chlapařka
Anotace: Ahoj jsem Ela a jsem „chlapařka“ ,chlap je děvkař a já jsem „chlapařka
„Chlapařka“
Ahoj jsem Ela a jsem „chlapařka“ ,chlap je děvkař a já jsem „chlapařka“.Ve svých 15 letech už jsem vystřídala stovku kluků.Vždycky se nějaký objeví a já se na toho starého nemůžu ani podívat.A za 14 dní je to tu zase můj kluk mi zevšední a už se na něj nemůžu ani podívat.Najednou se mi celý zodporní a musím se vymlouvat když někam jdeme.A najednou se jako zázrakem se objeví krásný ,sympatický kluk a já s nim začnu flirtovat.Vždycky ale vždycky jsem do toho kluka zamilovaná a vždycky ale vždycky si myslím že s ním budu navždy ,ale takhle je to vždycky.A to si vybírám opravdu krásné kluky a já se svým vzhledem opravdu nemám potíže . Mám dlouhé nohy a blond vlasy a to se klukům obvykle líbí.Ve škole každý ví že s nikým nechodím víc než 14 dní a proto mezi sebou jakoby soutěží .Ale já stejně s nikým chodit nebudu .Já mám ráda kluky co zato stojí.Ve třídě mě mají docela rádi až na Marcelky partu ,té jsem totiž přebrala kluka (jediného v životě).Ale to mi je jedno moje nejlepší kamarádka je Marika , je můj pravý opak.Dnes jsem šla nakupovat s Adélou taky moje kamarádka ale nemám jí moc ráda , je to drbna.Přemýšlela jsem o tom co si koupím a v tom 3 kluci jako z pohádky .A ten ve prostřed ….
Taky na mě mohl oči nechat .
KLUK VE PROSTŘED: Ahoj holky můžeme vás na něco pozvat?Vypadáte v pohodě .
ADÉLA:Když chcete.
JÁ:Ahoj?
Adéla se má že může flirtovat s klukama a já mám toho blbého Filipa.Je to nespravedlivé.Kluci nás pozvali do mekáče .Adéla samozřejmě nejedla drží dietu ,stejně je tlustá.
JÁ:Dáte si ještě ?
ADÉLA: Fuj, vy mě chcete zabít .
OLIVER:Já jo.
JÁ:Já taky
OLIVER:Mám rád přirozený holky s pořádným apetitem.
JÁ:Já taky nesnáším holky co pořád drží dietu a ještě jsou tlustý.
Adéla mě probodává očima ale mě je to jedno.Ten kluk je vážně bomba…..Td td přišla mi smska .Od Filipa ach jo .
Miláčku proč mi to nezvedáš?
Přijd Ke mně.Miluju tě Filip.
JÁ:Asi už budu muset jít.
OLI:Proč? Nechceš doprovodit?
JÁ: Ne
ADÉLA:ALE JÁ JO
Oliver se na mě trpitelsky dívá.Usměju se na něj a řeknu:To přežiješ tady máš číslo .?
Ted budu muset Filipovi říct ,že se s nim chci rozejít.Možná se budem projít, to se to říká líp.Sakra tohle tak nesnáším.
JÁ:Filipe?
FILIP:Co je?Děje se něco Lásko ?
Uviděla jsem něco neuvěřitelného.K nám se blíží Adéla a Oliver.
ADÉLA:Jé ahoj.Já vás představím tohle je Ela a její kluk Filip .
OLIVER:Ty máš kluka?
JÁ:Je mi nějak špatně!
OLIVER:Ty máš kluka?
FILIP:Miláčku?!!
Zítra ve škole :Přijde mi nějakej vzkaz .Kdo zase otravuje?Sakra.
Moc tě miluju jsi tak krásná.Nechceš se mnou chodit ?Honza
Zvedla jsem oči a zmuchlala jsem papír.Tohle nemám zapotřebí.
Odpoledne jsem šla s Marikou do fitka.Vedle nás cvičil jeden krásnej opálenej kluk a Marika se na něj dívala jako na obrázek.
JÁ:Tak už mu konečně řekni o číslo.
MARIKA:Co komu?
JÁ:Nedělej se?Jestli se tak stydíš tak já ti to rande domluvím.
MARIKA:Fakt?
No a tak jsem šla do fitka a počkala jsem si na něj.Pro kámošku.Kecali jsme a kecali a musim uznat moje kámoška nemá špatnej vkus.
SVALOVEC:Ty si tu byla odpoledne co?Viděl jsem vás s vaší kámoškou.
Fajn tak si jí všimnul.I když měla jsem špatný svědomí.
JÁ:No vidíš a k tomu se právě chci dostat víš……
SVALOVEC:Nechceš se projít,Elo?
JÁ:Tak jo.
Při procházce se všechno líp vysvětluje ,ale mám z toho hrůzu.Procházeli jsme se po náměstí a zas jsme kecali jen jsem měla takovej blbej pocit.
SVALOVEC:Elo ty jsi tak ….Musím ti něco říct.
JÁ:Jooo já tobě taky víš já
SVALOVEC:Vidíš tak to není co řešit.
A začal mě líbat ,samozdřejmě že jsem mu dala facku ,kdybych tak věděla že mi nebude vůbec platná.
Ve škole:Marika se přestěhovala k Adéle proč?
JÁ:Co blbneš ?Sedíme přece spolu ne?
MARIKA:Seš děvka.Už to všichni vědí.
JÁ:Co ?
MARIKA:Jen se nedělej .Že přebíráš kluky ostatním, to vím ,ale že i mě..Marcelka vás včera viděla a vyfotila.
Ta děvka!!Jo šeptali si o mě na chodbě ale to dělaj pořád.Já za to přece nemůžu.Tak jsem celej den všude seděla sama a děsila jsem se oběda kam si sednu ,když mě těd všichni nesnášej.Jo a Filip se s mnou rozešel ,řikal že netušil že jsem taková kráva.Aspon něco. Byla jsem tak oblíbená holka.Procházím smutně s tácem jídelnou a tu vidím svého zachránce Oliver.Sedí tam se svýma krásnýma kamarádama.
JÁ:Můžu si přisednout?
OLIVER:Jasně roštěnko.??Co Filip ??
JÁ:Rozešla jsem se s ním.
OLIVER:Ty vole ,kvůli mně?
JÁ:Jen si o sobě moc nemysli.
KLUCI:Tak my vás tu radši necháme .Co??
Hádáte správně začali jsme spolu chodit.No ne že by byl nějakej skvělej ale byl docela milej.Chodili jsme spolu ven,mockrát jsme se líbali..atd.No a byl to tak týden .Šla jsem k němu domů .Nebral zvonek a tak jsem mu zavolala na mobil.Ten mi taky nebral ale bylo slyšet jak mu vyzvání.Zabouchala jsem mu na dveře a zavolala jsem:Miláčku vim že si tam.Po chvíli otevřel,byl nervozní.
OLIVER.Tady by si ale fakt neměla být…..víš
JÁ:Co?
OLIVER:No moje máma pere……velký prádlo
JÁ:Cože?A tohle je tvoje máma? Ukázala jsem na holku sedící na křesle.
OLIVER:Ne to je moje sestra.
JÁ:sestra jo Zrzavá?
OLIVER:Teda sestřenice.
HOLKA:Nech nás na pokoji on miluje mě ne tebe.Vypadni!
JÁ:Přece mě nemůžeš takhle podvádět když spolu chodíme.
OLIVER:Tak už nechodíme.
JÁ:Ty se s mnou rozcházíš ,ty se mnou.
OLIVER:Jo .A neslyšela si vypadni!
JÁ:Ty zmetku.
Tak po tomhle jsem bulela hodně dlouho.Za prvé poprvé mě podvedl kluk.Zadruhé poprvé s nikym nechodim víc než den.A za třetí vůbec nevim co mám dělat ,nemám žádný kámošky ,žádnýho kluka (ne že by na mě nemrkali ale já už žádnýho nechci)a z rodiny mám jenom starou mámu a nevím že bych někdy uměla něco jinýho než balit kluky a dobře vypadat.Ale můžu si za to sama.A víte co je ze všeho nejhorší když chlapařka potká děvkaře.
I
Přečteno 422x
Tipy 3
Poslední tipující: Romana Šamanka Ladyloba, Caracol
Komentáře (4)
Komentujících (4)