Úspěšný den.
Den úspěšného podnikatele:Ráno vstanu a dám si krosainty,které zapiji kávou Carte Noir za 100 korun.Poté nastartuju své BMW a vyrazím do svého obchodu,kde prodávám značkové parfémy.Můj denní obrat je 8 tisíc.Po dvou hodinách práce,jedu do hotelu SunnyHoliday,který mi také patří na oběd.Dávám si lososa a drink.Vše za 260 korun.Po obědě si jedu koupit značkové oblečení do 5-i tisíc.Poté vyrážím do welness centra kde se odrelaxuju po náročném dni.Nastal večer a já jedu do své vily,kde mě čeká moje nádherná žena Isabel.Okoupu se ve vířivce a jdu spát do své nádherné postele se svou ženou,s kterou strávím krásnou noc a užiji si kvalitního sexu.
Den úspěšného dělníka:Ráno vstanu a dám si dva gumové rohlíky,které zapiju kávou standard za 8 korun.Poté sednu na svou závodničku,která ma osmici a jedu do práce kopat příkopy.Moje měsíční výplata je 8 tísíc.Po osmi hodinách prace,strhaný jak pes,jedu na hlavní nádraž k stánku, kde si dám na oběd 2 láhváče,klobásku a chleba.Vše za 65 korun.Po obědě jdu na charitu pro nové oblečení.Dostávám roztrhané trička a jedu relaxovat do parku,kde si s kamarády otevřu krabicové víno za 21 korun.Nastal večer a podnapilý jedu dom na ubyttovnu,kde mě čeká moje nervozní manželka Blažena.Dostávám pohlavky,za svou podnapilost a jdu se osprchovat do sprchy kde neteče teplá voda.Po chytnutí plísně na nohách ulehám do svého blešníku ke své ženě,která mě vyhání.Dnes sex nebude Blážu bolí hlava.
Komentáře (0)