Anotace: Po roce a půl... Zpověď na plný koule. Už nevím, jak to jinak doma říct, tak z toho udělám věc veřejnou.
Jeste jste spolu? V tomto vyznani se osudova laska ani neskryva.
14.06.2012 23:11:46 | Lilien
Před měsícem jsme zrušili svatbu, ale zůstali jsme přátelé...
15.06.2012 12:32:46 | kryndy
Kdo koho žádal o ruku?
16.06.2012 05:03:02 | Lilien
Nechci byt nezdvorila, ale do toho Ti nic neni.
16.06.2012 11:48:24 | kryndy
Já jen, že ses tu veřejně vyznala, jinak bych se neptala:)
16.06.2012 11:52:38 | Lilien
verejne vyznani probehlo pred lety a zruseni svatby pred mesicem, to uz je zase zavrenymi dvermi.
17.06.2012 11:57:07 | kryndy
OK, však už nevyzvídám, ale došlo to dost daleko. Oživování partnerství po letech je zdravé, ale v jejím začátku smrtelné (i když zrovna neviditělně).
17.06.2012 12:06:19 | Lilien
Takže moje milá... Je to veřejná zpověď a vyžaduje tudíž veřejný komentář. Zaprvé ti chci říct něco, cos už určitě slyšela od hodně lidí, takže to nejspíš nebudeš brát vážně. ale stejně to řeknu: tahle fáze (kdy už to není "takový růžový") přijde vždycky. Zadruhé: byla jsi panna, když jste spolu začli, takže máš velkou nevýhodu - nepoznalas nic jinýho a to by mohl být problém, ale jsou ženy, které se s tím vyrovnají (ale asi to není zrovna nejšťastnější). Zatřetí: dovol mi připomenout ti, jak jsi říkala, že máš sen, abys nikdy nespala s nikým jiným než s Bedřuchem! A to je to hlavní, vrátit se ke kořenům! Takže hurá do toho. Jasně že není špatný trochu si s ním pohrát a vyvést ho z tý jeho laxnosti a důvěřivosti. Dokaž mu, že opravdu má důvod žárlit, protože každá žena chce, aby o ní muži projevovali zájem. Bohužel ti, kteří to nejlíp umí (projevovat zájem), bývají nejmíň stabilní ve vztahu... A zase naopak - takže buď ráda, že máš stabilního samečka, jen si ho vychovej, na to nikdy není pozdě. (Když se narodila Valentinka, taky jsem si nemyslela, že jednou bude Jirka vstávat v noci na krmení a každý pondělí hlídat ;-) a ted to dělá)
Tak to je prozatím vše a když mě ještě něco napadne, sdělím ti to soukromě :-D
P.S. Já bych to asi spíš napsala jako úvahu, ale to umístění asi není až tak důležitý ;-) Jinak se mi to líbilo, byl to takovej KryndyStyl, co mám ráda!
02.11.2010 11:45:00 | Liss Durman