Anotace: "Řekni mi a já zapomenu, ukaž mi a já si zapamatuji, nech mě to udělat a já pochopím."
Měla jsem to tak taky,a tudíž strašně chápu ,a docela dobře jsi to napsala:(
10.11.2020 18:02:10 | Anii
tohle tema je dost osemetne a citlive...a mam pro nej jiste pochopeni a tobe se to povedlo pekne zpracovat..
12.02.2013 23:17:46 | lucie.Tee
hmm..dobře napsané o sebepoškozování..je fakt že někdy ta duševní bolest je tak velká že ji musí člověk přehlušit asi tou fyzickou..jenže i tak je to cesta do pekla..kruh kterej nemá konce bez odborné pomoci..kamarádka měla na oddělení jednu takovou dívku ale po propuštění z nemocnice za pár týdnů spáchala stejně sebevraždu ,možná by ji pomohla hospitalizace na nějakém specializovaném oddělení jenže ..i tak není jediná. Takže tohle téma je celkem dobře zpracované.Jinak před časem jsem tu četla básně hlavně dívek o řezání se žiletkou myslíc si bůhvijak to není módní a zajímavé což je k smíchu i pláči zároveň ..
05.02.2013 12:51:59 | xoxoxo
Jo, některé moje kamarádky se sebepoškozují jenom tak ze srandy. Já to opravdu sama nechápu. Asi jsem nikdy netrpěla takovou psychickou bolestí že bych to musela přehlušit tou fyzickou...
10.02.2013 13:00:33 | tebee