Anotace: 18+!! Daniela je šťastně vdaná, ale přesto není schopná říct manželovi své nejtajnější touhy. Proto si píše deníček, kde bez skrupulí píše všechna svá tajná přání. Co když ale manžel deníček najde?
DANIELA
Venku se zase žení všichni čerti, je něco málo po půlnoci a já se převracím na posteli, jako princezna na hrášku. Stále si v hlavě přemítám svůj dnešní zápis do deníčku. Přísně tajného deníčku. Jediná možnost, jak vypustit z hlavy své tajné touhy. Manžel spokojeně odfukuje po mém boku, kdyby jen tušil...
Všechno to začalo, když jsem se začetla do knihy, kterou mi doporučila kamarádka. Hltala jsem každičké slovo jedním dechem a permanentní nadrženost nebrala konce. I manžel byl velmi mile překvapený, jaký to mělo spád. Jeden orgasmus denně byl povinností. První měsíc tím byl přímo nadšený. Druhý měsíc překvapený a od třetího začínal pociťovat jakousi pachuť typu... Už zase?!
Nechtěla jsem ho nijak nutit, ani řešit situaci milencem, tak jsem si začala psát deníček. Po velmi krátké době, měl asi třicet stran zápisu. Nebrala jsem si žádné servítky a vulgárnosti či obscénnosti nebraly konce. Vypisovala jsem do detailu všechny touhy a tajné sny. I to, jak jsem si se sebou někdy až extrémně pohrála. Poslední zápis už ale hraničil s nenormálností - nebo ne? Danielo, Danielo!! V pekle se už pro tebe chystá místečko!!
Milý deníčku!
Už mi to opravdu leze na mozek. Manžel poněkud nechápe můj apetit, milenec je špatná volba pro mé svědomí a vibrátor poslední dobou nestíhá. Začínám mít pocit, jestli se ze mě nestává nymfomanka! Kolikrát denně je to asi pro nymfomanku normální? Jsem ještě normální? Chci zažít pořádné vzrušení. Ne, že bych ho občas nezažila, ale něco, co mi dopřeje pocit nemorálního uspokojení. Jaképak to asi je, když je žena znásilněná? Dokáže si to některá přes ten prvotní šok užít? Nemyslím s nějakým špinavcem z ulice, ale se svým ideálem. Pane bože... odpusť! Já chápu, že ty, kterým se to stalo, by mě asi za mé příšerně zvrhlé přání ukřižovaly, ale snít se snad může, ne? Dá se vůbec něco takového domluvit? Dokázal by to muž pochopit? To mu mám jako říct: ,,Chci abys mě znásilnil!" Jsem vadná!!!
Nejspíš jsem se ztratila v hříšných myšlenkách a konečně zaspala.
Manžel odchází brzo ráno do práce, a tak mám spoustu času, uspokojit svoje hladové tělo. Líně se převracím na posteli a zamotávám se slastně do peřin.
Svými zvědavými prstíky dychtivě prozkoumávám každičký milimetr pokožky, drsně beru ňadra do dlaní a mačkám je. Až do bodu bolesti. Konečky prstů drtím své vystouplé bradavky a zase se propadám do jakéhosi stavu - za hranici bolesti! Najednou mi to nestačí. Natahuji se k šuplíku s našimi hračkami a vybírám malé prsní svorky, které si připevňuji na vystouplé bradavky. Chvíli ani nedýchám. Nejde to ani popsat, jak zvláštní pocit to je. Ještě abych zaplnila i své útroby, vybírám krabičku s kovovými kuličkami na provázku. Dvě budou pro tentokrát stačit. Pomalu zasunuji první a snažím se vnímat ten pocit rozpínání uvnitř mě.
Prstem si jemně pohladím vystouplý vrcholek klitorisu, a tělem mi projede zvláštní vlna zachvění. Pak pomalu a pečlivě zasunuji druhou kuličku. Znovu své tělo zvláštním způsobem propletu do voňavé peřiny a snažím se vyvíjet tlak na určité partie. Svorky se zařezávají do stále pevnějších bradavek a peřinka prstu drsněji zkoumá moje pohlaví. Jsem jen pár okamžiků od výbuchu. Čím větší bolest, tím intenzivnější prožitek. Najednou to přichází. Obrovská vlna úlevy, tělo se mi svírá v agónii a v tom nejlepším strhávám prsní svorky, abych ještě víc prohloubila intenzitu prožitku. Chvíli jen slastně oddechuji a pak pomalu vyndávám kuličky ze svého těla.
Obvyklá ranní sprcha mě dokonale zklidní, vyrovná hladinu touhy do normálnosti a já můžu pokračovat v každodenních povinnostech. Někdy přemýšlím, jestli bych přece jen, neměla svůj deníček schovat na místo, kde je větší šance, že ho manžel najde. Klidně risknu i to, aby si občas prostudoval řádky plné mých osobních výlevů. Třeba se mi pak nějaké z mých přísně tajných přání splní. Doufám v to. Ale jelikož je to právník a sama nevím, jaké zvrhlosti ve svém nitru ukrývá, raději ho ukládám opět na bezpečné místo. I přesto doufám.
Ranní kafe mě dostane do normálu, ze skříně vybírám další ze svých tmavých sexy kostýmů, černé samo-držky a černé lodičky na vysokém podpatku. Nezbytné úpravy zevnějšku, tak jak si to žádají okolnosti a vyrážím do práce. Pracuji jako osobní asistentka v místní firmě, kde manžel občas vypomáhá s právními službami a tak je mou povinností chodit slušně upravená a vypadat sexy. Dneska jsem se dobře nastartovala, tak snad všechno proběhne bez sebemenších problémů.
V práci jde všechno podle zvyklostí, žádné mimo stereotypní výkyvy až na to upršené počasí. Je sice pozdní léto, ale ranní vichr vydával zvuky jako meluzína v zimě. Konečně se blížila pátá hodina a já se dnes těšila domů, daleko víc, než kdy jindy.
Z kontextu myšlenek mě vytrhl šéf, poté, co mi sdělil, že je dnes potřeba velmi akutně zpracovat ještě jeden případ, který mi zabere ještě několik hodin práce. Nechutně jsem polkla pocit hořkosti v sobě a věnovala se případu. Čím rychlejší budu, tím dřív skončím. Vytočila jsem manželovo číslo.
,,Davide, miláčku, dneska se zpozdím, bohužel je potřeba přepracovat jeden případ."
,,Jasně zlato, chápu. Taky toho mám dnes dost, takže možná se sejdeme doma ve stejnou dobu. Mirek už mě informoval, abych dnes počítal s tím, že tě zdrží, ač nerad."
,,Fajn. Takže večer. Pá."
,,Ahoj. Sejdeme se kolem deváté. Miluju tě."
Ukončil hovor a mě bylo najednou smutno. Byl to muž snů, můj muž, ale přesto jsem nedokázala být ve spoustě věcí úplně upřímná. Možná ze studu. Proto ten deníček.
Mirek byl atypický český podnikatel. Byl velmi chytrý, sečtělý, ale ne moc šik. Obtloustlý padesátník s pleší na hlavě a spoustou dioptrií. Ale srdce měl na pravém místě a dokázal ocenit jakoukoliv snahu. Nikdy to ale nebyl ten typ, který by měl choutky na sex se svými podřízenými. Už skoro třicet let žil ve šťastném manželství a měl dvě dospělé dcery. Měli jsem velmi přátelský vztah s celou jeho rodinou a občas se vzájemně navštěvovali.
DAVID
Domů přišel asi kolem sedmé, daleko dřív, něž předpokládal. Potřeboval najít nějakou důležitou složku a tak se přehraboval ve všech možných skříňkách, aby našel, co potřeboval. Nenašel. Za to našel něco úplně jiného. S rozpačitým pohledem ve tváři se usadil do křesla a začal listovat.
Milý deníčku... Zíral, hltal každé slovo, občas jakýmsi pocitem překvapenosti pokýval hlavou. Nebyl ani trochu v šoku, ba naopak byl rád, že Daniela potřebuje i něco trochu jiného. Sám měl obavu přijít s něčím, až tak perverzním. Teď měl konečně jistotu, že i jeho prasárničky skrývající v nitru jeho duše, může vnést do skutečného života bez jakýchkoliv obav. Poslední dvě slova zněla: ...Jsem vadná!!
V hlavě si spřádal plán a v tu chvíli měl nepopsatelný pocit. Pocit něčeho, co zatím snad ani nezažil. Emoci, kterou neuměl pojmenovat. Musel se vžít do role násilníka. Chtěl to. A moc. Napsal Daniele sms, aby věděl, v kolik hodin bude končit, pak si dal sprchu a vyčkával na správnou hodinu. Daniela mu odepsala, že nejpozději v devět odchází. To byl ideální čas. Už se stmívalo.
V šatně mezi zimním oblečením našel starou látkovou kuklu, dal ji do kapsy od bundy a vyrazil. Měl v plánu překvapit ji v místě, kudy Daniela chodí. Je to takový malý lesík, bokem od hlavní trasy. Je tam spousta stromů a keřů, a starý polorozpadlý dům. Ideální místo.
Když přišel na místo, zběžně zkontroloval pohledem okolí a mimo spousty komárů, tady nebyl ani živáček. Slunce už zapadlo a bylo šero. Schoval se mezi stromy, v místech, kde byla rozpadlá zídka, aby mohl Daniele ukázat, že i on dokáže být dost surový a hlavně aby ji měl o co opřít. Plán měl v hlavě dokonalý, teď jen aby to klaplo. Nasadil si kuklu a vyčkával. Pevně doufal, že jí nijak psychicky neublíží.
Vůbec ho nenapadlo, že by ho mohlo něco prozradit. Neuvědomil si, že vůně jeho parfému, který mu Daniela kdysi věnovala, je jedinečná a Daniela - ta má dokonalý čich.
DANIELA
Konečně dokončila práci, dopila své třetí kafe, své sexy nožky nazula z pohodlných nazouváků do méně pohodlných, ale krásných lodiček a vydala se k domovu. Byla extrémně nebojácná, možná to dělalo to potěšení z bolesti. Byla vnitřně otupělá ve všech směrech a nepřipouštěla si, že by se jí mohlo cokoliv stát.
Měla před sebou už jen několik stovek metrů a okolí osvěcovalo jen pár pouličních lamp, vzdálených několik metrů. Zkracovala si cestu vyšlapanou pěšinkou, právě tím místem, kde na ni čekal David.
Jen pár metrů od něj, k ní vánek zavál něco, co velmi dobře znala. Překvapilo ji to, ale víc se tím nezabývala. Kde by ji napadlo, že dnes David objevil její deníček a celý dychtivý četl a četl, a nestačil se divit, jakou že to má doma vlastně divoženku.
Blížila se k místu, které je nejvíc obklopeno stromy a najednou zaslechla nějaký podivný zvuk z blízkého okolí. Srdce se jí rozbušilo a ona se na chvíli zastavila, aby pozorně poslouchala. Nic. Jen ticho a bzukot komárů.
Zrychlila krok a v tu chvíli, ji něčí ruka zezadu zatáhla do křoví. Daniela byla v šoku, ale takovým zvláštním způsobem. Odehrávalo se něco, co si vlastně v hloubi duše přála. Jednou rukou ji útočník zacpal ústa, byl ale velmi opatrný, aby mohla dýchat alespoň nosem, hlavně aby nezačala křičet. Druhou rukou ji držel za pas a táhl dál mezi stromy. Daniela v tom šoku ani neregistrovala vůni, kterou útočník šířil kolem sebe, byla mimo. Bránila se a snažila se křičet. Nešlo to. V hlavě měla chaos. Co když je to nějaký bezdomovec, špinavý, rok nemytý a smradlavý, nebo někdo, kdo má aids. Přestala toužit po takovém poznání a zuby nehty se bránila. Marně. David měl síly za dva a podle slov v jejím deníčku, mu bylo jasné, že musí být extrémně drsný, ale zároveň opatrný.
Držel ji zezadu za ústa a pociťoval v sobě z této situace extrémně neznámý tlak. Byl nadržený a penis ho bolel napětím, jako nikdy v životě.
,,Drž hubu mrcho a nic se ti nestane"! Nic jiného ho v tu chvíli nenapadlo.
Něco se snažila říct, ale neměla šanci. Znělo to jen jako nějaké mumlání. Stále ji nechal jednu ruku přes ústa a druhou ji drsně zajel mezi nohy. Vzpírala se, ale neměla sílu. Vykasal jí sukni výš, rozerval kalhotky a odhodil do křoví. Svými prsty prozkoumal její pohlaví, okusil, jak moc je vlhká. Do hajzlu! A že byla. Připravená, jako nikdy. Byla nadržená a toužila. To bylo víc než jasné. Drsně do ní vrazil dva prsty a palcem kmital po klitorisu. Přirážel a ona se snažila křičet víc a víc. Marně. Zdrsnil svůj tlak na její ústa a zopakoval varovná slova.
,,Drž hubu děvko! Cítíš, jak si mokrá? Připravená? Pro mě!"
Svými prsty pohyboval stále dychtivěji, přidal ještě jeden a už její tělo plnil a roztahoval. Daniela se zhluboka nadechla a...
