Anotace: auto X lhostejnost jen malá zkušenost po ránu
Ano, lhostejnost kolemjdoucích je nepříjemná, ale když to někdo bere s nadhledem jako ty, tak z toho vznikne takhle pěkné dílko. Pobavila jsem se.
11.01.2013 23:07:11 | danaska
Ano to byl jistě anděl. A doufám že znáš "Pošli to dál" (http://www.fdb.cz/film/28347-posli-to-dal-pay-it-forward.html), musíme začít sami u sebe. A za každou pomoc bychom měli poslat dál aspoň 3 další dobré skutky. A svět bude hned lidštější. Nakonec to dopadlo dobře, ale pohled na tebe v kostýmku byl možná to proč ti většina chlapů nepomohla. To jsi zažila??? :-)
05.04.2011 22:23:00 | kasparoza
Povídka se mi líbí a doufám, že si víc lidí uvědomí, že kdybychom si vzájemně pomáhali bylo by líp VŠEM. ST! :)
30.11.2010 23:01:00 | Anne Leyyd
Je smutné,že se lidé dost často baví nad bezmocností druhých.Brrr.Lhostejnost je viděna bohužel dost často,alespoň,že jeden anděl přilétl a ochotně pomohl.Hezky napsané pohádková vílo(nezlob se) na Culíka,on Ti zelená říkat nebude,nejde mu to od pusy,Tobě pohádková sluší mnohem víc,protože máš hezkou dušičku:-)))
07.09.2010 16:23:00 | CULIKATÁ
Jednou ráno.
To si jdu takhle po ulici a neznámá paní v kostýmku se snaží vyměnit kolo.
„ Pane pomohl by jste mi?“
„jasně“
Vyhrnu rukávy košile a hrr na to.
Mám kolo sundaný a koukám kam s nim.
„Ukažte, ať se nezamažete.“
Paní lapne kolo, zamotá se, a jak dlouhá tak široká se rozplácne uprostřed vozovky. Pěkně zatížená pneuškou .(Nádherný pohled:o))…
Tak toto cestou, pokud jste to byla vy, děkuji dodatečně za nádherné ráno a úsměv na tváři. :o) Mávám.
07.09.2009 21:22:00 | kouzelníček
Hezká, čtivá povídka. Takové nadějné ráno s příchutí hořkosti, opravdu ze života.
14.08.2009 10:48:00 | Pevya
Děkuji, mé se ten den ozývalo jen nepatrně, určitou chvilku mám dojem, že ani neťuklo, i když je to blbost:-)ale dneska tu příhodu používám jako humornou. I když někde uvnitř to tak není.. a těch "andělů" moc není, a třeba i naštěstí.
18.06.2009 20:54:00 | zelená víla
Bez kometáře, nad lidmi mé srdce občas pláče, ale teď se skvěle bavilo, nad tvým dílkem!
18.06.2009 15:28:00 | sluníčko sedmitečné
ano tohle se mi líbí, je to o lidech, o klapkách na očích a o všem tom ranním hnusu, přehlížení...
je jednoduše krásná
27.05.2009 16:25:00 | její alter ego