Pro hodné

Pro hodné

Anotace: Byla povídka pro šmejdy, nyní je pro hodné, bude pro chytré, zamilované, bohaté a co si budete přát.

Pro hodné

Vítám Vás. Prosím postupujte dále. Je to tak, že zde budou lidi, pouze co si to zaslouží, mezi které od této chvíle patříte. Já jsem jejich prezident. Zde se dějí jen skutky dobré, mluví se tu slušně, nikdo tu nelže, nekrade, nesmilní prostě nic amorálního. Vidím, jak by někteří po přečtení těchto řádek nejraději odsud odešli, ale to nejde. To je jedna z mála nevýhod, co tu jsou. Jak poznám hodného, ptáte se? Na první pohled. A že to není možné? Je. Jak to? On každý, kdo se totiž narodí, je jako nepopsaný list papíru, čistý bez skvrn. Jak člověk žije, popisuje tento list. Někdo zanechává skvrny, jiný píše tiskacím někdo psacím jiný švabachem.
Jsou i tací, co přestože žijí, nic nezanechávají.
Možná Vás napadá, jak jsou na tom Ti, co psát neumějí, ale i oni popisují ten svůj list, jen je obtížnější tento přečíst.
Je čas přemítat, jak je možné, že tu jsem, když zase tak úplně hodný nejsem?
Víte, to je tak, já Vás chci takto vidět, věřit tomu.
Být hodný stojí odříkání, být zlý stojí námahu .
Hodného tě mají rádi, zlého se báti budou a stejně zmohou.
Autor umělec2, 17.06.2006
Přečteno 342x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
líbí

To ti napovídá tvoje druhé JÁ, každý je máme, je to takový hlídací pes...většinou má pravdu...někdy bohužel...

24.06.2006 19:27:00 | Mara*

líbí

Nejdříve je nutno pustit se do komentářů tak tedy kladné potěší špatné přeskočí. Hodnocení dílka přísluší prý jiným u mne tomu tak není píšu to sice já ale někdo ve mně mi napovídá já ho neznám někdy mi přijde povědomý a někdy bych to od něj nečekal.

21.06.2006 14:39:00 | umělec2

líbí

Jseš taková hračička a hrát si umíš.

18.06.2006 17:44:00 | Anny

líbí

No to jsou tedy věci v neděli a hnedle po ránu...úplně mne to probudilo...Co se to stalo? Pofoukal ti někdo bebínko?(:-))))Ještě napiš něco pro zvědavý, taky mlsní by si zasloužili pár řádeček...jó, taky něco pro ty, co je jim pořád zima u srdíčka, aby se rozehřáli - to by bylo moc záslužný...umělče2,líbí se mi ty tvoje písmenka, proto je oceňuji.

18.06.2006 06:09:00 | Mara*

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel