Anotace: Krátká reflexe z Domova důchodců, inspirovaná myšlenkou a bohužel ne zkušeností nebo prožitkem, což tomu schází. Ale to už si přeberte sami;)
Nedávno jsem nad tím přemejšlela, že vlastně starší lidi se už nemusí srát s žádným slušným chováním a takttností, klidně řeknou, co si myslí a odejdou když je to nebaví (p.s. viděno na jednom koncertě!)
23.08.2008 17:27:00 | W.O.K.O.
No děvče, na to, že jsi nečerpala ze zkušenosti jsi to vystihla docela přesně. Bohužel, je to smutné, ale je to realita, tak to v domovech důchodcu a léčebnách dlouhodbě nemocných skutečně chodí. Dokonce jsem zažili i situaci, kdy byla stará paní díky psychiatrické nemoci zbavená svéprávnosti a její peníze si tedy směli vydzvedávat rodinný příslušníci. No a v den, kdy se vydávaly důchody, už od sedmi hodin od rána, dole v hale stepovala vnučka staré paní, aby byla první, za hodinu na to si pro její důchod přišel syn staré paní a aby to nebylo málo, tak v deset se dostavil ještě jeden člen rodiny. Ti zbívající dva samozřejmě byli naštvaní, protože peníze staré paní schrábla vnučka. Jinak se za celý měsíc za ní nepřišlel nikdo podívat. A podobnejch situací, že rodina chodí na návštěvu opravdu jen v den důchodu, znám spousta.
Jen ten konec nebyl moc realistický. V drtivé většině případů jsou bábinky a dědové vděční za návštěvu a vůbec si neuvědomují jeji zištnost, její podlost a klidně vysolej všechny svoje peníze až na malé kapesné, které jim rodina milostivě nechá. Je to smutné, ale je to tak.
03.07.2008 22:36:00 | Weixelbraunka
Všechny nás čeká tento životní úděl, ať už nemohoucí v rodinném kruhu nebo v domově důchodců...
03.07.2008 21:51:00 | Martez