v pár věcech opravdu máme ten "život" stejný. Doufám jen, že ne nadlouho. Taky přeji ať na vás oba štěstí dlouho nečeká...
08.05.2008 12:34:00 | Lovesick
ještě jedna poznámka k vám obou...z depky se vyhrabu už tím že sem se vypsala je o poznání menší:o)
A k tomu že život je pes..to je ale pes je nejlepší přítel člověka.... :)
06.05.2008 19:50:00 | pohodářka
Kotě, chce to vyderžať. Já se s chlapem rozešla a odstěhovala. Věříš, že jsem ale ráda? I když jsem sama, všechno dostalo svůj vlastní smysl. Počkej si. Nehroť to. Užívej svobody, jednou o ni přijdeš.
Depka je někdy děsně fajh. Pěkně si ji ohmatej, ochutnej, prohlídni si ji ze spodu i zvrchu, porochněj si v ní. A až se Ti to bude zdát vhodné, vylez z ní.
Jo - když nebudeš vědět jak, dej vědět a dám Ti na sebe telefonní číslo :)
To Summer: Hehe vítej v Pohodářčiným fanklubu :). Já se jí do toho deníčku pořád cpu a radim. Hrozná su :)
03.05.2008 21:55:00 | Kes
Nečetla jsem tuhle povídku celou jen pár kapitol, ale okamžitě mě zaujala jedna věc. Ty tohle píšeš jako svůj dník nebo něco v tom smyslu? Všechno vychází z faktů??? No co ještě dodat... Doufám, že se ti zlepší nálada:) Mám pocit, že ti bohužel rozumím. Jo život je pes.
29.04.2008 20:09:00 | SummerNight