Panoramata
Anotace: O Tadeášovi počtvrté
Sbírka:
LIBIDiÁŘ
SMS: Přijeď ty za mnou, ukážu ti Valmez, píše mi zrovna Tadeáš. Nenechám se dlouho přemlouvat: setkávání s kamioňákem jsou vzácná ale o to víc intenzivní.
Vystupuji z vlaku, čeká mě ve vestibulu nádražní haly: volná modrá mikina a džíny téže barvy. Skoč na něj, radí nadržená v mé hlavě. Nasedáme do vozu a vystupujeme u zdejšího parku. Sedáme si na lavičku a vášnivě se hltáme ústy. Občas kolem nás někdo projde. Když se dostatečně nabažíme líbáním, sedíme vedle sebe a povídáme si. Jsi mokrá, křičí tuhle tajnou informaci na celé kolo má chtivá společnice. Najednou vezme mou ruku a dá ji pod mikinu. Přes těsný rozkrok se rýsuje ztopořený penis. „Rozepni mi kalhoty a vytáhni ho“, šeptá mi do ucha. Mé neřestné já tleská tomu nápadu. Sedíme na břehu řeky Bečvy, tajně mu ho honím pod mikinou. Kolem nás sem tam projdou rodinky s kočárky na své pravidelné víkendové rodinné procházce. To jsou panorámata! Náhle odmítne mé honění, strčí si ho do kalhot, zapne je a šuškne mi do ucha: „Pojď.“ Nenechám se dlouho pobízet, jsem napnutá jako struna. Bradavky mi stojí v pozoru už nějakou chvíli. Stojíme na soutoku Rožnovské a Vsetínské Bečvy. Trošku dál od hlavního vycházkového tahu vyjezděných kočárkových kolejí rodinných výletníků. Přitiskne se ke mně a jeho hlas v mém uchu říká: „Dodělej to.“ Jako poslušná subinka plním ráda přání svého pána a on mě zanedlouho obdaří horkým semenem. (L)
Přečteno 863x
Tipy 1
Poslední tipující: Lioness
Komentáře (0)