xxx

xxx

Rok 17...neviem aký...Prijali ma ako slúžku do hradnej kuchyne. Mala som prácu, čo jesť a strechu nad hlavou. Práca bola ťažká, ale bolo tu teplo, vonku mrzlo a husto snežilo. Nebezpečné počasie. Nebezpečných vecí bolo okolo mňa viacej. Napríklad muži. Šľachtici, sluhovia... bola som pekná a tak som to mala ťažké. Dlhé blond vlasy, štíhly pás, plné prsia, ktoré mi vykúkali zo živôtika. Veľké, hnedé oči, plné pery. Všetci sa za mnou otáčali. Raz večer, po práci, som išla do stajní ku koňom . Bol tam. Pán hradu. Mladý, pekný, rozložité ramená, štíhly pás, pekné nohy v koženných nohaviciach. Hladil svojho koňa a tíško mu čosi šepkal do ucha. Zrazu kôň nastražil uši , pán si toho všimol, otočil sa a zbadal mňa. Bol to krásny muž a mne hlavou bežali rôzne nezbedné myšlienky. Prezeral si ma dosť odvážne. Po chrbte mi behali zimomriavky. Cítila som , ako mi stvrdli bradavky a v klíne sa mi rozlievalo príjemné teplo. Usmievala som sa na neho. Priviazal koňa a ráznym krokom sa ku mne približoval. Trocha som sa zľakla, ale neutiekla som. Mala som motýle v bruchu a zimomriavky po celom tele. Očakávanie niečoho? Ale čoho, bola som neskúsená a vlastne panna. Pristúpil ku mne a zahľadel sa mi hlboko do očí. Chytil ma za pás a dal mi dolu čepček z vlasov. Vlasy sa mi rozsypali po ramenách až po pás. Omotal si ich okolo ruky , privoňal a usmial sa na mňa. Voňali fialkami. Naraz ma otočil chrbtom k sebe a pritlačil o seba. Jeho ruka na mojom bruchu, pritlačil svoje boky o môj zadoček. Cítila som jeho tvrdý, veľký ...jeho ruky putovali po mojom tele, hladili brucho,  vzdúvajúce sa prsia, ktoré mi skoro vyskočili zo živôtika. Začal mi rozväzovať korzet, vyzliekať sukne. zostala som pred ním úplne nahá, šaty spadli k nohám.. otočila som sa k nemu tvárou, rukami som sa snažila zakryť svoju nahotu. Vlasy skrývali moje bujné poprsie, rukami som si chránila podbruško, čo sa mi veľmi nedarilo, lebo mi vykúkali chlpky. Celú si ma prezeral, osmelila som sa a položila ruky na jeho hruď. Bol mužný. pomaly som mu vyzliekla halenu, postupne aj koženné nohavice, stále sa na mňa pozeral, dýchal dajako rýchlejšie. Tiež zostal predo mnou nahý. Krásny ako adonis. Jemne ma položil na seno a ľahol si na mňa. Okolo to krásne voňalo a bolo teplúčko. Sviečky horeli vo svietnikoch, jemne blikali. Pobozkal ma na čelo, na líce, jeho ruky začali hniesť moje plné teraz už veľmi citlivé prsia, prstami stisol bradavku, vydral sa mi tichý ston z úst, povzbudený mojou reakciou začal olizovať aj druhú bradavku, hral sa mi z prsiami, ja som ho objímala, vzdychala, pritískala sa k nemu čo najbližšie aj keď som nevedela prečo. Začal ma bozkávať na brucho, olizoval cestičku k môjmu klínu. trocha som sa zľakla, ale umlčal ma bozkom a vrátil sa ku klínu. bozkával ma tam.. dolu...aaach..krása..ten pocit bol ..úžasný..čo to je? Chcem viac, viac  čoho? Nemám skúsenosti..Naraz som cítila, jeho prsty v mojej...palcom ma hladil na jednom mieste..vykríkla som..smial sa..Zobral moju ruku a položil na svoj..hlaď ma..skúsila som..bol už mokrý..tvrdý...roztiahol mi nohy a ľahol si na mňa, Zrazu som pocítila bolesť..tíško, hovorí už nebude bolieť..Pohyboval sa vo mne čím ďalej rýchlejšie, vzdychal a prudko dýchal. aj mne bolo dajako zvláštne, krásne vzdychala som a naraz som opäť vykríkla rozkošou. Triasla som sa na celom tele. Krásny pocit.a aj on sa na mňa zvalil a oddychoval. Bola som celá mokrá tam dolu a spotená po celo tele tak ako on. Seno sa na nás lepilo, ale bolo mi krásne.

 

Autor Bosorka9, 20.09.2024
Přečteno 36x
Tipy 4
Poslední tipující: mkinka, Ondra
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

;-)

20.09.2024 09:59:14 | Ondra

líbí

:-)

20.09.2024 12:17:27 | Bosorka9

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí