Anotace: Díl druhý, štěně žije a daří se mu moc dobře, je to němý tvor,příroda ho moc dobře vybavila , láskou a věrností k člověku....
Dragita...děkuji ti Dragito, dnes jsou už pejskovi 3 roky, je to věrný a hodný, poslušný kamarád.))) Ani nevím , co bych si bez něj počala, když si člověk zvykne na jejich společnost, pak mu ta zvířátka moc chybí.Je to halama a když se ohnu, hned využije situace a oblázne mi tvář, vrtí ocáskem a věřím že nám bude stále dobrým přítelem.
02.03.2011 22:35:00 | carodejka
krásně a dojemně napsané, doufám, že se pejskovi i nadále daří dobře. Tvůj příběh mi trochu připomněl mého prvního pejska, který měl také zauzlovaná střeva, ale operaci nezvládl. Vždy když se dívám na jeho fotky neubráním se slzám, byl osobnost, chytrý a věrný přítel;) Také jsem se zařekla, už nikdy více, ale půl roku na to jsem neodolala chundelaté yorkšíří kuličce, která nám dělá radost do dnes a to díky jednomu moc šikovnému doktorovi. Kdybych u něj tenkrát nebyla se svými potkany, asi by tu už Aimi nebyla - minulý veterinář totiž bagatelizoval problém bouličky na mléčné žláze až se jí to rozšířilo na obě strany....Přeji hodně radosti, vždyť bez zvířátek by nebyl život tak krásný;
02.03.2011 22:25:00 | Dragita
vesuvjana.. Děkuji Ti za milá slůvka ano, uzdravil se naší péčí, po 3 operacích, měla jsem ho v tu dobu jako dítě, vnímala jsem že je to živý tvoreček a chtěl žít, vzala jsem tedy uspořené peníze na Vánoční dárky a zaplatila mu tak vstu do nového života, krásné ale bylo to, že si veterinář hned po operaci peníze nevzal, čekal 4 dny a pak si vzal jen polovinu za tak skvěle odvedenou práci.
14.12.2009 00:23:00 | carodejka
ada.cat.. Moc Ti děkuji, ten příběh mě doslova zlomil a já byla moc nešťastná ale pak přišlo štěstí, obličej se vyjasnil a dnes je z malého dastíka obrovský kus hafana a hlídá věrně náš dvůr, je to náš miláček a také přítel.
14.12.2009 00:19:00 | carodejka
Má milá Čarodějko, při čtení jsem to ubohé štěně úplně viděla. Dovedu si představit Jak Ti bylo, měla jsem nemocného kocourka měl urologický syndrom kocourů a prožívala jsem to s ním.Dva roky na speciální dietě,když už to nebylo možné aby žil bez bolestí,musela jsem mu dát pomoct.Brečela jsem i když jsem věděla že je to správné...
Německý ovčák je inženýr mezi psy, mám pro ně slabost, víš že mám fenečku z útulku. Má bouli na čeníšku,někdo se jí jako štěněte asi chtěl zbavit. Je to bláznivá puberťačka, ale zlatíčko.Když manžel přivezl to nalezené kotě, měli jsme starost,ale ona mu neubližuje, jen je kočička neustále mokrá, jak ji Blnduška neustále olizuje.
Dastymu přeji nádherný a dlouhý psí život.
11.09.2009 16:21:00 | ada.cat
sluníčko sedmitečné... Dekuji Ti , dobre napisu dalsi pokracovani, dneska uz je steneti 7 mesicu,je to bajecny pes, visi mi na ustech kdyz na nej mluvim.Poznal jak ho mame radi, poznal ze chceme aby zil!
27.04.2008 00:02:00 | carodejka
Bíša...DěkujiTi velmi Tony, i v mem srdci jsou ty sramy stale cerstve, budu na nej stale vzpominat.
15.02.2008 00:29:00 | carodejka