Konečně jí to došlo. Poznala tu vůni i jeho hlas přes kuklu. Byl to David. Ale jak to... Že by našel její deníček? Začala se vzpouzet ještě víc. Přistoupila na jeho hru. Bránila se, jak jen mohla. Chtěla ho vyburcovat ještě k drsnějšímu jednání. Teď už mohla. Věděla že je to on a že jí neublíží. Pootevřela víc ústa a on instinktivně strčil dva prsty do jejich úst. Sevřela a kousla. Pak kousla víc. Hodně.
DAVID
,,Au!" vykřikl. ,,Ty bestie!"
Vytáhl z jejich útrob své prsty a vklouzl jí pod košili, kde odsunul podprsenku nad ňadra a začal jí drtit rukou jedno z nich. Pevně svíral bradavku mezi konečky prstů, střídavě na jednom i druhém. Snažil se ji držet za ústa tak, aby ho neměla šanci zase kousnout To se mu ale nepovedlo a jeden prst mu opět skousla mezi zuby. Něco se ale změnilo. Povolila stisk zubů a vtáhla ho do svých úst a jazykem sála.
David v tu chvíli pochopil, že byl odhalen. Povolil stisk ruky přes ústa a Daniela pojmula do svých úst jeho další prst. Užívali si tu hru oba. Navzájem chtěli cítit narušení cizí osobou, ale o to víc byli rádi, že znají své hranice. Daniela stále hrála nepřístupnou a bojovnou, i když trošku ubrala na intenzitě obrany a David měl stále navrch. Stále dominoval v téhle scéně. Navzájem o sobě věděli. Respektovali se, ale zároveň chtěli jeden od druhého nečekaně mnoho.
Napětí nepolevovalo a Davidovi plné kalhoty přestávaly zvládat ten tlak. Surově přimáčknul Danielu břichem na opěrnou zídku, povolil stisk jejich úst, vykasal sukni nad zadeček a udeřil. Jenou. Dvakrát. Pak ji bolavé místo promasíroval, sklonil se a kousání střídal s polibky. Jemně jazykem obkroužil vchod do jejího těla, špičkou zabrnkal na vystouplý klitoris a dychtivě sáhl po zipu svých kalhot. Jeho penis měl v tu chvíli abnormální velikost. Pomalu špičku otíral o její vchod, byla celá roztoužená a vlhká. Snažila se k němu přirazit, ale on stále vyčkával.
Jen tak ji škádlil. Jezdil po vlhkém středu a druhou rukou ji nemilosrdně mezi prsty mnul naběhlou bradavku. Pak do ní konečně zajel. Rychle, nečekaně, celou svou délkou a ona slastně vykřikla. Pomalu ji týral, vytáhl z ní celý svůj penis a pak zase náhle přirazil. Až po kořen. Nedokázal se ale ovládat a pomalé tempo se změnilo v šílenou jízdu. Přirážel jako zběsilý, svýma rukama ji chytil za boky a snažil se ji přidržet a usměrňovat tak rytmus jejího těla. Netrvalo dlouho a oba se odevzdali napospas slastnému orgasmu. Ještě několik minut doznívalo tohle zvláštní ukojení. Nechtěli se ani hnout, jen tak oddechovali a prodlužovali svůj nečekaný zážitek.
David z ní opatrně vystoupil, natáhl si kalhoty a pokochal se pohledem na polohu Danielina těla. Na její krásný zadeček, červený od jeho dlaně. Chytl ji za boky, zvedl a otočil tváří k sobě. Prstem mu přejela po rtech, a políbila ho. Pak mu opatrně sundala kuklu a jejich vzájemný pohled do očí řekl všechno podstatné za ně, i bez slov. Stačilo pak jen dodat to nejdůležitější.
,,Miluju tě."
,,Já tebe víc!" dodal a znovu ji vášnivě políbil.
Upravili se, roztržené kalhotky z nedalekého křoví schoval David do kapsy, znovu políbil Danielu na tvář a odcházeli směrem k domovu. Oba měli jasno. Od teď už žádné tajnosti. Poslední zápis v deníčku byl společný.
Konečně!!
Já: Konečně jsem zakusila něco, po čem moje tělo tak toužilo. Ano, uznávám. Bylo to víc, než jsem očekávala. Prvotní šok, vystřídal pocit bezpečí. Bylo to báječné, protože se mě zmocnil ten, kdo na to měl právo.
On: Už teď v hlavě střádám další plán! Jaké, že je tvé další perverzní přání, drahá?
S kouzelným úsměvem ve tváři, jsem přemýšlela nad dalším úkolem pro svého manžela.