Fantazie

Fantazie

Anotace: Spíše pohádka na základě nedávného zážitku, jde více o zabití času než pokus napsat něco pořádného...pokud si to však přečtete, děkuji.:) PS: chyby a překlepy prosím omluvte, nečtu to po sobě.

Ležíc bok po boku koukáme na film. Co se honí v hlavě tobě netuším, ale vím co se honí v té mé. "Sakra, dneska vypadá skvěle!" pomyslím si, ruku kolem jejího pasu. Pojídáme popcorn, občas se zasmějeme filmu. Jsem si jistý, že si ten film užívám víc než ona, přecejen ho už dobře znám, stejně si myslím, že jí to baví taky. Pomalu otáčím hlavu a svými rty se přibližuji k tvým. Polibek, dá se říct, že čistě kamarádský, byť poněkud delší než bývá zvykem...Malý úsměv a vracíme se k filmu. Takhle to prostě nemůžu nechat! Popcorn už spíš překáží...misku odkládám stranou a tebe pokládám na záda, tisknouc svoje rty k tvým...pomalinku si na tebe lehám a ty se nebráníš, líbáme se a říkám si: "Tohle bysme prostě neměli...sakra ale když ona je tak úžasná!". Rukou tě hladím ve vlasech, druhou ti přejíždím po boku, hladím tě a ty mě...už to prostě nemůžu vydržet, ústy jdu níž a začínám tě líbat a lízat na krku, soudě podle tvého zrychleného a těžkého dechu se ti to líbí stejně jako mě, hladíš mě ve vlasech a na krku a já pokračuji v líbání. Vrátil jsem se zpátky k tvým ústům a po chvilce jsme se prohodili, teď jsi nahoře ty. Hladím tě na krku a na prsou, nebráníš se...stále se líbáme a já tě chytl za zadek, pánev se ti začíná pohybovat v rytmu vášně, která jde ze vzduchu přímo cítit..."Být teď nazí, je to jako soulož", pomyslím si a oddávám se okamžiku, zatímco mě začínáš líbat na krku. Těžce dýchám a škrábu tě na zádech, hladím na zadku...v tom se naše jazyky potkají na půli cesty z úst do úst, v jemném kroužení si drobně přejíždíme přes zuby, kousnu tě...ani nevím zda to máš ráda či ne, mě to prostě baví. Zase skončím nahoře já, pánví mezi tvými nohami pomalu pohybuji, nevím zda se to sluší nebo jestli ti to nebude vadit....nebude. Začínám být vážně vzrušený a už zase tě líbám na krku, pánví skoro přirážím, "Sakra proč musí bejt zadaná!" se mi pořád opakuje v hlavě. Lehce mi povyhrneš tričko, hladíš a škrábeš mě na zádech, přesně tak jak to absolutně žeru...je to jak sex v oblečení...proč sakra musíme být oblečení?! Lehám si vedle tebe a rukou přejíždím z vlasů, přes krk až na prsa, tam se chvilku zastavím. Hladím tě, pomačkávám, zatímco se moje ruka opět vydává níže. Přes bříško a boky se ti dostávám na stehna, pak i na vnitřní stehna...začínám tě jemně hladit v rozkroku, nebráníš se, samotného mě to překvapilo. Nohy máš od sebe a za neustálého líbání tě stále hladím, občas intenzivněji, občas jemněji. Zase tě líbám na krku a hladím tam dole, řekl bych, že se ti to líbí, rukama mě stále hladíš a těžce vydechuješ... Nepokouším se o nic víc, nejsem naivní a ačkoliv jsem svině, nejsem až taková svině, už tak jsem ti zavařil až dost. Přesto se s tebou líbám a v kalhotách mi začíná být pomalu těsno. Když jsi zase na mě, pánví mi jemně přejíždíš po rozkroku zatímco tě hladím na zadečku a zádech. Lehce se na mě usměješ a zase se líbáme. Jak strašně rád bych z tebe to oblečení ztrhal, nahý se na tebe přitisknul a začal tě hladit na prsou...jazykem ti jel od krku až na bradavky, kde bych je lízal, cucal a jemně kousal...po bříšku jazykem pokračoval níže, vyhnul se pupíku, vím, že jsi na něj citlivá. Jazykem ti přejíždím po vnitřních stehnech a rukou stále hladím na prsou. Jazykem vyměňuji strany a jemně a nepatrně ti přejíždím přes klitoris. Tiše jsi zasténala. Stále se věnuji tvým vnitřním stehnům a ty dýcháš stále více těžko. Už to nemůžeš vydržet, chytneš mě za vlasy a přirazíš si mě do rozkroku. Začínám tě napřed líbat a pomalinku lízat po vnějšku. Stále rychleji a rychleji tě lížu a stimuluju i klitoris, začínáš sténat. Strčím do tebe prst a vjíždím hlouběji a zase ven, zatímco tě stále lížu. Rukama mě střídavě hladíš ve vlasech a chytáš se za kraj postele, prsty u nohou se ti klíží. Cítíš že to brzo přijde, já to cítím taky. Zrovna když víš že to přijde přestanu, lehnu si na tebe začnu tě líbat. Ten pocit pomalu ustává a v tom do tebe vniknu. Nepočítala jsi s tím ale vůbec ti to nevadí. Jemně mě škrábeš na zádech a zatímco stále tvrději a rychleji přirážím, sténáš. Líbáš mě na krku a dýcháš mi do ucha, strašně mě to vzrušuje a musím přirážet stále více. Nehty se mi zaryješ do zad, ten pocit už přišel. Zakřičela jsi a hlavu propnula dozadu, zatímco ti tělem projela vlna slasti. Hladíš mě ve vlasech a s úsměvem na rtech se mi koukáš přímo do očí. Já je zavírám a těžce dýchám, vyndávám ho z tebe. Udělal jsem se ti na bříško. Dala jsi mi jenom malinkou pusinku a lehám si vedle tebe. Zpocení společně vedle sebe ležíme a mazlíme se. Usínáš mi na hrudi...a já po chvilce taky...
Autor SraneCzech, 05.10.2014
Přečteno 2897x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí