Anotace: Snad každý to alespoň jednou za život pozná... (Pro ty méně znalé angličtiny dodávám, že "green eye" nemusí nutně znamenat jen zelené oko :) ale nesahejte hned po slovníku, na konci Vám to snad dojde :) ) Prosím o názor, díky, Cris
no jo, jako ukaz lasky, ze? ale ja myslim, ze jeste vetsi ukaz je prave ta vira, ktera jaksi neni s zarlivosti slucitelna, dle me.
jinak k dilu: abych rekla pravdu, docela me rusi to pripodobneni. je takovy snad laciny, ocekavatelny. rusi me tam. a ten pocit, jakej ma mezi tema kamaradkama... ja osobne ho znam dobre, driv sem se tak citila casto, ale nelibi se mi a pripada mi prapodivne afektovanej. nevim, na kolik to mam rozvadet. kdyztak se mozna ozvi, jestli te zajima hlubsi kritika, rekneme.
jinak napsane je to hezky, uznavam. du na dalsi : )
01.01.2009 23:10:00 | žároffka
hezký, jen si myslím, že když není žárlivost přehnaná či absolutně nemístná, tak se dá považovat za docela dobrou vlastnost. aspoň si partner/ka nemyslí, že je mu/jí lhostejná...
29.11.2008 17:50:00 | Muta cum liquida
Jaktože tohleto čtu až jako poslední?=)
Žárlivost, mnjó, myslím, že můžu říct, že o tom vím taky svoje:)
17.08.2008 10:33:00 | Baldeus
Krásně napsané dílko o jedné ošklivé vlastnosti.
Ale komu se vyhne, že..?
Jiří senior
30.04.2008 18:27:00 | j.c.
Hezky popisovany situace,
trochu je skoda te obycejne pointy na konec... umis perfektne cloveka uvadet do ty dany situace, toho by ses mela drzet a vytvorit pro to stejne rovny pribeh... tenhle nestaci.
Tak sem se zas jednou stavila,
mej se a hodne stesti;)
M.
25.04.2008 10:19:00 | Me and you and all the others