Kouzlo JAWY 20
... koupala se v rybníku asi dva kilásky za vesnicí, kde trávila pár letních dnů.
Pohoda, klídek, rybník roubil orobinec, ze kterého občas vzlétla divoká kachna, kolem hlavy jí kroužila vážka a do uší šplouchaly vlny proteplené horkým, letním sluncem.
Do téhle idylky se z dálky začal mísit zvuk, který si nic nezadal se řvoucím motorem kombajnu, stále se blížil od cesty, která ústila v mostek přes hráz rybníka.
Tudy přece neprojede, prolétlo jí hlavou a sama byla zvědavá, co se bude dít v příštích minutách.
Zvuk sílil v hřmotné burácení a sliboval netušenou podívanou přejezdu kombajnu přes necelé dva metry široký mostek.
K jejímu údivu se po cestě přiřítil mládenec na JAWĚ, zastavil u schůdků k vodě, sejmul helmu a obkročmo, majestátně se rozhlížel kolem sebe.
Ona vystoupila z vody, osušila se ručníkem a přispěchala k němu. Objala ho kolem ramen a políbila s hrdostí, že ten krásný, urostlý, opálený, motorizovaný mladý muž je jen její, že k němu patří, k němu a jeho nablýskané JAWĚ 20.
Ten mladý krasavec se mírně vymanil z objetí a suše konstatoval:
"Zase mi tam něco teče."
"Nic si z toho nedělej, mrknete se na to s tátou."
"Budou dnes k večeři ty bramboráky, mami?"
"Asi jo", odvětila a začala se pomalu oblékat ..
Přečteno 407x
Tipy 29
Poslední tipující: Ijcro, střelkyně1, kouzelníček, j.c., Noc17, René Vulkán, Jarka, Paulín, nejsembásník, umělec2, ...
Komentáře (9)
Komentujících (9)