tvé věty jsou hezké je sděluji své dojmy.
22.06.2006 18:23:00 | umělec2