těch zamyšlených tichých pár minut, který se doství vžy, když něco zapůsobí a nedokážu to vstřebat jednoduchým způsobem proběhlo i teď
poklona tvému vnímání a psaní
21.01.2009 23:11:00 | drsnosrstej kokršpaněl
Je to fakt zajímavý...původně jsem myslela,že je to nějaká dlouhá básnička, ale tohle...:-))
Dobrý, fakt...
17.11.2008 17:23:00 | shakespeares
Zajímavý příběh, na kterým stojí za to se pozastavit. Opravdu hodně myšlenkový, ja jednu věc, člověka dokáže každý vidět přesně jináč... ST! za obsah a hlavně za tu působivost, to zamyšlení.
17.11.2008 13:16:00 | NikitaNikaT.
. . . nenapsal jsem ovšem to hlavní - tyto řádky jsou skutečně bez nadsázky literárním skvostem . . . ! . . .
16.11.2008 21:55:00 | rolon
Dovolil jsem si jako komentář použít úvahy autora knihy,která skončila na podlaze tramvaje . . .
„Je příliš jednoduché říci, že je třeba mít lásku a všechno ostatní přijde samo. Otázka je, nakolik jsme té lásky schopni. Musíme nejprve cvičením dosáhnout svobody od závislostí, svobody od zákonů „nad- já“, svobody od moci špatného svědomí, svobody od nároků a očekávání jiných a také ovšem svobody od vlastních žádostí, abychom dokázali mít v sobě tolik lásky, kolik jí v sobě měl skutečně svobodný člověk Ježíš. Pro mne jsou to především tři podmínky, abychom mohli žít v lásce Kristově a také tři kritéria opravdové křesťanské spirituality…. Odpovídají i třem nejhlubším tužbám, které provázely už staré Řeky, byla to touha po svobodě, touha po jednotě a touha po domově. Svoboda ode všech závislostí, svoboda od jiných lidí, posléze i svoboda od sebe sama to je cíl každé lidské existence a zároveň cíl každé duchovní cesty. Duchovní člověk je člověkem vpravdě svobodným, který si nedá svůj osud určovat světem, protože je sám prostoupen Duchem Božím. Je to královský člověk, který není ovládán jinými, nýbrž je v tomto světě svobodně a zpříma svou cestou.
„Mít v lásce svobodu je Boha milovat“ (Angelus Silesius)
„Aneb Boha milovat je mít v lásce svobodu.“ (Anselm Grün autor oné knihy)
16.11.2008 21:49:00 | rolon
určitě :)
když nastane čas,
správna doba -
věci se dějí tak nějak -
jakoby samé od sebe ...
jediné, co může člověk udělat,
nezavřít se a vnímat
jak to "dobré", tak to "zlé"
nic není jen dobré,
nebo jenom zlé ...
16.11.2008 21:21:00 | Romana Šamanka Ladyloba
Om Shanti
bóžinku - to je krásné -
a opravdu, takové věci nejlíp píše život
ale potrebuje občas někoho,
kdo to za něj hodí i do slov ...
16.11.2008 20:07:00 | Romana Šamanka Ladyloba