Anotace: Co se může dít za dveřmi jedné z odlehlejších místností v práci :)
Sotva včera nastoupil, už po tobě při každé příležitosti pokukoval. Stejně jako ty po něm. Nedokážeš říct proč, ale něčím podněcuje tvůj zájem a především fantazii. Fantazii, ve které si tě nekompromisně bere a dovádí tě k opakovaným vrcholům. Opět jste se potkali v kuchyňce a střetli se pohledem, tentokrát však o něco déle. Okolí to nevidí, ale ve vás se odehrává bitva. Bitva o to, se tomu podvolit hned teď nebo nikdy. Ještě pár vteřin na sebe koukáte a čas jako by se zastavil. Vše a všichni kolem vás plynou, jen vy jste stále jako sochy.
Konečně se pohne. Kývne hlavou mírně bokem. Ty mlčky kývneš hlavou na znamení souhlasu a mlčky se přesunete k jedné ze vzdálenějších místností, které slouží pro online schůzky. Místnost je sice malá a dveře jsou se skleněným pruhem, ale je bokem od hlavního dění a dokud je tam tma, není tam tolik vidět. Nejprve vstoupí dovnitř on a posune vysoký stolek více do rohu. Pak ti otevře a ty rychle vklouzneš za ním. Hned jak za tebou zavře, dá před dveře barovou stoličku a pak se na tebe podívá. Oběma se vám zajiskří v očích a vrnete se na sebe. Vaše rty splynou v jedny a jazyky svádějí litý boj, zatímco ruce se okamžitě vydávají na průzkum těla toho druhého. Ty jeho vniknou pod tvou halenku a hladí tvá ňadra přes podprsenku. Ty tvé ho chvilku hladí po hrudi, následně je přesuneš níže a začneš mu přes kalhoty třít penis.
Vaše líbání se ješte více zintenzivní, jeho ruce vyhrnou tvou halenku i s podprsenkou nahoru a on se dychtivě vrhne na tvé vzrušené bradavky. Chvilku je olizuje, pak saje, pěkně na střídačku. Ty mu mezitím rozepneš kalhoty a tvá ruka vklouzne k němu do trenek. Jeho úd už je nalitý krví a ty ho lehce začneš laskat prsty. I on vnikne rukou pod tvou sukýnku, odhrne bokem lem kalhotek a jeho prsty začnou stimulovat tvůj klín. Zvedneš jednu nohu výše a stáhneš mu její pomocí kalhoty i s trenýrkama ke kotníkům. Mírně ho odtlačíš od sebe, usměješ se na něj, pak si klekneš a mlsně olízneš jeho ztoporěný úd. Chvilku ho dráždíš jazykem, aby pak zmizel celý v tvých ústech. Slastně vzdychá. Ještě párkrát tě nechá ho zasunou celý do úst, ale pak tě zvedne, políbí na ústa, poté otočí zády k sobě a mírně tě ohne v pase tak, že se opíráš rukama o dveře. Políbí tě na krk a pomalu postupuje k oušku, do kterého ti zašeptá, abys trošku roztáhla nohy. Pak opět pokračuje v líbaní na krku a jeho ruce ti při tom mačkají zadeček. Následně přiklene za tebe, stáhne ti kalhoty, hlavu strčí pod sukni a jazykem olízne tvé stydké pysky po celé délce. Konečně pronikle jazykem i do tvého klína a chvilku tě jím potrápí. Máš zavřené oči a předeš jako kočka. Do úst nasaje tvůj citlivý klitoris a obkrouží ho jazykem. Opět se zvedne, chytne tě za boky a trošku více vyšpulí tvůj zadeček. Tvé ruce okamžitě chytají jeho tvrdý penis a neomylně ho navedou ke vstupu do tvého roztouženého klína.
Neváhá a pomalu ho začne zasouvat do tebe. Pak zase trošku povytáhne, aby vzápětí zajel o kousek hlouběji. Přitom tě pevně drží za boky. Takto proniká čím dál hlouběji. Ty mu začínáš vycházet vstříc, chceš ho cítit co nejvíc v sobě. Otevřeš oči a zatím co jeho penis ti poskytuje rozkoš, ty koukáš dveřmi ven z místnosti. Přímo proti tobě stojí jeden z kolegů a jen tupě zírá, jak se pohupuješ v rytmu přírazů. Je ti to jedno, v břiše se ti už pomalu rozlévá ten známý pocit přicházejícího blaha, začneš zlehka sténat a upřeně se díváš na kolegu za dveřmi. Tvé sténání zapůsobí na muže za tebou a ten zvýší frekvenci přirážení. Jeho ruce teď drtí tvé boky a jeho úd tvrdě naráží na tvé poševní dno. Zavíráš opět oči a prohýbáš se v těle. Díky tomu se ještě zintenzivní každý jeho příraz do tvého klínu. Už se neudržíš a hlasitě sténáš. I on už vzrušeně dýchá a začíná do tebe doslova nekontrolovatelně bušit. Tvůj vrchol se nezadržitelně blíží, ve spáncích ti divoce tepe, hlava se ti točí a pak... Celé tvé tělo se napne, aby v zápětí explodovalo pod vlivem silného orgasmu. Tvoje poševní svalstvo drtí zároveň jeho penis a ty vnímáš, jak do tebe proudí jeho horké sperma.
Když se trošku uklidníš, rychle si natáhneš kalhotky, otočíš se k němu, mrkneš na něj a se slovy "díky", rychle opouštíš místnost. Kolega z poza dveří naštěstí někam zmizel, asi na toaletu. Po celou cestu zpět ke svému stolu se přihloupě usmíváš, navzdory faktu, že ti po noze pomalu stéká pár kapek lepkavé tekutiny.