Anotace: ..
Tak tady se nabízí delší psaní...
nejlepší... kdo je nej? Chjo...
já mám blízké přátele... niterně blízké...
když se vzdálí, je to jejich volba...
když jsou blízko, děkuji za ně, děkuji jim...
* * *
Tohle tvé povídání oslovilo... co bych asi dělala... protože jsem ještě větší blázen než blázen, asi bych se stala nejlepším přítelem nejlepšího přítele sádrového trpaslíka... třeba bych byla pohlazená... :o)))
22.11.2006 18:55:00 | Cecilka
říká se, že mezo mužem a ženou nemůže být nikdy přátelství, myslela jsem si své, než jsem se zamilovala do člověka, který mi pomohl kdykoli a kdekoli bylo potřeba, zachránil mě od sebevraždy pár pořádnými pohlavky, změnil můj život a dal mu krásný rozměr, rozměr lásky...můj nejlepší přítel
25.07.2006 18:47:00 | Jats
Přesně tak. Souhlasím. Kamarád a přítel zdaleka nejsou synonyma! Hodně kamarádů a přítel nebo hodně kamarádů a žádný přítel... takhle je to nejčastěji. Já mám spoustu kamarádů, pár dobrých kamarádů, ale můj nejlepší přítel? Musím podotknout, že moje nejlepší přítel byl rodu ženského. Nemluvila, chodila po čtyřech a přesto právě jí jsem se vždycky zpovídal. A vždy, když jsem potřeboval radu, jako by mi svým mlčením a absolutně chápavým výrazem vždy říkala: "Rozhodni se sám, já vím, že se rozhodneš správně."
A vždycky to tak bylo! Nebudu se dál rozepisovat. Ten, kdo takový vztah se psem měl, tak to zná. A ten kdo ne, stejně nepochopí!
24.07.2006 18:20:00 | G30R63
posbírám štěstí ze slunečních paprsků a nasypu ti je do kapsiček... a jestli nemáš kapsičky, pošlu ti je do dlaní...
zatoulaná z hvězd - to je proto, že je tam někdy o něco líp, než na zemi... ale asi jsem měla napsat zatoulaná na hvězdy..někdy mám dojem, že sem moc nepatřím...
s tím nejlepším přítelem máš pravdu, čas a zkoušky ho prověří... kdo najde takového přítele, má nejcennější z pokladů...
a děkuji za komentáře
11.07.2006 09:02:00 | Jasmína zatoulaná z hvězd