Naše parta
Anotace: Život je někdy spravedlivý...
Ani nevím,proč tady píšu...Asi proto,že chci všem říct,že mám super kamarády z ulice,kteří mě v ničem nenechají tak jako ty namyšlené fifleny ze třídy...
Honza,Mirek,Lukáš,Krista,Nikča a Jana...
To jsou ti,které bych za nic na světě nevyměnila,to jsou ti,se kterýma jsme zažila vždycky tu největší srandu...To jsou ti,před kterýma nemusím nic skrývat,ti,se kterýma jsou vždycky ty nejlepší akce...
Bydlím v rodinném domku v Karviné,u Polských hranic...
Doma mluvíme polsky,trochu česky...Těch 6 kamarádů bydlí na stejné ulici jako já,akorát ta moje nejlepší kamarádka Jana bydlí o 2 ulice níž...
Třeba když na jeden sloup v naší ulici pověsili takový ten měříč rychlosti,nás nenapadlo nic lepšího,než že jsme přes to celé dny běhali...
Nebo když jsme u nás opékali párky,tak Mirek se musel jít zeptat mamky,Honza se mezitím schoval na strom,protože ho chtěl vystrašit a málem spadl do ohně!
A nebo když jsme všichni stanovali u nás na zahradě,tak jsme v 11:30 šli na obchůzku po celém Ráji.u hřbitova jsme pustili tři petardy.a pak jsme ještě vyvolávali duchy...
Ale to není všechno,zbytek vám dopovím zase příště...
PS: Komu se to zdálo trapné,ať mi napíše komentář ...
Přečteno 709x
Tipy 4
Poslední tipující: Janetee, Noc17
Komentáře (4)
Komentujících (4)