Anotace: První díl
Ten příběh je zřejmě z osmdesátých let. Pamatuji si hraběnku (také se jí říkalo prabába všech kurev), ještě v osmdesátém devátém se procházela v dlouhých zelených saténových šatech pod kterými měla síťované punčochy, po nábřeží od národního k Mánesu.
13.04.2021 21:36:44 | stromeček
Ano, tento příběh se stal v roce 1982.Tehdy jsme si losovali kdo si vytáhne zlomenou sirku tak jí vyzve k tanci.Odnesl jsem to já, ale do dnes toho nelituji, tančit s Hraběnkou s evidentně vycpanýma prsama a s čtyř centimetrovýma řarama byl zážitek na který do své smrti jistě nezapomenu.Měla tehdy rudé upnuté šaty a poskakovala na jednom místě jako koza:-)
14.04.2021 16:04:10 | Jeněcovevzduchukrásného
mě se kdysi v mládí mém jednou zlitému zalíbilo ve zmiňovaném podniku takové sexmonstrum..avšak když jsem ji /jej/ šel požádat o tanec, odbyla mě chraplavě altovou-spíš už basovou výzvou : "vodpal"..jako na zavolanou se ke mně přitočil vyhazovač-/ můj anděl strážnej / a pološeptem mi stručně nastínil situaci-dotyčná, že je transvestit a že, kdyby o mě stál/a/,mohla/ mi přivodit klidně i újmu na zdraví-"napřed ti hrábne do poklopce pak čórne kešeň-ty blbečku, nenos jí v zadní kapse-hned ztropí strašnej povyk, že do ní děláš a při tý příležitosti ti zpřeláme nejmíň pár prstů-jó dyť todle je známej Vendelín, vohozenej na Bóžu..známá pičus a prstolam"...Tebou zmíněná Hraběnka byla furt v jednom kole a tak jsem záhy vypad...
12.02.2019 03:38:39 | Frr
To je dobrý:-)))
No Jiří já se tenkrát vsadil kdo z nás půjde vyzvat k tanci Hraběnku, no a já to projel.Tanec s ní byl opravdový zážitek, skákala jako koza na jednom místě a mrkala s těma nalemenejma pěticentrovejma řasama o sto šest:-)).No, a jsem rád, že jsem tenkrát tu sázku prohrál, jelikož na to se fakt nedá jen tak zapomenout.
15.02.2019 18:07:44 | Jeněcovevzduchukrásného
haaháááájá se musim smát :-))) :))
12.02.2019 01:41:18 | TVOŘILKA LENKA ČAJKOVÁ