Konečně doma

Konečně doma

Anotace: Návrat domů po služební cestě - budu rád za jakékoliv komentáře a zpětnou vazbu! Moc díky.

Je páteční podvečer a já se po 5denní pracovní cestě konečně vracím domů. Otevírám dveře a nacházím tě v kuchyni, kde právě chystáš večeři. Letmo tě políbím na tvář. Krásně voníš, zato já jsem uhnaný a upocený. Ty jen pootočíš hlavu a usměješ se na mě, až se mi zatočí hlava. Jsme spolu už několik let, ale tvého úsměvu se stále nedokážu nabažit. Ještě jednou tě políbím, tentokrát na tvá ústa, a pak se rychle přesouvám do koupelny. Svléknu se, věci hodím do prádelního koše a vlezu si do sprchy. Pouštím vodu a nechávám na své unavené tělo dopadat horkou vodu. Čelem se opírám o stěnu, oči mám zavřené a můj mozek si bere malou pauzu. Chvilku takto relaxují a vůbec nepostřehnu, že jsi mezitím vešla do koupelny i ty. Rychle jsi se svlékla a potichu vlezla do sprchy za mnou. Z letargie mě probudí tvůj horký polibek na mou páteř. Lehce sebou škubnu překvapením, ale jinak zůstávám stát stále zády k tobě a užívám si teď už nejen horkou vodu, ale i tvou pozornost.

Tvá horká ústa pomalu postupují směrem nahoru po mých zádech a přidává se k nim i jedna z tvých rukou, která mě začíná hladit na krku a vískat ve vlasech. Pak otočíš směr líbání a postupuješ zase pomaličku dolů. Po zádech mi přeběhne mráz. Když jsi asi v půlce mých zad, tvá ruka zrychlí pohyb, přejede mi přes bok a zadek a zamíří přes mé stehno rovnou do mého rozkroku, kde neomylně uchopí můj penis. Tohle mě trošku překvapilo, takhle zrychlenou předehru jsem nečekal. Tvá šikovná ručka mne můj pyj a ten se rychle nalévá krví. Toho využíváš a začneš ho pomalu masírovat pohyby dopředu a dozadu. Cítím, jak se mým tělem začíná rozlévat horko a mé vzrušení roste. Druhou rukou mě chytáš za bok a naznačuješ mi, abych se otočil k tobě. Neváhám. Sotva se však otočím, ty už jsi na kolenou. Podíváš se mi zpříma do očí a já vidím, jak z nich vyzařuje touha. Pak už na nic nečekáš a k ruce, která stále pomalu masíruje můj penis, se přidává i tvůj mrštný jazyk.

Nejprve párkrát přejedeš od špičky ke kořenu, poté začneš dráždit můj naběhlý žalud. Zároveň s tím zrychlíš tempo tvé ruky a volnou rukou mneš má varlata. Moc dobře víš, že tohle dlouho nevydržím. Mé vzrušení prudce stoupá, začínají se mi podlamovat nohy a já se musím přichytit stěny sprchového koutu. Můj dech se zrychluje. Tvé rty teď objímají můj tvrdý pyj, a na střídačku ho vsouváš a vysouváš z ústní dutiny. Přitom ho silně saješ. Můj vrchol se nezadržitelně blíží. Cítíš jak se začínám chvět, tvá ruka naposledy promne můj šourek a jazykem obkroužíš špičku penisu. Mé nohy se podlomí a tvá ústa zaplní dávka mého horkého semene. Zády opřený o stěnu a se zavřenýma očima pomalu sjedu až do sedu a vychutnávám si právě prožitý orgasmus. Můj dech se vrací do normálu. Když otevřu oči, vidím, jak se na mě spokojeně usmíváš. I já se spokojeně usmívám, je totiž na čase ti oplatit právě prožitý vrchol. Nakloním se k tobě a vášnivě tě políbím.

Mé ruce tě mezitím chytí kolem tvých krásných nohou a pak se prudce zvednu, až překvapením vypískneš. Rychle se mě chytáš rukama kolem krku a nohama kolem pasu. Mé ruce se přesouvají na tvůj zadeček a zády tě opřu o stěnu sprchového koutu. Můj stále tvrdý penis se teď tiskne ke tvému vzrušenému klínu. Opět se vášnivě líbáme, jedna tvá ruka se však spustí dolů a pomůže mi nasměrovat pyj tak, abych do tebe mohl vstoupit. Nikam nespěchám a ty cítíš, jak do tebe milimetr po milimetru pronikám, až tě celou zaplním. Takto v tobě chvilku setrvám a dráždím tě jen mírnými pohyby. Vidím na tobě, že se ti to sice líbí, ale dnes máš chuť na něco jiného, než je romantické milování. Pomalu z tebe penis tedy vytahuji, abych ho do tebe vzápětí prudce zase zasunul až po kořen. Postupně zvyšuji tempo, mé silné ruce svírají tvůj pevný zadeček a před každým přírazem tě mírně přizvednou, aby byl příraz co nejtvrdší. Koupelnou se tak nese zvuk pleskajících varlat o tvůj zadeček a tvé sténání.

Tvé vzrušení postupně stoupá, stejně jako tvůj tep. Ještě párkrát do tebe takto přirážím, pak z tebe pyj vysunu, rychle tě otočím zády k sobě, proniknu do tebe zezadu a mé ruce tě pevně chytí za zadek. Takto mohu tempo přirážení ještě více vystupňovat. Můj pyj se tře o tvé poševní dno a způsobuje ti příval slasti. Stejně tak ale opět roste i mé vzrušení. Když tě pak jednou rukou chytím za vlasy a mírně za ně zatahám, zatmí se ti před očima, ve spáncích ti divoce začne pulsovat a tvé tělo exploduje v extázi. Tvůj klín tvrdě sevře můj penis a společně s tvým vrcholem přichází i ten můj a tvé roztřesené tělo naplňuje další dávka mého spermatu. Společně se svezeme k zemi a v obětí postupně necháme odeznít právě prožitý orgasmus. Poté se osprchujeme a přesuneme se do kuchyně, kde nazí povečeříme.
Autor Olin_Petrzelka, 16.06.2022
Přečteno 1635x
Tipy 3
Poslední tipující: Mercy, mkinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ještě jednou si přečtu tohle mile vzrušující dílo a budu vážně uvažovat o partnerském životě :-D Pro mě nádhera soužití páru, krásně sepsáno Panem autorem.

24.06.2022 17:01:51 | JanaEve

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí