S(prostá)

S(prostá)

Anotace: Ano, je to vulgární, ano, je to nad 18+, ano, neměli by to číst slabší a puritánské povahy. Ostatním přeji příjemné čtení. Pokud k tomu chcete nějakou tu hudbu: 30 Second to Mars: Hurricane (mimochodem, necenzurovaná verze jejich klipu, je dobrá ;) )

„Já to prostě neumím,“ pokrčím rameny.

„Tomu se, ale, nejde naučit, k tomu člověk musí dozrát, chápeš?“ neustále se uculoval. Popotáhl ze své cigarety. Nestále mě, mezi výdechy cigaretového kouře, pozoroval.

„Hele, zkusíme to třeba takhle. Řekni nahlas čůrák.“

„Co? Proč?“ zčervenala jsem.

„Chtěla ses to naučit, nebo ne?“ předklonil se do bojovné pozice.

„Čůrák!“ vyhrknu na něho potichu.

„Teď pořádně a chtělo by to trochu tajemnýho, sexy podtónu.“ mrkl na mě a s lascivním úsměvem se na mě díval, jak se trápím.

Tak jsem se tedy soustředila. Vyzkoušela jsem si to asi pětkrát, než jsme dosáhly kýženého efektu.

„Takže, takovejhle čůrák se ti líbí?“ pootočila jsem hlavu stranou.

„Skvěle, to by pro začátek šlo,“ zhluboka vydechne.

„Teď zkusíme přitvrdit,“ nervózně poposedl „ten tvůj tvrdej čůrák“.

„Ten tvůj tvrdej čůrák,“ začala jsem se smát.

„To nesmíš! Tím to všechno strašně kazíš!“ rozčílí se.

„Nemůžu tomu říkat jinak, než čůrák?“

„A jak bys tomu chtěla říkat? Penis? Pyj? To vyzní fakt sexy – ten tvůj tvrdej pyj. Je to jak z učebnice anatomie,“ protočí panenky.

„Když já jsem taková poetická,“ zašklebím se.

„Na poetičnost ti každej chlap sere,“

To mě naštve. Přimhouřím oči.

„Takže co ten tvůj tvrdej klacek, chtěl by ochutnat horkou štěrbinu?“ vysunu jazyk mezi zuby. 

„Ou…“ navíc se nezmůže.

„Víš drahá, já asi nebudu ten nejlepší učitel…“ začne se nemile kroutit.

„Ale, pročpak?“ povyhrnu obočí.

„Neumím se ovládat,“ ruka mu zabrousí do jeho rozkroku, aby osvobodil, nejspíš toho "čůráka", který se hlásil o slovo.

„Tak se nebraň,“ vyzvu ho, snad dostatečně očividně k tomu, aby si mě vzal.

Típne cigaretu. Vezme mě za ruku a odvede k posteli. Žádná romantika, jen já, on a jeho ateliér s velkou postelí. Sundám si boty. On se chopí iniciativy a postupně mě zbavuje všech slupek oblečení. Rozepínám mu košili. Nikdy jsem nevěděla, co mě na těch starších mužích vlastně vzrušuje. I když, starší… čtyřicet je ještě v pohodě. Je, přeci, jen o patnáct let starší, než já. Pohlédnu na jeho chlupy. S překvapením zjišťuji, že ještě nemá žádnou šedinu. Navíc tak krásně voní. Vůně mě vždycky dokázala dostat do kolen. Fakt nevím, čím to je, ale prostě mě to vzrušuje.

Sundal si kalhoty a trenky. Stáli jsme tam úplně nazí. Bez ostychu se dlaní pustil do mojí kačenky. Ta překvapením div nezakvákala. Pozorovala jsem ho, trochu vytřeštěně, ale vzrušovalo mě to. 

„Seš tak vlhká,“ poznamenal.

 „Celá teču,“ přitakala jsem.

Pokračovala jsem vzrušivou tóninou, kterou jsem si osvojila před pár okamžiky.  Pevně mě tiskl k sobě. To je tak super, když vás chlap pevně obejme. Cítím se tak odevzdaně. Příjemná změna, pro holku, co povětšinou lidi vede a kontroluje. 

„Chtěla bys tam mýho klacka, kočičko?“ zašeptá mi do ucha a cestou dolů mi štědře nadělí polibky na krk.

„Chci tam toho tvýho tvrdýho klacka, pěkně dovnitř, obepnout ho, aby se nemohl hýbat,“ podívám se mu do očí.

