Mé nejlepší kamarádce, které závidím
Anotace: Nemůžu jí to dát doopravdy přečíst, je to totiž můj lístek z květiny.
Slíbila jsem ti desítky věcí, Barunko. Podivovala jsem se nad naší podobností, přesto jsem nenašla, co hledám.
Vím, že jsem pro tebe oporou, kdykoliv potřebuješ, je ti smutno a chceš poradit. A ty zase víš, že já tě nikdy neodbydu.
Jenže ty mi poradit nedovedeš, ano, pomáháš mi, ale jen v tom, co je pro můj život maličkostí. Nenajdeš mi kluka, nevrátíš zpět Lukáše a neřekneš, že jsem hrozná, nikdy.
Pochvalou si přítele nezískáš, můj lístku z květiny.
Vidíš, kolik jsem ti věnovala básniček, příběhů a kolik přestávek jsem ti byla oporou?
Věřím, že jsem pro tebe důležitá a že mě máš ráda, ano, závidím ti, že mě máš.
Jenže já jsem Aaliyan a jsem to hlavně já. A nezvládám být na jednom místě.
Na světě mi poradí pokaždé někdo jiný, skrývám se ve snech, příbězích, básničkách, v realitě. Vše je uvnitř mě tak nějak propojeno.
Jsi pro můj život, Barčo, moc důležitá a nedokážu si představit všechny ty dny na střední, kdy nebudeš sedět vedle mě.
Však jedna věc nás stále dělí. Zatímco já pláču, ty mlčíš a jen utěšuješ, zatímco ty pláčeš, já ti pomáhám žít dál.
"Bolestí ničím bolest", to už víš, co znamená.
Škvařím všechno v sobě, pomocí příběhů to dávám ven, když je toho moc, pláču. Ale musím najít někoho, pro koho budu skutečně žít a kdo bude žít pro mě. Komu budu usínat v náručí, bude pro mě přítelem, který mi dokáže poradit.
Nikde nevydržím dlouho a měl by mě to někdo odnaučit.
Nezlob se na mě, Barunko, já jsem ti přítelem, tys pro mě však lístkem z květiny, kterému závidím a pro kterého bych žila, ale ty nemůžeš žít pro mě, někdy mě totiž nenajdeš.
Přečteno 487x
Tipy 2
Poslední tipující: Krist7nka
Komentáře (3)
Komentujících (3)