Taková malá pravda....
Anotace: Jenže ona by ráda, toho přítele, co pro ní pokaždé měl to vlídno slůvko a rozesmál jí z největších chmurů :(
Lucy chodila a plánovala si život s Markusem, kterého poznala přes internet,nebo ji mile oslovil a ona zase měla na co se těšit a tím byly sms-ky od něj a vzkazy na profilu. Za každou cenu se chtěla naučit dělat obrázky a i videa, aby mu mohla tvořit vlastní. Jednou na chatu s Markusem ji oslovil Javier a Markuse oslovila jiná dívka a tak aby měli klid jen na sebe dali každému z nich co je oslovil kontak na jeden druhému, ale ona se neozvala a pak Lucy Javier oslovil na vzkazníku, že čekal, ale ona se neozvala, leč byl o dost mladší od Lucy, stali se s Javierem dost velcí přátelé a začali si denně psát. Ona se učila ta videa a obrázky pro Markuse, aby mohla dávat mu vlastní, které vyjadřovali kus z ní na nástěnku, ale Markus za tím viděl něco víc a myslel si, že svůj čas věnuje Javierovi. Tak jí dal na výběr, že si přeje, aby Javiera začala omezovat a odepisovala mu v intervalu 10min, nebo on sám, čekal v intervalu 2min, což se mu zdálo dlouhé. Lucy ten celý rozhovor poslala Javierovi a ten se moc podivoval proč by měl 10min čekat, když mu odepisuje kolikrát i v delších intervalech, než je 10min. Uvědomila si, že by Javiera do toho neměla zatahovat a omluvila se mu, ale on psal, že si toho moc váží. Nebo jejich přátelství se stalo dosti pevné a jeden na druhého se pokaždé moc těšili. Měla přítele do deště. Vlastně si vybrala přátelství!
Javier se vůči ní začal podivínsky měnit a kolikrát se i odmlčel na dlouhý čas, nebo cosi vyčetl, ale její nejlepší přítelkyně Aysha ji jen nadhodila, jestli Javier není do ní náhodou zamilovaný a Lucy začala nad tím víc a víc přemýšlet a uvědomovat si, že to asi i tak bude. Sama neví proč, ale vyznala mu své city a nakonec on jí také, zase měla komu psát sms-ky a na koho se těšit, ale on jí nechtěl věřit, asi kvůli věkovému rozdílu. Jejich vztah začal krásně a pohádkově do doby než za ním poprvé přijela, to se celý vztah otočil a ona nechápe proč se tak stalo :( Javier byl dosti stydliví a skoro nemluvil, měla sebou bratra a s jeho pomocí se jim povedlo Javierovi rozvázat jazyk a cestou na koupaliště, to byl ten co ho znala na chatu, nebo prohlásil, když jí bylo divné, že je takové ticho, že si to ticho užívají, bo konečně chvilku mlčí a to ji rozesmálo, nebo tak ho znala! On byl jediný, kdo mohl říct drzou hlášku na její adresu, aníž by se čertila, spíš jí to rozesmívalo a smály se s Ayshou hlavně jeho hlášce: "At žije demence!" Také milovala jeho veřejný vzkaz k ní, který bohužel brzy a Lucy neví proč smazal:"Aj kdyby sis ty vlasy ostříhala tak budeš pořád stejně tak (krásně ) blbá :D:-*MTMR"
Našel si novou kámošku, která pro něj asi znamená víc než ona, a začali hádky, nebo ona kolikrát čeká a on se kolikrát zatají a dá inkognito a tak Lucy si našla novou zálibu, při které poznává spousty nových přátel, a tak už nepíše vehementně sms-ky jako dřív a to Javierovi nejde do hlavy a tak se jí snaží zakázat její novou zálibu a že to spolem všechno pěkně zruší, přitom jí krom rodiny a Ayshi zbylo už jen to. On jí obvinuje, že žárlí na Beatu, jeho nejlepší kamarádku, kvůli které on i cítí úzkosti a Lucy, když něco je obviní ze lži, nebo zase jen slíbila a nepřijela! A hádky a hádky a nejvíc jí ted zarazila smska co jí poslal on, ale je pro něj od Beaty a přesně zní:"Tebe mě brát nebude..To prostě ty jsi kámoš,tk se mi do tebe nebude nikdo srát ;-)..Tk nesmí ani žárlit:-D..Ae tk než dojdeme........" a tak dále. Ten začátek Lucy moc zajímal, nebo ona mu ani jednou jedenkrát nedala na výběr! Nezakázala mu přátelství! A Beata má přítele a je pravda, že trochu víc Lucy žárlí, ale co by řekla Beata, kdyby její miláček na ní neměl vůbec čas a dával se raději na chatu inkognito, jen aby si psal s nejlepší kámoškou? Asi by jí to moc nepovzbudilo, hlavně kdyby celé dny jen čekala a on si do 1h do rána psal a celý den jen s tou kámoškou :'(A ona celou dobu čeká jen na dvě vysvětlení a to hlavně, s tou sms od Beaty, nebo ona na rozdíl od něj mu na vybranou nedala, jestli Beata či její záliba! Ještě si moc dobře pamatuje, jak to skončilo s Markusem, když jí dal navýběr a nehodlá opakovat jeho chybu!No Beatě její miláček lásku dost vyznává, asi necítí a necítila nikdy to co Lucy, bo se jí ani nikdy nesnažila pochopit. Ona Lucy je ráda, že Javier má Beatu, nebo jí samotné chybí přítel s kterým by si pokecala a kterej by jí podpořil a ona by se mohla těšit na jeho sms-ky a vzkazy a kdo by s ní se zasmál a kdo by s Ayshou jí pomlouval na chatu, když není u pc, že tajně kouří v křoví. Žárlí, ale víc, jak na to, že by ho měla jen pro sebe, tak na to přátelství :( a ted? Ted nemá ani lásku a ani kamaráda do deště! Tak moc by si přála, kdyby chodil s Beatou :( možná by pak neztratila nikdy přítele jeho formátu, protože když jí bylo nejhůř, věděla, že má pořád ještě jeho :'(!Dřív jí jeho hlášky neuráželi, ale ted jí projedou srdcem, jako dýka, ale protože ví, že jí ranit opravdu chtěl! Ona ví, že Beatě by to neřekl a taky ví, že ta to ani nezná od svého přítele! Pořád jen on a Beata řeší, že Lucy žárlí, ano svým způsobem to tak je, ale na druhou stranu by jim to i přála, nebo Lucy prokoukla trochu do jeho duše a zná ho líp, než Beata, zná ho po všech směrěch. Lucy má i Baetu ráda, a ted vážně, Beata je moc fajn, ale Beata si asi jen myslí, že Lucy chce bránit jejich přátelství,ale tak to vůbec není! Kdyby Beata aspon někdy pocítila tu úzkost a tíživí pocit, při celém dni čekání na sms-ku a i příchodu na chat svého miláčka, který by nedošel a ona pak zjistila, že tam byl celou tu dobu, ale inkognito s jeho nej. kamarádkou, jak by se cítila? Tady nejde o to, že tam byl s Beatou, ale že se zatajil Lucy a to nebylo poprvé a ani jen jednou. Jak by Beatě asi bylo? Dost mizerně! A stejně se Lucy nesnažila ani jednou jedinkrát pochopit :'(. Lucy nechce Beatu na svou stranu, ale aby pochopila, jak se cítí, než jí začne házet klacky pod nohy :'(. A aby pochopila, že ani jednou jedinkrát mu nezakázala ji a jejich přátelství na rozdíl od Javiera, který se jí snažil zakázat její zálibu, které přišla na chut a poznala při tom věčném čekání na něj na chatu a u telefonu. Dřív pro něj mobil nebyl ani důležitý, ted co zná Beatu je mu nepostradatelným a dřív Lucy nadával, že telefon není vše, tak přestala lpět na mobilu, našla si svou zálibu a ted, když Javiera zanedbává v těch zprávách, jemu to je velice divné, není na to u ní zvyklí, tak najednou, tak za tím hledá něco jiného! Její zálibu, ale tu jí nezakáže! Skončí s ní až ona sama bude chtít, protože jak jinak se zabavit čekáním na něj? Přece jedině něčím co jí baví! A Beatě ani nedošlo to, že ona sama Lucy mu nastavila na telefoně službu, kdy má volání a smsky jen za minimální poplatek na týden, (ale pozor Beatě), přičemž tuto službu Lucy má sama u Javiera nastavenou a Lucy neudělala ani scénku, spíš naopak, hádala se s Javierem, aby už si konečně Beatu nastavil do té služby, bo jí umožnil Beatu mu takhle nastavit!
Jak by bylo asi Beatě, kdyby tu službu měl takhle nastavenou její miláček u jiné? Moc do smíchu by jí asi nebylo! Nj i tohle je život a když někoho člověk nechce pochopit, nepochopí ho za celé život do doby, kdy se sám nedostane do stejné bo podobné situace a pak mu dost věcí docvakne. Vždyt Lucy nikomu přátelství nezakazuje a chtěla být také kámoška, hledala jen pochopení, které už nenalézá ani u své lásky, jen nadávky, výsměšky a já nevím co ještě, ale každá nová smska od něj je jen většinou ostrou dýkou co jen projede hluboko a hloubš dál do srdce!
Komentáře (1)
Komentujících (1)