Anotace: Sex s krásným neznámým
Myslím,že v dnešní době by to už nikdo nikdy neudělal jen,tak na díze se s někým vyspat.... kůli AIDSU....takže do tvojí povídky jsem se nedokázala reálně v cítit jako do jiných.Doufám také,že to nebyl tvůj osobní prožitek ,jako udělat tohle klukovi taky dost ubohý....No nemá to hlavu ani patu a chtělo by to více propracovat jinak nápad dobrej,ale ta díza no.............Neber to nijak osobně jen můj názor díky =o)
17.05.2007 19:32:00 | Kájinka
Teda musim souhlasit s předchozími komentáři... Nemá to děj, jsou to jen naplácané věty "bez hlavy a paty". A mimo to, proč mám pocit, že se to ani nemohlo stát? Chybí mi tam logická podstata...
02.03.2007 06:00:00 | Katherin
Hm. To se nestalo viď? Stejné věty, stejné nápady, stejný začátek, stejný konec. Jako kdyby sis něco přečetla na internetu a přeházela věty. Prostě slabota. Podobných dílek je tady na literu dobrá tisícovka...
28.02.2007 06:47:00 | Daniel S.
Je to dobré...ale nevím jestli jsou to tvé masturbační fantazie nebo osobní prožitek.Četl jsem víc věcí-protože sex lidi udivoval,udivuje a bude udivovat stále,jestli si zdokonalíš slovní zásobu a do svých textů přidáš děj-příběh...můžeš psát dobré erotické-nebo pornografické texty.Držím palce.Aještě-v soukromém životě ti přeji vedle báječného sexu...taky lásku...a sebeúctu.
27.02.2007 21:00:00 | S&made