„To si chvíli počkáš,“ zanořil hlavu do mého klínu. Uměl to. Pohrával si semnou a napínal mě na maximum.  

„Seš pěkně nadržená, co?“ přesunul se k mým rtům.

„Dělej, nebuď hajzl,“ zakňučela jsem.

„Ale co když jsem, hajzl,“

„Okamžitě mi ho tam vraž!“ nedal si říct.

„Je fakt tvrdej. Celá se na něho třepeš…“ zkoušel mou míru únosnosti, mezitím, co si nasazoval kondom.  

Napřímila jsem se do útočného postoje.

„No no no,“ chytl mě za ruce a otočil si mě zády k sobě.

Klečela jsem rázem na čtyřech.

„Takhle ti to sluší,“ přejel mi horkými dlaněmi přes celá záda.

Pak mi ho tam konečně vrazil. Utichli jsme. Naše spojení mluvilo za vše. Chytl mě za vlasy, tak jak jsem to vždycky chtěla a hrubě přirážel. - Někdy je romantika fajn, ale na pořádný šukec, to někdy nemá. – pomyslela jsem si.  Sténala jsem, chtěla jsem, aby mi u toho dráždil zepředu. Otočila jsem se na něho. Měla jsem sto chutí se ho slušně zeptat, zda by nechtěl, třeba, mi ji hladit. Ale pak jsem si vzpomněla, jak na mě mluvil ještě před chvílí.

„Moje pičinka chce taky dráždit,“

„To ji dráždím málo?“ zatahal mě za vlasy.

„Zepředu, blbečku,“ řeknu hravým tónem.

Vytáhl ho ze mě a sundal si kondom. Hrubě mě otočil na záda. Sesunul si mě až na samý okraj postele. Klekl si ke mně zboku a zabořil do mě prsty.

„Tak, čičina nemá dost?“

Jednou rukou tlačil na stydkou kost a druhou tlačil na horní část mojí brány. Šlo vidět, že v tomhle má fakt praxi. Začal pomalými pohyby, ale potom, najednou zatlačil dlaní více a začal ruku jakoby nehybně přirážet ke klitorisu.

„Co to je?“ ozývalo se ve mně. Byla jsem vzrušená, způsobem, který jsem nikdy nepoznala.

„Ne, ne, co to je?“ prsty jsem probodla molitan matrace. 

„Vystříkej se, dělej,“ rajcoval mě dál.

„Bože,“ sevřela jsem oči „nemůžu, nemůžu,“ vrtěla jsem hlavou.

A pak to přišlo. Prudce ze mě vytáhl prsty a přidržel mě, abych nespadla z postele.  Začala ze mě stříkat jakási tekutina. Cítila jsem se tak divně, ale nemohla jsem se ovládat. Celé tělo se mi začalo křečovitě svírat.

„To je ono,“ pronesl do mého záchvatu. Hladil mě po horkém rozkroku. Pak se mi vystříkal na břicho. „Posluš si,“ pronesl nad poslední kapkou. To už jsem nevnímala. Byla jsem totálně vyčerpaná. Potřebovala jsem spát. V polospánku vím, že mě otíral vlhkým ubrouskem. Zbytek děje jsem zaspala.

 

Probudila jsem se až následujícího dne ráno. Měla jsem pocit, jako bych měla kocovinu.

 „Co to sakra bylo?“ Rozespale se na něho zadívám.

„To bylo moje malé, z porna okoukané, umění, číčo. Jsem rád, že to takhle funguje,“ olízl si rozkošnicky prsty.

 „Teda, toho se drž,“ pohladila jsem ho po rašících vousech. 

„Bylas dobrá žačka. Takhle drzá na mě ještě žádná holka nebyla,“ laškovně mi cvrnkne prstem do nosu.

„Nu, když jsi připraven se učit, učitel se vždycky najde, ne?“ zasmáli jsme se nad námi toliko omílaným citátem.   

 

Autor Erotik Ona, 25.02.2015
Přečteno 1777x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

teda, ale jako to je fakt dobry. se s tim nemazes :)

25.02.2015 22:11:08 | Bea

Mazat se bude v další povídce :D

25.02.2015 22:43:10 | Erotik Ona

ouki se tesim, ikdyz tohle bylo vazne super, s(prosty) ale super :)

25.02.2015 22:52:38 | Bea

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí