Anotace: Psal jsem po dlouhé době (asi čtyři měsíce) a dost mi to chybělo... opět jsem nevěděl, jak povídku pojmenovat...
Já jsem doma vždycky všecky plyšáky dědila po starším bráchovi. Aaale pak nastala změna! A byl to právě bratr, kdo mi dal plyšovou hračku (promiň, medvídek to nebyl, spíš králíček), na kterou se obracím ve svém největším smutku, kterou neustále objímám, a kterou pořád s sebou někam tahám. Chudák, ale pořád je na tom dobře, není odhozený na nějaké skládce. Tvá povídka se mi mooooc líbí!
24.08.2006 16:15:00 | Boulette
Doufám, že nevadí, že jsem tuhle nádhernou povídku šířila v rodinném kruhu a všem se moc líbila. Mamka nevěděla, kdo to psal a když jsem jí to pak řekla, tak řekla, že si myslela, že to psal někdo mnohem starší. No, ale co se mě týče, tak mi nechybělo moc, abych se rozbrečela (ale já brečím u všeho), ale myslím, že se strašně rychle zlepšuješ a každá povídka je toho důkazem....:) (líbí se mi taky proto, že medvídka mám a mám ho moc ráda...:))
01.08.2006 09:38:00 | Hejky
Některé věci odkládáme, aniž bychom se starali, jak se jim pak povede, kam se dostanou a jestli to všechno vůbec udýchají...víš, věci jak věci, ale co s lidmi? Moc se mi líbilo, jak jsi tomu plyšovému medvídkovi vdechl duši:o)Tohle jsem dělávala jako malá, všechny mé panenky tančívaly po pokoji a s večer se probouzely, ale to já musela už dávno spát:o))jinak by kouzlo nefungovalo...
ta tvá povídka není smutná, protože je to jako u lidí, kteří taky šplhají až k nejvyšším příčkám žebříku:o)mám tě ráda, opatruj se a zase něco napiš. Tohle bylo vážně krásné, pa Davídku, Sunny
19.07.2006 13:01:00 | Sunny
Tahle povídka je opravdu dobře napsaná, zvlášť úvodní pasáž. Já v ní smutek nevidím, vidím jen mladého autora,který dokáže nahlížet pod povrch věcí. A to je vzácný dar. Držím Ti palce, Davide, v dalším psaní.
18.07.2006 08:57:00 | Branwen1
Nevím jestli je to tím, že jsem od Tebe dlouho nic nečetl, anebo tím, že je tato povídka vážně hodně dobře napsaná.Ja to prostě musím považovat za nejlepší dílo od Tebe.
Měj se..... užívej prázdnin. :)
16.07.2006 20:07:00 | Meliorist
ano...
je to smutné.. ale takhle to opravdu chodí...
Lidé si ani neuvědomují, že ubližují.. a leckdy se stane.. že ani dotyčný neví, že je ubližovaným...
ale vyměnit něco staršího za prostě už obehraného...
to je přece... hloupost.
Druhá hračka nikdy přesně nenahradí tu první. Vzpomínky zůstanou.
A horší je, že to nemusí být zrovna hračka....
Škoda... že tohle vše si uvědomujeme až... hodně, hodně, hodně pozdě...
Krásně si to napsal, Davide.. Fakt.
:)
16.07.2006 10:40:00 | Zamilovaná do nezamilované doby
Je to krásné, ale smutné.Člověk by si myslel, že na smutek má právo stáří, když vidí, jak se nemilosrdně krátí roky, dny, hodiny života...Ale proč zrovna mládí?! Občas si projdu tvorbu vás mladých, namátkově, nehledám určitá jména ani témata a povětšinou nacházím smutek, melancholii, občas i rezignaci...nechápu to, vždyť máte všechno před sebou a všechno ve svých rukou,můžete si splnit všechny cíle, které před sebe postavíte, když do nich vložíte svoji energii...napiš, prosím, něco optimistického s jiskřičkou humoru...(:-))
15.07.2006 21:50:00 | Mara*