2.

2.

Myslím na Tebe. Představuji si, že ležíš v místnosti osvětlené jedinou svíčkou. Jen svíčka, jinak tma plná významu. Myslím na tebe a na tvé vzrušení. Moc mě zajímá tvoje vzrušení! Povíš mi o něm někdy? Do detailu prosím. Jaké to je, když na to myslíš lásko? Jak se cítíš, když myslíš na můj penis ve tvých ústech? Na mé ruce na tvém těle, na to, jak tě k sobě pevně tisknu...

         Jsi sama ve tmě plné významů. Tvé tělo je horké a nemá stání. Ležíš nahá na posteli a převaluješ se ze strany na stranu. S tvými rty si pohrává úsměv, protože víš, co bude následovat a moc se na to těšíš. Hladíš se. Hladíš se po boku, po břiše a po stehnech. Tvé ruce se pevně tisknou k horkému rozechvělému tělu. Mačkáš si prsa a tvá hlava se rozkoší zvrátila dozadu. Mačkáš je až to skoro bolí. Bradavku mezi palcem a ukazovákem mneš, až je rudá. Na prsu ti vyskákaly červené skvrny. Myslím na to, jak ti ruka sjíždí do rozkroku a tetelím se vzrušením lásko. Nedýchám když si představuji, jak tvůj prst poprvé prozkoumá vlhkou štěrbinku a zajede dovnitř. Prst potom zdvihneš k nosu a saješ do sebe svou krásnou langustí vůni. Potom si obě ruce přitláčíš do třísel a tlačíš je proti rozkroku. Máš ráda, když je na ní vytvářen tlak, prostupuje ti celým tělem. Dýcháš zrychleně, jedna ruka svírá hrdlo a hladí ho. Ve své zjitřené fantazii sleduji i druhou ruku, jejíž dva prsty se protahují brázdičkou, kterou máš mezi nohama. Je mokrá, tepe krví a každý dotek vyvolává ozvěny vzrušení, které se ti šíří do celého těla, hlavně do krku. Představuji si, jak se tvé pohyby zrychlují, představuji si, jak zastavuješ na pošťeváčku, tlačíš na něj a mneš ho krouživými pohyby. Představuju si jak je tvé štíhlé tělo prohlé, jak se zmítáš na posteli a prsty přitom pevně tlačíš proti svému tekoucímu klínu. Myslím na tu krásnou vlhkost, horko a vůni. Ta vůně mnou prostupuje lásko. Jsem plný vůně tvého klína. Tvojí štěrbinky, tvé laskonky, tvé mušličky.

Obě ruce máš v klíně, třou ho a zajíždí dovnitř do tvé studánky rozkoše. Obě hledají své místo v ráji, každá se chce podílet na tom zázraku, který se zrovna odehrává. Tvé vzrušení vrcholí. Celá ztuhneš, sevřeš půlky a zdvihneš klín k nebi. Dech se ti zastavil, lásko. Moc by mě zajímalo, kde teď jsi. Povíš mi o tom někdy? Jak to tam vypadá? Jak to vypadá v tvé hlavě a v tvém těle? Myslím na tebe lásko, jsem tě plný, jsem plný tvé bytosti. Brzy budeme spolu a já už si nebudu nic představovat. Brzy budeme v zšeřelé místnosti osvětlené jedinou svíčkou spolu. Ty a já a naše těla.

Autor seitodo, 23.05.2024
Přečteno 161x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí