Pravá láska či bolestný kŕč ?

Pravá láska či bolestný kŕč ?

Anotace: Príbeh jednej pani...alebo slečny, ktorá sa ňou stala-stane...

Mám 57 rokov...Ten čas uletel a ja mám vrásky na čele, záveť napísaná a srdce ? Nefunkčné...Na choroby mojej staroby mám liekov viac ako hlavný chod k obedu. Mám manžela a dve deti. Áno, mám. Som právnička už len pre stálich klientov a neverím v nič čo veria ľudia.

Moja prvá detská láska bola krásna, červené líca malé trápne pusinky infantílnych detí. Už tam TO, začalo. Mala som príliš veľké oči. Páčil sa mi ten a tam ten. A prečo nie. V 14-tich som spoznala o čom dospelý nechceli hovoriť. Povedal som si, že ale JA chcem. Moje chute milovali celý svet, chcela som ochutnť každé ovocie z každej krajiny. Bavilo ma to. Nebola som krásna, ale keď som mala chuť na mango stačila chvíľka a bolo proste moje. A tak to bolo s každým až na pár logických výnimiek. Tak to išlo do 18-tky. Tam prišiel tvrdý náraz o stenu, kde som o sebe zistila, že aká som vlastne to potvora. Nechápala som samú seba ako môžem byť taká necitlivá a ľahostajná. Vôbec ma netrapilo to, čo robím ani po tom, čo som si to uvedomila. A tam sa to aj stalo. Prišiel jeden ďalší v poradí pre mňa proste poradové číslo XXX. No predsa sa v tom poradí niečo zmenilo. Nemohla som spávať, čo som naň myslela, zovrety žalúdok pred stretnutím a strach, že ho stratím bol veľký. Pritom som vedela, že On a ja spolu nemôžme byť. On bol tam ja inde. Odišla som tam kam som musela a on ostal tam kde chcel. Vyhovovalo mu to bola som ďalšia v poradí čísla XXX. Snaha o reinkarnáciu jeho citu do reality dospelého života bol len bolestivým pokusom. Pre mňa bol On ten praví...a to vážne BOL.

Mám 57 rokov...Ten čas uletel a ja mám vrásky na čele, záveť napísaná a srdce ? Nefunkčné...Na choroby mojej staroby mám liekov viac ako hlavný chod k obedu. Mám manžela a dve deti. Áno, mám. Som právnička už len pre stálich klientov a neverím v nič čo veria ľudia.


Dnes máme s manželom 20 výročie nášho sobša. Okrúhli rok, bohatá oslava viacerých nadšencov nášho vzťahu. A ja ? Sedím v kancelárii a pozerám si fotky JEHO toho, kto bol pre mňa ten PRAVÍ, no ja pre neho nie.
Zobrala som si niekoho, koho som vedela, že ma bude milovať a bude mať tie spávne predpoklady na ŠŤASTNÉ manželstvo...Povedala som si keď, nemôžem byť šťastná ja. Nech je aspoň niekto.
Autor Ironia, 03.05.2009
Přečteno 254x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí